Hoezo ben ik hypocriet? Leg dat nou eens uit.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een hypocriet. Accepteer dat.
Ze zit in de ultieme slachtofferrol, net zoals haar soortgenoten. Iedereen is het probleem, behalve haar eigen cultuur en religie.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:06 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoezo ben ik hypocriet? Leg dat nou eens uit.
Mensen die opkomen voor hun eigen cultuur en tradities: de fascisten!quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:19 schreef Hamzoef het volgende:
[..]Extreem rechts is in Polen juist erg groot, en dit is juist religieus ingegeven. Polen is nog zeer katholiek, en dat uit zich ook in katholieke militante, haast paramilitaire groeperingen.
Echt, hè. Als zij met haar Marokkaanse broeders straks een paar duizend joden de gaskamer in begeleid zal ze nog zeggen; 'Kijk dan naar Hitler, die deed dat ook. Hypocriet!'.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:09 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Ze zit in de ultieme slachtofferrol, net zoals haar soortgenoten. Iedereen is het probleem, behalve haar eigen cultuur en religie.
Joden vergassen en überhaupt genocides uitvoeren laat ik over aan jullie. Kunnen jullie veel beter joh.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Echt, hè. Als zij met haar Marokkaanse broeders straks een paar duizend joden de gaskamer in begeleid zet zal ze nog zeggen; 'Kijk dan naar Hitler, die deed dat ook. Hypocriet!'.
'We' kunnen alles veel beter. Dat is nauwelijks het vermelden waard.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Joden vergassen en überhaupt genocides uitvoeren laat ik over aan jullie. Kunnen jullie veel beter joh.
Het waren er 4000. Gastarbeiders. Ik begrijp daar genoeg van om te weten dat de huidige moslimpopulatie in Nederland weinig tot niks van doen heeft met de gastarbeiders. 70.000 in totaal geworven gastarbeiders leiden niet tot 1.000.000 moslims in 40 jaar tijd.quote:Op zondag 11 juni 2017 08:21 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat is klets, het waren er meer dan 20.000.
[..]
Nee. Wat begrijp je niet aan meerdere generaties, gezinshereniging, huwelijken etc?
Pffff en ik moet dan nog beginnen met baren. Zelfde geldt voor de rest van mijn broertjes en zusjes. Nog meer Marokkaantjes.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:21 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Het waren er 4000. Gastarbeiders. Ik begrijp daar genoeg van om te weten dat de huidige moslimpopulatie in Nederland weinig tot niks van doen heeft met de gastarbeiders. 70.000 in totaal geworven gastarbeiders leiden niet tot 1.000.000 moslims in 40 jaar tijd.
Wat dan wel? Nou om het netjes te zeggen: gelukzoekers. Wat dat geluk dan is wat zij zoeken...
waarom praat je over de eerste generatie?t gaat erom wat er NU isquote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:27 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Je bent weer appels met peren aan het vergelijken. Waar zag je eerste generatie dat doen?
Jij hebt het allang niet meer over cultuur of religie, enkel etniciteit. En dat maakt je geen islamcriticus, geen beschermer van Westerse waarden, maar een ordinaire racist.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:09 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Ze zit in de ultieme slachtofferrol, net zoals haar soortgenoten. Iedereen is het probleem, behalve haar eigen cultuur en religie.
Godzijdank zijn er nog mensen in Europa die zichzelf zo zien... Power to this people!!quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:25 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Welnee, zij zien zich juist als hoeders van het Christelijke Europa, of wat zij daar onder verstaan, in de traditie van Sobieski.
We leven volgens mij in het heden. En feit blijft dat je de huidige generaties dit wel ziet doen. DAAR wordt over geklaagd.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:27 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Je bent weer appels met peren aan het vergelijken. Waar zag je eerste generatie dat doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |