We kunnen dus maar beter uitkijken voor de Polen?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wat een ziekelijke angsten voor islam en moslims zeg.
Zeg ik toch niet? Je houdt er wel van om dingen in andermans mond te leggen he.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:06 schreef vaduz het volgende:
[..]
We kunnen dus maar beter uitkijken voor de Polen?
Nee, daar houdt ik zeker niet van. Maar dat is een beetje hetgeen de TS op aanstuurt.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zeg ik toch niet? Je houdt er wel van om dingen in andermans mond te leggen he.
Ze dringen hun geloof wellicht niet op, ze moorden andersgelovigen wel en masse uit.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wellicht omdat Polen hun geloof niet zo opdringen.
Doe dat dan ook niet. En wees nergens bang voor. Klaar.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:08 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee, daar houdt ik zeker niet van. Maar dat is een beetje hetgeen de TS op aanstuurt.
Jij houdt er ook wel van om andermans ding in je mond te leggen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zeg ik toch niet? Je houdt er wel van om dingen in andermans mond te leggen he.
Huilen over meer diversiteit om de werkvloer dit dat maar als iemand binnen de eigen gemeenschap meer diversiteit wilt is het huis te klein.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hoewel.. mijn beste vriendin is een Marokkaanse die zo ongeveer door haar hele familie is uitgekotst omdat ze a) niets meer met islam doet en b) met een Nederlander is getrouwd. Nog erger: zelfs kinderen ermee heeft. Ongelooflijk wat voor bagger ze over zich heen krijgt van menig 'geloofsgenoot'.
Maar liefst 4000 Marokkaanse gastarbeiders in totaal.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:15 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie. Maar hoe denk je dat de meeste moslims in Nederland terecht gekomen zijn? Dat zijn nazaten van gastarbeiders.
En een respectable 65.000 Turkenquote:Gastarbeiders uit Marokko
Bij de migratie van Marokkanen naar Nederland speelde de officiële werving via de overheid een geringe rol. Slechts 4000 Marokkaanse gastarbeiders zijn via die officiële weg gekomen. Zij maakten een bescheiden deel uit van het totale aantal landgenoten dat in 1973 in Nederland woonde.
http://www.vijfeeuwenmigr(...)ders/volledige-tekstquote:Gastarbeiders uit Turkije
Tussen 1960 en 1973 kwamen 65.000 Turkse migranten naar Nederland
Alsof jij kan bepalen of iemand angsten voor iets moet hebben of niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet. En wees nergens bang voor. Klaar.
Dat is klets, het waren er meer dan 20.000.quote:Op zondag 11 juni 2017 01:08 schreef WodanIsGroot het volgende:
Maar liefst 4000 Marokkaanse gastarbeiders in totaal.
Nee. Wat begrijp je niet aan meerdere generaties, gezinshereniging, huwelijken etc?quote:Op zondag 11 juni 2017 01:08 schreef WodanIsGroot het volgende:
Dat is iets van 25 kinderen per gezin.
Of je zorgt er gewoon voor dat je ze niet krijgt. In plaats van vooraf al gniffelend in je handjes te wrijven.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij was vast meteen naar het politiebureau gegaan om ze te betalen
Misschien ondat de islam een ziekelijke ideologie is?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wat een ziekelijke angsten voor islam en moslims zeg.
Ik denk eerder dat jij ziek bent.quote:Op zondag 11 juni 2017 09:23 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Misschien ondat de islam een ziekelijke ideologie is?
Meisje toch, ik zag gisteren een filmpje hoe een 80 jarige Irakese man, onder toejuiching en geklap van zijn hele gemeenschap, bij een 12 jarig meisje in bed klom.quote:Op zondag 11 juni 2017 12:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij ziek bent.
Ja dus? Gebeurt ook vaak in India en dat zijn Hindoestanen. Gebeurt ook in Christelijke gemeenschappen in Amerika. Wat is jouw punt nu?quote:Op zondag 11 juni 2017 12:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Meisje toch, ik zag gisteren een filmpje hoe een 80 jarige Irakese man, onder toejuiching en geklap van zijn hele gemeenschap, bij een 12 jarig meisje in bed klom.
India is ook in en in ziek. Als je met een vergelijking daarmee denkt het label ziek denkt te kunnen vergoelijken, dan bevestig je mijn punt.quote:Op zondag 11 juni 2017 12:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja dus? Gebeurt ook vaak in India en dat zijn Hindoestanen. Gebeurt ook in Christelijke gemeenschappen in Amerika. Wat is jouw punt nu?
quote:Op zondag 11 juni 2017 13:01 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
India is ook in en in ziek. Als je met een vergelijking daarmee denkt het label ziek denkt te kunnen ontlopen, dan bevestig je mijn punt.
quote:Op zondag 11 juni 2017 13:01 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
India is ook in en in ziek. Als je met een vergelijking daarmee denkt het label ziek denkt te kunnen ontlopen, dan bevestig je mijn punt.
Mijn punt is dat je het linkt aan de Islam en in andere gevallen, zoals India spreekt over dat het land dat in en in ziek is.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:01 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
India is ook in en in ziek. Als je met een vergelijking daarmee denkt het label ziek denkt te kunnen vergoelijken, dan bevestig je mijn punt.
Dat is islam niet ziek is bewijs je niet door andere ziektes aan te wijzen.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn punt is dat je het linkt aan de Islam en in andere gevallen, zoals India spreekt over dat het land dat in en in ziek is.
Jij bent gewoon een hypocriet. Accepteer dat.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:03 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat is islam niet ziek is bewijs je niet door andere ziektes aan te wijzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |