moet je eerst weer effe actief meedoenquote:
deze tekst blijft echt aidsquote:Welkom in de VBL SC!
De VBL SC is opgericht op donderdag 19 januari 2012 @ 01:03:51 dit een van de beste en gezelligste SC's van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!
Had ik al gezegd dat het hier gezellig is?
eensquote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
deze tekst blijft echt aids
doen dan gevallen helden ipv dit
Ja maar niet die waardeloze OPquote:
mijn enige toevoeging aan de originele op waren de regels dat lesbo's verboden zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:45 schreef Caland het volgende:
[..]
eens
degene die dit heeft bedacht moet echt een permban krijgen
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
moet je eerst weer effe actief meedoen
dit juicht iedereen toe
quote:
Sowieso geen OP beste OPquote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar niet die waardeloze OP
stokstaart opende hem trouwens
stokstaartgodquote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar niet die waardeloze OP
stokstaart opende hem trouwens
Gevallen helden mag niet hequote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
deze tekst blijft echt aids
doen dan gevallen helden ipv dit
Wat een toeval zeg. Heel de Hoekse Waard post in deze topic!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
stokstaartgod
die woonde in het dorp waar elan, dven en ik naar school gingen
quote:
Je bent geblokkeerd uit het DM-systeem wegens een ban voor het berichtensysteem.quote:
wat een snitchquote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:57 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Je bent geblokkeerd uit het DM-systeem wegens een ban voor het berichtensysteem.
heb al 2 jaar deze door badderharing ofzo
Je hebt geen toegang (meer) tot het Private Messaging systeemquote:Op vrijdag 9 juni 2017 01:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wat een snitch
je kan een admin ff PMen of een mod hier effe vragen of ze het voor je willen doen
Waar heb jij op gestemd?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:56 schreef Elan het volgende:
NWS / VVD: "Klimaatverandering is een complottheorie"
VVD
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 01:03 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Je hebt geen toegang (meer) tot het Private Messaging systeem
zie ik zit trapped
Regel wat voor mijn broquote:
Harriequote:
Goede topickillquote:Op vrijdag 9 juni 2017 01:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
HarrieJij bent nog laat wakker.
Ik ook nietquote:
teringjantjequote:Op vrijdag 9 juni 2017 07:51 schreef tong80 het volgende:
01. 700 haags_kwartiertje
15. 164 Kaas-
26. 117 Typisch
35. 101 tong80
36. 100 JanCees
39. 095 Doublepain
42. 092 JR-Style-93
55. 076 Befbekje
60. 074 Caland
88. 053 opperkleurder
90. 052 Littlerabbit
Goeiemorgen
Aan het werk, toch geklikt.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 08:11 schreef tong80 het volgende:
Aan het werk ? Niet klikken.....
ONZ / Goeiemorgen.....Regen.....
Coolquote:
geen kinderarbeid? die 3e lijkt wel 12quote:Op vrijdag 9 juni 2017 08:11 schreef tong80 het volgende:
Aan het werk ? Niet klikken.....
ONZ / Goeiemorgen.....Regen.....
Er werd om kleinere tietjes gevraagdquote:
Gewoon van een openbare site via Googlequote:
Was in de stadquote:Op vrijdag 9 juni 2017 01:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
HarrieJij bent nog laat wakker.
Wat een regen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 08:51 schreef Littlerabbit het volgende:
In dit weer worden fietsers in binnenstad nog suïcidaler in je dode hoek. Man, man, man wat een kutstad.
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 08:51 schreef Littlerabbit het volgende:
In dit weer worden fietsers in binnenstad nog suïcidaler in je dode hoek. Man, man, man wat een kutstad.
Neuh, werkbus. Maar alsnog geen achterramen of ruit. En heel misschien maakte ik net misbruik van mijn ontheffing en nam een stukje fietspad.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]zijn gek ja maar rij je in een vrachtwagen?
in Amsterdam was het?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 08:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh, werkbus. Maar alsnog geen achterramen of ruit. En heel misschien maakte ik net misbruik van mijn ontheffing en nam een stukje fietspad.
Ik moest er wel door. Bloedprikken.quote:
Vanmiddag droogt het op.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik moet vandaag wel fietsen want vanmiddag een drink afspraak, ga wel wat later
Aightquote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:42 schreef Jojoortje het volgende:
Verdammt ich lieeeeeb dich
Ich lieb dich nicht...
Verdammt ich brauch dich
Ich brauch dich nicht…
Tijd niet gehoordquote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:42 schreef Jojoortje het volgende:
Verdammt ich lieeeeeb dich
Ich lieb dich nicht...
Verdammt ich brauch dich
Ich brauch dich nicht…
Leuk.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Aight
Ik ga zo naar Duitslandweekendje saufen
Anderen denken dan weer aan je moeder.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Elke keer als ik de vis kus denk ik aan belastingaangifte.
Heerlijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Schleiden, in de Eiffel
Uit gasthof afgehuurd gaan we met 40 man beetje zuipen beetje stelen
zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 10:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Anderen denken dan weer aan je moeder.
Wat een boefjequote:Op vrijdag 9 juni 2017 10:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Onlogisch zal ook wel weer vrij zijn.
twitter:FOXSportsnl twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 10:17:14Het ultieme begin van je vrijdagmiddag: Brazilië - Argentinië. Om 12.00 uur live op FOX Sports 2. https://t.co/hiWNATVHqs reageer retweet
http://www.dailymotion.co(...)art-6-food-fight_funquote:
Die Chinees is toen heel jong verongelukt.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 10:34 schreef Befbekje het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)art-6-food-fight_fun
Dit is de beste episode ooit.. Deze had ik vroeger op videoband..
Heb ik het net eraf gegooid tijdens de zomerstopquote:Op vrijdag 9 juni 2017 10:22 schreef Tarado het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 10:17:14Het ultieme begin van je vrijdagmiddag: Brazilië - Argentinië. Om 12.00 uur live op FOX Sports 2. https://t.co/hiWNATVHqs reageer retweet
Ja, ik zat net al te denken, er was er toch één dood van die crew?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 10:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die Chinees is toen heel jong verongelukt.
Jammer dat ze niet kon 'morphen'.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 10:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja, ik zat net al te denken, er was er toch één dood van die crew?
Heel slecht geslapen.quote:
Kwitnie.quote:
2012 belde..quote:Op vrijdag 9 juni 2017 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even naar het kappertje geweest voor de vakantie. Weer lekker upskeer
Wanneer ga jequote:Op vrijdag 9 juni 2017 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even naar het kappertje geweest voor de vakantie. Weer lekker upskeer
Vanwege May?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inso zal ook wel slecht geslapen hebben
Denk niet dat er minder van slaaptquote:Op vrijdag 9 juni 2017 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja en hij heet niet voor niets insomnia
Andersom.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 11:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zat er veel alcohol in je bloed?
Yep. Niet gevonden. Bij behandelaars in het werk gezet. Maandag gesprekken. Kijken wat het wordt. Ze maken er werk van.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 11:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je al wat gevonden waar ze je kunnen helpen?
Wel voor absolute luxe gaan..quote:Op vrijdag 9 juni 2017 11:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yep. Niet gevonden. Bij behandelaars in het werk gezet. Maandag gesprekken. Kijken wat het wordt. Ze maken er werk van.
quote:
Mooi zo, daar moet op gedronken worden!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 11:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yep. Niet gevonden. Bij behandelaars in het werk gezet. Maandag gesprekken. Kijken wat het wordt. Ze maken er werk van.
Ik mag m'n eigen secretaresse meenemen heb ik begrepen.quote:
We ontkurken er één zei Tsjeu La Ling.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 11:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mooi zo, daar moet op gedronken worden!
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 11:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik woon niet in een flat idioot.
Doe eens rustig manquote:Op vrijdag 9 juni 2017 11:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
MADquote:Op vrijdag 9 juni 2017 11:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben overigens wel van mening dat mensen hun afval netjes moeten afvoeren en niet naast de bak moeten zetten.quote:
Hier staat een ban op. Pas nou op.quote:
Zelf weten, dikkequote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dan maar een dagban.. Baghwan, dagban..
Aaliyah is en zal altijd groter zijn dan Beyoncé. Al begon die act van Missy Elliot een beetje zielig te worden.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 10:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Precies een week na Aaliyah, die in mijn ogen groter had kunnen worden dan Beyoncé..
Missy Elliot is de Rubensdame waar ik altijd van heb gedroomd..quote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Aaliyah is en zal altijd groter zijn dan Beyoncé. Al begon die act van Missy Elliot een beetje zielig te worden.
mee eensquote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben overigens wel van mening dat mensen hun afval netjes moeten afvoeren en niet naast de bak moeten zetten.
hier is het niet verplicht voor zover ik weet, wel zijn er glasbakken en papierbakken maar die staan me te ver dus gooi alles in de afvalcontainerquote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:31 schreef Caland het volgende:
In Nijmegen moet je het plastic nu ook scheiden maar dat is gratis dus gooi al het vuilnis gewoon daarin in albert heijn tassen. Skere tatta
Ja in Nijmegen betaal je weer 10 euro voor vuilniszakken. Lijkt best duur, maar relatief gezien schijnt men hier het minst te betalen qua afvalbelasting etc.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
hier is het niet verplicht voor zover ik weet, wel zijn er glasbakken en papierbakken maar die staan me te ver dus gooi alles in de afvalcontainer
In Brussel moet je ook voor alles een aparte vuilniszak kopen, veelal doorzichtig.. We hadden veel ruzie in het appartementencomplex waar ik woonde als er weer eens een bekeuring op de mat lagquote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja in Nijmegen betaal je weer 10 euro voor vuilniszakken. Lijkt best duur, maar relatief gezien schijnt men hier het minst te betalen qua afvalbelasting etc.
