Wel redelijk bizar dan, dat ze in principe die macht hebben om een voorstel zo te beinvloeden maar hier niks mee doen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 07:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee vanwege 6 of 7 zetels die Sinn Fein onbezet zal laten. Daarmee is een praktische meerderheid van 323 of 322 al voldoende voor de Tories.
OK.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 07:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja. Dan weten we zeker dat ze moet gaan schooien bij de DUP die niet zo'n harde Brexit wil.
Monty Pythonquote:Op vrijdag 9 juni 2017 07:05 schreef kladderadatsch het volgende:
Hahaha, die kut britten dachten de rest van Europa even te kunnen fucken! Remember Farage met z'n "who's laughing now?" well WE are, asshole!
Ik verwacht dan ook binnenkort de welgemeende felicitaties van Juncker richting May over dit fantastische verkiezingsresultaat.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 07:05 schreef kladderadatsch het volgende:
Hahaha, die kut britten dachten de rest van Europa even te kunnen fucken! Remember Farage met z'n "who's laughing now?" well WE are, asshole!
gebeurt niet de eu heeft al gezegd dat deze verkiezingen niet interessant zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2017 07:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik verwacht dan ook binnenkort de welgemeende felicitaties van Juncker richting May over dit fantastische verkiezingsresultaat.
Binnenskamers zal er toch wel wat gelachen, c.q. in handen gewreven worden. Voor d onderhandelingspositie van GB is dit funest.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 07:10 schreef ipa84 het volgende:
[..]
gebeurt niet de eu heeft al gezegd dat deze verkiezingen niet interessant zijn
Hoeveel stemmen heeft Juncker deze eeuw al van de Europese bevolking gekregen?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 07:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik verwacht dan ook binnenkort de welgemeende felicitaties van Juncker richting May over dit fantastische verkiezingsresultaat.
Dat zekerquote:Op vrijdag 9 juni 2017 07:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Binnenskamers zal er toch wel wat gelachen, c.q. in handen gewreven worden. Voor d onderhandelingspositie van GB is dit funest.
Nou, ondanks dat Juncker uit Luxemburg komt, zou dat wel eens meer kunnen zijn dan May.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 07:13 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hoeveel stemmen heeft Juncker deze eeuw al van de Europese bevolking gekregen?
Stomme districtenstelselquote:Op vrijdag 9 juni 2017 07:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, ondanks dat Juncker uit Luxemburg komt, zou dat wel eens meer kunnen zijn dan May.
56000 in 2013 alleen al.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 07:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, ondanks dat Juncker uit Luxemburg komt, zou dat wel eens meer kunnen zijn dan May.
Nu aanblijven zou echt ongeloofwaardig zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 07:29 schreef The_Temp het volgende:
Dit moet toch haast wel het einde van May betekenen? Verkiezingen uitschrijven (terwijl dat totaal niet nodig was) met als reden om je mandaat te vergroten. En dan gewoon keihard je meerderheid verspelen
Snap die campagne van haar ook niet. Zeggen dat we vrijheden en rechten moeten opgeven om terrorisme aan te pakken? Dat gaat er in het VK echt niet in.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 07:29 schreef The_Temp het volgende:
Dit moet toch haast wel het einde van May betekenen? Verkiezingen uitschrijven (terwijl dat totaal niet nodig was) met als reden om je mandaat te vergroten. En dan gewoon keihard je meerderheid verspelen
11uquote:Op vrijdag 9 juni 2017 07:28 schreef Hexagon het volgende:
Wat een drama dit
We kunnen nu wachten tot May haar ontslagspeech geeft
Komt natuurlijk door de onzekerheid rond Brexit, logisch dat mensen zich dan behoudend opstellen. Wil het nog wel eens zien als Brexit eenmaal achter de rug is en de UK in financieel zwaar weer terecht komt...quote:Op vrijdag 9 juni 2017 07:41 schreef Hyperdude het volgende:
SNP krijgt ook aardig deksel op de neus. Kennelijk geen behoefte in Schotland aan weer een referendum.
Elzies gaat vast nog wel zeggen dat May gewoon nog de grootste is, en dus gewonnen heeft. En dat de rechtse revolutie er echt nog wel aankomt, bij de volgende verkiezingen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 07:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit is wel de belangrijkste nederlaag van populistisch / conservatief rechts in de huidige westerse tijd. Erg goed nieuws.
Het is nog maar de vraag of May aanblijft als premier.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 07:52 schreef MakkieR het volgende:
Engeland is vooral de grote verliezer van deze verkiezingen. ik zie Europa nu al in hun handen wrijven, laat de onderhandelingen maar beginnen.
May: ik wil... Europa: Jij moet vooral je bek dichthouden![]()
Zeker, op naar de verkiezingen in Duitsland later dit jaar. Sin an.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 07:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit is wel de belangrijkste nederlaag van populistisch / conservatief rechts in de huidige westerse tijd. Erg goed nieuws.
Ik zou nu niet graag in haar schoenen willen staan.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 07:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag of May aanblijft als premier.
Ik wens hem veel plezier daarmeequote:Op vrijdag 9 juni 2017 07:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Elzies gaat vast nog wel zeggen dat May gewoon nog de grootste is, en dus gewonnen heeft. En dat de rechtse revolutie er echt nog wel aankomt, bij de volgende verkiezingen.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 07:56 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik zou nu niet graag in haar schoenen willen staan.
Die is favoriet nieuwe partijleider te worden...quote:Op vrijdag 9 juni 2017 07:57 schreef MakkieR het volgende:
Heeft Boris Boef Johnson al gereageerd of zit hij thuis nog met zijn piemeltje te spelen
Dat wordt vast een succesquote:Op vrijdag 9 juni 2017 08:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die is favoriet nieuwe partijleider te worden...
Die hebben al hun Scorced Earth-beleid voltooid.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 08:07 schreef DestroyerPiet het volgende:
is dit nou ook het einde van de UKIP? geen zetels in het parlement en na de Brexit verdwijnen ze ook uit het EP.
Ja, het zal relatief ook vaker voorkomen dan in de VS omdat gerrymandering van de districten in elk geval minder voorkomt. Daardoor zijn er meer districten waar de uitkomst niet vanaf het begin vaststaat.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 07:27 schreef De_Hertog het volgende:
Komt trouwens best vaak een 0.5 of zelfs 0.1% meerderheid voorbij, zijn echt kleine verschillen zeg
Waar zouden "we" dan precies om moeten lachen? Ik snap echt blijkbaar niets van deze "wedstrijd"...quote:Op vrijdag 9 juni 2017 07:05 schreef kladderadatsch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |