Daar zouden sommige van hun internationale niet frisse vrienden absoluut niet blij mee zijn!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 01:25 schreef bamibij het volgende:
Stel dat het C02 verhaal niet waar is ; dan nog wil je onafhankelijk zijn fossiele brandstoffen. VVD_!
Dat is ook onzin. Het is nog helemaal niet zo lang geleden dat VVD-kamerlid Neppérus doodleuk in de Kamer aan de opwarming twijfelde door te wijzen op het koude weer.quote:VVD klappert met de oren na uitspraken statenlid Frits Paymans
Er zijn competente wetenschappers die aangeven dat er duidelijk iets mis is. Ik heb daar meer vertrouwen in dan de gemiddelde competentie van een politicus. Of bedoel je dat die laatste gekkies zijn binnen de context in het algemeen van problemen echt oplossen?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:24 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
dat doen al die klimaatgekkies al
Wat kan je hier over zeggen, behalve dat het sneu en dom is?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:56 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Het niveau van de OP's in NWS de laatste tijd, linkje posten, zinnetje en klaar.
Het is een mening, ik was/ben in de veronderstelling dat je in ieder geval het nieuwsbericht moet kopiëren waarna je een fatsoenlijke OP hebt die later aangevuld kan worden.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:22 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Wat kan je hier over zeggen, behalve dat het sneu en dom is?
Echt hè, klimaatuitspraken baseren op iets wisselvalligs als het weerquote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is ook onzin. Het is nog helemaal niet zo lang geleden dat VVD-kamerlid Neppérus doodleuk in de Kamer aan de opwarming twijfelde door te wijzen op het koude weer.
Als je domme mensen die in sprookjes geloven op je lijst zet krijg je domme volksvertegenwoordigers die sprookjes gaan verkondigen. Het klimaat is dan ook echt niet het enige waarin de VVD buiten de realiteit leeft.
De klimaatsreligieuzen creeëren naast het Christendom en Islam op deze manier een derde grote religie.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:27 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Maar ik geloof niet dat dit een leugen is. Al die uitstoot van cO2 de hele dag wereldwijd kan echt nooit goed zijn. Dat heeft echt wel gevolgen voor de dampkring.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |