Dat is waarquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Conservatives aan de macht is nooit goed
Want? Liever dat dan "progressieve liberalen".quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Conservatives aan de macht is nooit goed
Zo doe ik het altijd met unibet. Speel nog steeds 'gratis'quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe is het geluk als je bijtijds je inzet terughaalt met winst en daarna veilig doorgaat met een klein deel van je winst?
Geluk dat je uberhaupt je inzet weer terug kun halen, dat is geen garantie.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe is het geluk als je bijtijds je inzet terughaalt met winst en daarna veilig doorgaat met een klein deel van je winst?
Kom maar op.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:51 schreef Saind het volgende:
[..]
aiaiai ik heb een sappige grafiek voor je jongen
je weet niet wat je ziet
Zo kan je alles wel kapot relativeren.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geluk dat je uberhaupt je inzet weer terug kun halen, dat is geen garantie.
Najah soort voorspellingquote:
twitter:britainelects twitterde op donderdag 08-06-2017 om 21:38:30Our final poll of polls: Con: 43.7% (+5.9)Lab: 36.1% (+4.9)LDem: 8.1% (-)UKIP: 4.4% (-8.5)Grn: 2.2% (-1.6)C… https://t.co/IXvy4arbaK reageer retweet
En Corbyn wil dat iedereen binnenkomt en een zachte brexit wat ze nog meer geld gaat kosten.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh wacht, May wil een echte politiestaat maken van de UK, waar het internet gecensureerd wordt en je geen slechte dingen over moslims mag zeggen.
Fuck de conservatives.
Volg Britse politiek niet zo, als het maar een beetje op FVD lijktquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh wacht, May wil een echte politiestaat maken van de UK, waar het internet gecensureerd wordt en je geen slechte dingen over moslims mag zeggen.
Fuck de conservatives.
Het duurt altijd even voor beleid echt effect heeft. Daarom gaat het zo goed bij de Democraten als die de macht overdragen gaat het weer slecht onder de Republikeinen.quote:
UKIPquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volg Britse politiek niet zo, als het maar een beetje op FVD lijkt
Jij waait gewoon lekker met alle winden mee.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volg Britse politiek niet zo, als het maar een beetje op FVD lijkt
Langste programma op mijn droger duurt 3 uur.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:55 schreef Saind het volgende:
Ik zit te wachten op m'n droger maar ik weet niet hoe lang dat ding erover doet
zit er nu een uur en 2 lijnen keta in
Een eigen mening is toch dodelijk tegenwoordigquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij waait gewoon lekker met alle winden mee.
4%, prima tochquote:
Dit ding doet het altijd wel sneller dan het wasprogramma dat ik meestal tegelijkertijd draaiquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Langste programma op mijn droger duurt 3 uur.
Mijn droger kent geen tijd. De laatste minuut kan wel een halfuur durenquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Langste programma op mijn droger duurt 3 uur.
Dan zit er te weinig in en blijft hij afpompen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn droger kent geen tijd. De laatste minuut kan wel een halfuur duren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |