Vreselijk tenenkrommend is dat altijd inderdaad.quote:Op maandag 12 juni 2017 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb kinderen in groep 5 presentaties zien geven met meer niveau dan deze documentaire. Misschien hebben de mongooltjes die de geluiden en muziekjes bij dat WATTS-programma uitkiezen hem gemaakt.
Ik heb oprecht de overtuiging dat je dommer wordt als je daarnaar kijkt. Maar dat programma is bijna goed in vergelijking met deze bagger.quote:Op maandag 12 juni 2017 21:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vreselijk tenenkrommend is dat altijd inderdaad.
In post #115 leg ik het uit.quote:Op maandag 12 juni 2017 21:31 schreef Norrage het volgende:
WATTS was fantastisch mensen!!!! Hoe kunnen jullie dat zeggen???
Onterecht! Ik vond het een van de hoogtepunten van Eurosportquote:
Ja wat een gemiste kans was dit zeg.. Hoop dat er ooit nog echt een fatsoenlijke docu komt over Rafa's carrière.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:59 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Tenenkrommend slechte reportage. Vrijwel niets nieuws gezien, een waardeloze voice-over die niet eens al het Spaans en Catalaans vertaalde en slecht film werk. 2,5/10.
blijft een goed mokkelquote:Op zondag 30 juli 2017 18:50 schreef superniger het volgende:
Wozniacki.![]()
5 finales en alle 5 verloren.![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |