Jero is weer uitgestapt.
Bij 80km kom je langs start/finish, toen had ik het al behoorlijk zwaar, maar ik berekend dat als ik de trail kon uitwandelen ik rond een uur of 25 binnen kwam. Met een cut-off tijd van 35 uur ging dat uitlopen dus wel goedkomen! Even een uurtje pauze gepakt, wat gelegen. Na half uurtje kon ik ook weer wat eten, bouillon, pannekoek met jam, watermeloen, cola, rijstepap, genoeg energie weer even. Dus weer op pad. Eerst weer een dikke klim en daarna ging het redelijk soepel op en af. Afdalen en vlak beetje afwisselen met wandelen en lopen, borstbeen en rug vochten om aandacht door te verkrampen op de snellere stukken. Maar dat viel makkelijk te handelen. Even een paar keer goed in- en uitademen en weer door. Benen ging redelijk, superblij met de Salomon Sense Ultra, die een redelijke demping hebben. Oordopjes in met lekker harde muziek en mentaal zat het ook helemaal goed. Maar op 90km ineens ontzettend veel pijn in mijn benen, eerst alleen met stukken tempo, even later ook met wandelen. Dit 5km aangekeken en toen kwam ik een huis tegen met trapje, daar even 10 minuten op gezeten, maar de pijn kwam daarna direct weer terug. Omdat ik nog 2 uur naar de volgende post moest wandelen toch maar mijn vriendin gebeld en die kwam me toen ophalen om 3 uur in de nacht

.
Toch trots, weer een nieuw afstandsrecord en mentaalnzat het heel goed. Ik had er zin in. Alleen mijn benen gooiden roet in het eten.
Nu nog meer krachttraining