Die Nacht von Freitag auf Montagquote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nacht van zaterdag op zondag.
Ben jij beunhaas van beroep?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:59 schreef Caland het volgende:
10 euro voor 10 vuilniszakken trouwens
Ik heb zelf een keer een vrij levendige handel gehad in die vuilniszakken, nagemaakt
Verkocht echt als een dolle.
Waar handel je nog meer in?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Sta altijd open voor handeltjes on the side
Voor concerten e.d. en dan tegen hoge prijzen verkopen?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu alleen af en toe tickets, meer niet.
Hey opper, hoe werkt dat carnivale brettaneumaryces? Is het zo prijzig als ik denk dat het is? Is er ook wat aan als je niet naar masterclasses gaat?quote:
Concerten, festivals, sportwedstrijden.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor concerten e.d. en dan tegen hoge prijzen verkopen?
Je hebt allemaal lezingen en proeverijen, die kosten geld. Daarnaast kun je in de deelnemende kroegen ook gewoon zure biertjes drinken.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey opper, hoe werkt dat carnivale brettaneumaryces? Is het zo prijzig als ik denk dat het is? Is er ook wat aan als je niet naar masterclasses gaat?
Maar die zure bieren zullen wel prijzig zijn, of verschilt dat nog per kroeg? Een vriend van mij wilde er wel met me heen maar hij heeft niet zoveel centen te makken.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hebt allemaal lezingen en proeverijen, die kosten geld. Daarnaast kun je in de deelnemende kroegen ook gewoon zure biertjes drinken.
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:16 schreef DonRaja het volgende:
Ik verveel me een beetje, dus ga ik jullie ook maar vervelen. Probeer deze te beantwoorden, zonder Google te gebruiken:
Welke topverdediger in La Liga is precies 10 jaar ouder dan zijn vrouw ?
Welke spits scoorde een bescheiden hitje met ‘Do the right thing’ ?
Londen, Stuttgart en Reykjavik delen een record, welk record is dit?
Welk record heeft Mike Grella?
Jarzinho heeft ook een unieke prestatie geleverd op een WK, welke prestatie?
Wie is de oudste speler die ooit heeft gecoord in een CL finale?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door DonRaja op 09-06-2017 13:17:30 ]
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]YepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:16 schreef DonRaja het volgende:
Ik verveel me een beetje, dus ga ik jullie ook maar vervelen. Probeer deze te beantwoorden, zonder Google te gebruiken:
Welke topverdediger in La Liga is precies 10 jaar ouder dan zijn vrouw ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke spits scoorde een bescheiden hitje met ‘Do the right thing’ ?
Londen, Stuttgart en Reykjavik delen een record, welk record is dit?
Welk record heeft Mike Grella?
Jarzinho heeft ook een unieke prestatie geleverd op een WK, welke prestatie?
Snelste rode kaart..
Wie is de oudste speler die ooit heeft gecoord in een CL finale?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door DonRaja op 09-06-2017 13:18:23 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:19 schreef opperkleurder het volgende:
Yep correctSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Welk record heeft Mike Grella?Bijna goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Taakbeheerquote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:40 schreef Typisch het volgende:
Je hebt een programmaatje die aangeeft welke onderdelen op je hdd het meeste ruimte innemen. Iemand enig idee hoe die heet?
En dan nog fout ook. Die Caland.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom geef jij antwoord op een vraag die Typisch niet stelt.
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bijna goed
Is toch ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Nou en?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Duitsland zijn er altijd veel meer soorten candybars.
Die at ik altijd op de middelbare school.. De groene..quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb jij wel eens zin in een Balisto?
Definineer altijdquote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Die at ik altijd op de middelbare school.. De groene..
Ik ben een eikel vond ik een grappig liedje.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:57 schreef Befbekje het volgende:
[..]
@1:10.. Heb ik destijds ingezonden, vraag hun maar..
Definieer eikel..quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben een eikel vond ik een grappig liedje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |