Het is vooral best wel saai. Er gebeurt maar heel weinig. 90% is downtime en rondlopen, 10% is actie. Ik kon er voor geen meter inkomen in elk geval.quote:Op maandag 12 juni 2017 14:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom dit zo'n big deal is. Die game krijgt toch maar matige reviews?
Deze game gaat al weer dood voor het uberhaupt uit de early acces komt en anders snel erna.quote:Op maandag 12 juni 2017 14:52 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Super grote actieve community, de game is erg populair. Het wordt gezien als de game die DayZ nooit geworden is. Hij is nog niet erg polished (omdat in Alpha) vandaar de wat lagere beoordelingen, maar vergis je niet, deze game is al vrij groot en heeft veel potentie om nog veel populairder te worden. (>200k spelers tegelijkertijd dagelijks)
dat soort games zijn zo 1000 in een dozijn nuquote:Op maandag 12 juni 2017 16:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Deze game gaat al weer dood voor het uberhaupt uit de early acces komt en anders snel erna.
Kijk bv naar H1Z1
sowieso zijn games waar je progressie verlies kutquote:Op maandag 12 juni 2017 16:40 schreef Jiang153 het volgende:
Beetje hetzelfde als Ark.
Ook zo'n faalgame die nu nog steeds amper speelbaar is, want soms dan verlies je gewoon random al je progressie.
Omdat dat concept toen nog nieuw was ja, inmiddels in vijf jaar al helemaal kapotgeslagen met allemaal falende alpha's en weet ik het die nooit van de grond zijn gekomen.quote:Op maandag 12 juni 2017 16:50 schreef wuuht het volgende:
Het gaat sws nooit meer zo vet worden als de Dayz mod in 2012, enorm innovatief, heel veel plezier mee gehad toen.
Lekker om even mee te knallen hoor, maar het gaat niet diep.quote:Op maandag 12 juni 2017 16:45 schreef dud0r het volgende:
Star wars Battlefront gekocht voor een tientje in de store.
Beetje bezig met die training missies. Die zijnbest vermakelijk.
Online nog niet geprobeerd.
bron: kinky.nlquote:Op maandag 12 juni 2017 17:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker om even mee te knallen hoor, maar het gaat niet diep.
Voor een tientje zeker de moeite.
dit is geen redditquote:
mwah niet bepaald..quote:
Leek mij ook voor de ultimate editionquote:Op maandag 12 juni 2017 17:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker om even mee te knallen hoor, maar het gaat niet diep.
Voor een tientje zeker de moeite.
Hell Yesquote:Op maandag 12 juni 2017 18:59 schreef 6star6lord6 het volgende:
Er komt een PS4 pro update voor the Witcher.
Zo dat ziet er vet uit. Die gaat op het verlanglijstje.quote:
Die keeper moet wel fucking snel zijn als die daar bij de cornervlag kan juichen met ronaldo.quote:
klinkt allemaal niet heel boeiend... qua namen danquote:Op maandag 12 juni 2017 19:46 schreef MMaRsu het volgende:
Sony heeft trademarks aangevraagd voor:
Shadow of the Colossus ( remake?)
Frantics, Knowledge is Power, Bravo Team, The Inpatient
Was echt blij toen ik de beelden zag. De Metrogames waren echt top en super sfeervol. Top dat er weer een nieuw deel komt.quote:
Bravo Teamquote:Op maandag 12 juni 2017 20:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
klinkt allemaal niet heel boeiend... qua namen dan
jaquote:Op maandag 12 juni 2017 21:13 schreef Jimbo het volgende:
hoor net een heel ding over Ark
iemand die mij die game kan uitleggen, ik hoorde dingen over endgame enzo, maar die game was toch zn survival game waar andere spelers je constant dood maken en dat je je gear kwijt bent ? :/ kut
zag dr best leuk uitquote:
wou m graag spelen maar toen hoorde ik dat t een survival game is waarin mensen je doodmaken en je alles kwijt raaktquote:Op maandag 12 juni 2017 21:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het idee sprak me aan maar het spel uiteindelijk gewoon niet
Je heb ook gewoon PVE servers(neem ik aan) maarja... In H1Z1 zijn die ook kut.. net zoals die pvp serversquote:Op maandag 12 juni 2017 21:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wou m graag spelen maar toen hoorde ik dat t een survival game is waarin mensen je doodmaken en je alles kwijt raakt
dat vind ik zooo kutmaar als dat niet zo is wil ik t wel proberen eigenlijk
maar dan nog.. doodgaan en alles kwijt zijn is uber kutquote:Op maandag 12 juni 2017 21:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je heb ook gewoon PVE servers(neem ik aan) maarja... In H1Z1 zijn die ook kut.. net zoals die pvp serversKing of the Kill was de beste modus
Klopt.quote:Op maandag 12 juni 2017 21:13 schreef Jimbo het volgende:
hoor net een heel ding over Ark
iemand die mij die game kan uitleggen, ik hoorde dingen over endgame enzo, maar die game was toch zn survival game waar andere spelers je constant dood maken en dat je je gear kwijt bent ? :/
klinkt echt als pure tyfusquote:Op maandag 12 juni 2017 22:00 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Klopt.
En als je uitlogged dan lig je gewoon bewusteloos op de grond, dus als je weer inlogged heb je kans dat je op de een of andere manier dood ben gegaan door een dino en dan heb je weer niks.
Oh en niet te vergeten de beperkte servers.quote:
mijn godquote:Op maandag 12 juni 2017 22:06 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Oh en niet te vergeten de beperkte servers.
Start je bijv. in server 71 dan moet je daar in blijven. Als je in server 34 gaat dan begin je daar ook soort van new game.
Uiteraard niet vergeten dat de servers volgens mij max. een player limit heeft van 75 en wanneer die vol zijn mag je mooi wachten.
Leuk gooi het maar lekker op Facebook.quote:Op maandag 12 juni 2017 22:39 schreef DJ_ het volgende:
Ps4 1tb ingeleverd, en een leuk pakketje terug gehaald.
[ afbeelding ]
HZDquote:Op maandag 12 juni 2017 22:39 schreef DJ_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ga ik vrijdag ook doenquote:Op maandag 12 juni 2017 22:39 schreef DJ_ het volgende:
[ afbeelding ]
vind het spel wel een beetje donkerquote:Op maandag 12 juni 2017 23:08 schreef Jungle_Jim het volgende:
Beyond good & evil 2 filmpje is wel heel mooi gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |