Film trailer kwaliteit, idee erachter klinkt ook gaaf...quote:Op maandag 12 juni 2017 23:08 schreef Jungle_Jim het volgende:
Beyond good & evil 2 filmpje is wel heel mooi gemaakt
Supervet spel heb het op de pc sinds zaterdag. Ps4 niet meer aangeraakt sinds.quote:Op maandag 12 juni 2017 15:18 schreef Ties02 het volgende:
PUBG is inderdaad wel groot op Twitch
Best vermakelijk hoor. Speelt beter dan DayZ iig.
Doos moest niet, ik had hem nog wel, en verder gewoon de power kabel/hdmi kabel/usb kabel en dat 1 ear headsetje, of die laatste nodig was ook geen idee maar die had ik ook nog.quote:Op maandag 12 juni 2017 22:54 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ga ik vrijdag ook doen
Moest je ook een doos inleveren? (En welke kabels?)
Thanks voor de info.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 00:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Doos moest niet, ik had hem nog wel, en verder gewoon de power kabel/hdmi kabel/usb kabel en dat 1 ear headsetje, of die laatste nodig was ook geen idee maar die had ik ook nog.
Nicequote:Op maandag 12 juni 2017 22:39 schreef DJ_ het volgende:
Ps4 1tb ingeleverd, en een leuk pakketje terug gehaald.
[ afbeelding ]
mwah wiet is legaal daar dus sluit het niet uitquote:Op dinsdag 13 juni 2017 01:31 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Ligt het aan mij of waren de helft van de Ubisoft presentatoren stoned?
Een aantal van die gasten hadden onmiskenbaar chineese oogjes en waren nogal giechelig.... er werden ook enkele referenties gemaakt naar blowen en wiet
kom in het topicquote:
Wat hadden ze moeten doen dan? Weer 3 games aankondigen die over 5+ jaar uitkomen?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 05:48 schreef studentje7 het volgende:
Snap Sony echt niet... nu hadden ze de kans om Microsoft helemaal kapot te maken en doen ze het niet.
Same. Het is wel wat ik hoopte, meer gameplay van de potentiële toppers Days Gone, God of War en Spider-Man.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 07:56 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Wat hadden ze moeten doen dan? Weer 3 games aankondigen die over 5+ jaar uitkomen?
Dit is duidelijk een tussen E3, lange development cycles en deze 'set' games nadert afronding, de volgende 'set' is nog niet klaar om getoond te worden.
Zo kijk ik er tenminste naar
VR natuurlijk...dan kun je tenminste echt in de wereld op gaan :pquote:Op dinsdag 13 juni 2017 08:46 schreef DKUp het volgende:
Skyrim in VR spelen of handheld modus op de Switch![]()
Eerst even wachten op de reviews. Ik zit niet te wachten op een nieuwe PS3-versiequote:Op dinsdag 13 juni 2017 09:02 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
VR natuurlijk...dan kun je tenminste echt in de wereld op gaan :p
Opgaan in de wereld van uitgemolken 2010-graphics en houtenklaas-physics, yay!quote:Op dinsdag 13 juni 2017 09:02 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
VR natuurlijk...dan kun je tenminste echt in de wereld op gaan :p
klopt, maar daardoor wel geschikt voor de huidige VR, en er is tenminste een ontwikkelaar die de grote games ook naar VR brengt.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 09:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Opgaan in de wereld van uitgemolken 2010-graphics en houtenklaas-physics, yay!
Dat is ook weer zo. Fallout 4 VR zag er ook wel tof uit, vooral de VATS en de Workshop.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 11:23 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
klopt, maar daardoor wel geschikt voor de huidige VR, en er is tenminste een ontwikkelaar die de grote games ook naar VR brengt.
Liever zie ik gewoon de nieuwe star wars/cod met aim support in VR, maar goed...dat zal vast nog te weinig opleveren ;-)
Fuck een Xbox One X plus A-C Origins plus nog een aantal games voor hetzelfde geldquote:Op dinsdag 13 juni 2017 11:52 schreef RedemptioN het volgende:
oh kijk, iedereen kopen....
http://store.ubi.com/nl/a(...)ry_dowt_3105_ID44886
[ afbeelding ]
slechts 800 euri :-p
Na al die tijdquote:Op maandag 12 juni 2017 23:08 schreef Jungle_Jim het volgende:
Beyond good & evil 2 filmpje is wel heel mooi gemaakt
ja best apart, er zijn ook wat VR games die er binnenkort aankomen die ze niet hebben laten zien.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 11:49 schreef DKUp het volgende:
Ik dacht even naar een Gamescom presentatie te kijken
Bijna alles 2018 of zelfs geen release window van bekend
Ga jij eigenlijk die nieuwe Xbox kopen of is hij die hoge aanschafprijs niet waard?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 11:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Fallout 4 VR zag er ook wel tof uit, vooral de VATS en de Workshop.
Pre-show blijkbaar, ik had ook een aantal titels gemist.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 12:05 schreef Jungle_Jim het volgende:
Blij dat er aardig wat redelijke VR games aan lijken te komen
[..]
ja best apart, er zijn ook wat VR games die er binnenkort aankomen die ze niet hebben laten zien.
Al lang besteldquote:Op dinsdag 13 juni 2017 11:52 schreef RedemptioN het volgende:
oh kijk, iedereen kopen....
http://store.ubi.com/nl/a(...)ry_dowt_3105_ID44886
[ afbeelding ]
slechts 800 euri :-p
Het zou sowieso overbodig zijn want ik heb een vrij dikke pc. Alleen ik ben niet echt een pc-gamer, meer een bankhanggamer, en ik heb totaal geen zin om allerlei halsbrekende toeren uit te halen om m'n pc fatsoenlijk via de televisie te kunnen gebruiken. Ik ken de mogelijkheden, maar het zal m.i. nooit het gemak van een console kunnen evenaren. En ik ben nogal van de hebbedingetjes, dus.. Even afwachtenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 12:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ga jij eigenlijk die nieuwe Xbox kopen of is hij die hoge aanschafprijs niet waard?
Je hebt al de aankondiging geschreven en daarmee uiteraard tzt de review geclaimd voor FOK!, toch? #durftedromenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 12:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het zou sowieso overbodig zijn want ik heb een vrij dikke pc. Alleen ik ben niet echt een pc-gamer, meer een bankhanggamer, en ik heb totaal geen zin om allerlei halsbrekende toeren uit te halen om m'n pc fatsoenlijk via de televisie te kunnen gebruiken. Ik ken de mogelijkheden, maar het zal m.i. nooit het gemak van een console kunnen evenaren. En ik ben nogal van de hebbedingetjes, dus.. Even afwachtenMisschien zijn er tegen die tijd mooie dealtjes mogelijk qua inruil.
Sinds de vorige console-generatie heb ik zowel Microsoft en Sony in huis gehad en zal waarschijnlijk alle serieuze tussenmodellen (dus behalve de 'slim'-iteraties) wel aanschaffen. Met de PS4 Pro had ik mazzel trouwens, want reviewmodel via FOK!
Halsbrekende toeren? Vertel?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 12:40 schreef 2dope het volgende:
Alleen ik ben niet echt een pc-gamer, meer een bankhanggamer, en ik heb totaal geen zin om allerlei halsbrekende toeren uit te halen om m'n pc fatsoenlijk via de televisie te kunnen gebruiken.
Rijke tataquote:
Was natuurlijk te verwachten ditquote:Op dinsdag 13 juni 2017 12:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Halsbrekende toeren? Vertel?
http://www.ebay.com/itm/T(...)1:g:4KsAAOSw7U5Y-N9r
Kabeltje van 7,99, wat nog meer?
Helaas, ik droomde evenquote:
Je zegt dat je vrijwel alles tegenwoordig digitaal koopt. Dus Steam? Steam heeft standaard big picture modus, en die is te bedienen met een xbox controller, en 99,9% van de games zijn tegenwoordig ook te spelen met een xbox controller.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:01 schreef 2dope het volgende:
- Een console dashboard. Een muis en toetsenbord ga ik niet gebruiken vanaf de bank of luie stoel. Gewoon niet, dat is echt waardeloos. Dus überhaupt Windows gebruiken valt al af. Dat is al een aardig obstakel. Ook ben ik niet van plan om een of andere Linux GUI te gaan installeren om een console-dashboard te kunnen imiteren.
Heb je geen 2 hdmi poorten op je videokaart? Gewoon allebei aangesloten laten en het scherm kopiëren tussen de 2?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:01 schreef 2dope het volgende:
- Een PC gebruik ik ook voor werk/hobby-doeleinden. Dat ga ik natuurlijk niet doen vanaf een bank in een woonkamer. Daarnaast wil ik dat kunnen doen (aan een bureau) terwijl er gegamed kan worden in de woonkamer. Dan zou ik dus al twee pc's moeten hebben.
Uiteraard, alleen stap je nu ten eerste volledig over mijn toetsenbord/muis-argument heen, die je toch nodig zal hebben om überhaupt Steam te starten. Of wat dacht je van even switchen naar de task-manager omdat e.o.a. achtergrondproces loopt te steigeren? Of een pop-up uit de systray weg te krijgen?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Steam heeft standaard big picture modus, en die is te bedienen met een xbox controller, en 99,9% van de games zijn tegenwoordig ook te spelen met een xbox controller.
Mjeh, gaat nooit fijn werken, bovendien heb ik dan maar een deel GPU-performance tot m'n beschikking. Wordt 'm gewoon niet makker.quote:[..]
Heb je geen 2 hdmi poorten op je videokaart? Gewoon allebei aangesloten laten en het scherm kopiëren tussen de 2?
Helemaal mee eens overigens, pc gamen op je tv vanaf de bank is gewoon ruk.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Uiteraard, alleen stap je nu ten eerste volledig over mijn toetsenbord/muis-argument heen, die je toch nodig zal hebben om überhaupt Steam te starten. Of wat dacht je van even switchen naar de task-manager omdat e.o.a. achtergrondproces loopt te steigeren? Of een pop-up uit de systray weg te krijgen?
Ten tweede is Big Picture niet compatible met Windows 10, wat me eigenlijk meteen bij het belangrijkste punt brengt: de Xbox Play Anywhere-titels zijn niet beschikbaar op Steam. Dat zijn UWP-games die alleen in de Microsoft Store verkrijgbaar zijn en alleen in Windows 10 draaien.
[..]
Mjeh, gaat nooit fijn werken, bovendien heb ik dan maar een deel GPU-performance tot m'n beschikking. Wordt 'm gewoon niet makker.
Je start steam vanaf je pc. Je start big picture modus op, en switcht je output naar je tv scherm, dan heb je de volledige gpu kracht voor je tv scherm. Vervolgens loop je de maximaal 15 stappen naar je bank.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Uiteraard, alleen stap je nu ten eerste volledig over mijn toetsenbord/muis-argument heen, die je toch nodig zal hebben om überhaupt Steam te starten. Of wat dacht je van even switchen naar de task-manager omdat e.o.a. achtergrondproces loopt te steigeren? Of een pop-up uit de systray weg te krijgen?
Ten tweede is Big Picture niet compatible met Windows 10, wat me eigenlijk meteen bij het belangrijkste punt brengt: de Xbox Play Anywhere-titels zijn niet beschikbaar op Steam. Dat zijn UWP-games die alleen in de Microsoft Store verkrijgbaar zijn en alleen in Windows 10 draaien.
[..]
Mjeh, gaat nooit fijn werken, bovendien heb ik dan maar een deel GPU-performance tot m'n beschikking. Wordt 'm gewoon niet makker.
Ja, nee dus. Dat zeg ik net, ik heb geen zin om Steam vanuit Windows te hoeven opstarten of überhaupt iets Windows-achtigs te moeten doen vanaf de bank. Dat betekent namelijk dat ik met muis en toetsenbord aan de slag moet of heen en weer moet lopen.quote:
Het argument van GPU-kracht ging over het delen tussen enerzijds Windows-gebruik achter een bureau en anderzijds (gelijktijdig!) als 'game-machine' voor bij de TV. Gaat niet lukken.quote:Je start big picture modus op, en switcht je output naar je tv scherm, dan heb je de volledige gpu kracht voor je tv scherm.
quote:Vervolgens loop je de maximaal 15 stappen naar je bank.
Dat is bijzonder aangezien Steam zelf zegt dat het tot en met 8.1 ondersteund wordt, maar goed dat is mooi natuurlijk.quote:Vervolgens game je lekker op de bank met je draadloze xbox controller.
En steam big picture werkt hier btw 100% perfect op windows 10?
Nog meer heen en weer lopen?quote:En als je dan wilt wisselen naar Xbox Play Anywhere games, dan moet je inderdaad even naar je pc lopen ja. Maar dat is te overzien.
Klopt, ik wil het niet omdat het gemak van een console momenteel nog niet te evenaren is zonder halsbrekende toeren uit te halen. Jouw argumentatie heeft mijn visie daarin bevestigdquote:Al met al prima te doen, het is maar net of je het wilt, en blijkbaar wil je het gewoon nietmaar het kan zeker wel!
Je bent dus gewoon lui, omdat je geen 15 stappen wil lopen per paar uur gamen. Is prima, maar zeg dat dan gewoonquote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja, nee dus. Dat zeg ik net, ik heb geen zin om Steam vanuit Windows te hoeven opstarten of überhaupt iets Windows-achtigs te moeten doen vanaf de bank. Dat betekent namelijk dat ik met muis en toetsenbord aan de slag moet of heen en weer moet lopen.
[..]
Het argument van GPU-kracht ging over het delen tussen enerzijds Windows-gebruik achter een bureau en anderzijds (gelijktijdig!) als 'game-machine' voor bij de TV. Gaat niet lukken.
[..]wat een oplossing, steeds heen en weer lopen.
[..]
Dat is bijzonder aangezien Steam zelf zegt dat het tot en met 8.1 ondersteund wordt, maar goed dat is mooi natuurlijk.
[..]
Nog meer heen en weer lopen?
[..]
Klopt, ik wil het niet omdat het gemak van een console momenteel nog niet te evenaren is zonder halsbrekende toeren uit te halen. Jouw argumentatie heeft mijn visie daarin bevestigd![]()
Het draait allemaal om het gemak. De voorsprong die pc-hardware verder heeft zal ik nooit betwisten.
Ik ben inderdaad lui, maar het is zoveel meer dan dat. Toch waardeer ik je poging om me te overtuigenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon lui, omdat je geen 15 stappen wil lopen per paar uur gamen. Is prima, maar zeg dat dan gewoon
Goede titels zat. Ik heb eerder het probleem dat er een soort oververzadiging aan goede games is waardoor het steeds moeilijker wordt om nog echt enthousiast te worden.quote:
Moet je niet in het pc master race topic hangen dan ?quote:
First world problems.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Goede titels zat. Ik heb eerder het probleem dat er een soort oververzadiging aan goede games is waardoor het steeds moeilijker wordt om nog echt enthousiast te worden.
Kan nog steeds niet geloven dat TLoU 2 er niet wasquote:Op dinsdag 13 juni 2017 11:46 schreef Jimbo het volgende:
nou nou, iedereen weer bijgekomen van gister?
Is dit een grap?quote:
Lekker street fighter 2 spelen op de switch ja toch.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zowel mijn PS4 als Switch hebben prima bestaansrecht naast mijn PCtje.
Mario Kart 8 en Zelda jongeee.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker street fighter 2 spelen op de switch ja toch.
Mijn xbone ps4 en switch hebben eigenlijk geen bestaansrecht want bijvoorbeel breath of the wild zou ook prima op een PC werken al dan niet met controllerquote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zowel mijn PS4 als Switch hebben prima bestaansrecht naast mijn PCtje.
Smash switch al aangekondigd?quote:
https://www.pcgamesn.com/(...)tory-setting-rumoursquote:Hines says that TES 6 makers Bethesda Game Studios "have at least two major titles that they are working on before we're gonna get to Elder Scrolls 6."
He later clarifies that "TES 6 is not in dev while we work on [those].
Absoluut hoogtijdagen voor gaming.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
First world problems.
Ik heb nu gewoon een lijstje van 7 games die ik echt moet hebben.
De rest kijk ik wel of ik er tijd voor heb. Mooi man.
Lang geleden dat we zo'n lekkere gameperiode hebben IMHO.
PSX in december misschien. Ze willen niet dat het de Uncharted DLC in de weg zou zitten.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kan nog steeds niet geloven dat TLoU 2 er niet was
Dit kan je al jaren in AC hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:31 schreef Friday12 het volgende:
Zat net ff die AC Origins gameplay te kijken.. Animal loot copy paste van FC
Leugens om hun mmo te promotenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:29 schreef Noppie2000 het volgende:
Pete Hines:
[..]
https://www.pcgamesn.com/(...)tory-setting-rumours
Elder Scrolls 6 komt dus ergens in 202X, dat kan niet anders. Of hij liegt natuurlijk #hoop
Mjah, die draait ook redelijk voor zover ik weet. En ze werken ook gewoon aan twee andere projecten (weten we al langer), dus heel gek zou het ook niet zijn.quote:
dit inderdaadquote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kan nog steeds niet geloven dat TLoU 2 er niet was
Goede garp jonguhquote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:41 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Krijgen we vanmiddag te zien, exclusive voor de switch
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:41 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Krijgen we vanmiddag te zien, exclusive voor de switch
Veel succes met eentje vindenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als dat zo is koop ik en switch om kapot te meppen met een hamer
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als dat zo is koop ik en switch om kapot te meppen met een hamer
is dat ding nog steeds uitverkocht ja ?quote:
Als je er eentje vind, laat het me weten. Ik ken nog genoeg mensen die er 400 voor over zouden hebben eentje te kopenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als ik het 2 maanden gegleden kon dan kan ik het nu weer
Niet aan te slepen, als je bij de gamemania de neon versie besteld, is de wachttijd 3-4 weken, over de grijze durven ze geen ETA te gevenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is dat ding nog steeds uitverkocht ja ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |