SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayers
http://www.radio49.ga/player.html
Make love, not war ☮
quote:
Is dat zoiets als Lambrusco?quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow het heet Galilei:
[ afbeelding ]
Ik hou niet zo van bier, alleen Radler. En op festivals drink ik bier. Dat is gemakkelijker.
Nee volgens mij niet. Meer als Hugo maar dan met watermeloen smaak. Erg lekker.quote:
Je weet het wel goed te verbergenquote:
quote:
Wat Vout van mij zegquote:
Jij wil wel erg snel afscheid nemen.quote:
Ja ik hou niet zo van dat langdradige afscheid nemen, weg is wegquote:Op donderdag 8 juni 2017 20:00 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Jij wil wel erg snel afscheid nemen.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
Ja ik hou niet zo van dat langdradige afscheid nemen, weg is weg
quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:04 schreef livelink het volgende:
Als het zo moest dan hoefde die hele trouwerij van mij al niet meer.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:06 schreef just me het volgende:
Fluiten mag niet meer, dan loop je het risico een boete van 4100,00 te krijgen
![]()
Die regel is ingesteld omdat Berdien Stenberg daar langs kwam.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:06 schreef just me het volgende:
![]()
In Rotterdam was dat, toch?quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:06 schreef just me het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Die regel is ingesteld omdat Berdien Stenberg daar langs kwam.
Stiltegebied is uitgebreidquote:Op donderdag 8 juni 2017 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Die regel is ingesteld omdat Berdien Stenberg daar langs kwam.
zeg maar niets meerquote:
Nee... Handen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het spel kaarten?? Volgens mij niet.
Die ken ik ook wel vaag. Maar spel kaarten ken ik wel goed. Zelfs Twan kent die.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die ken ik ook wel vaag. Maar spel kaarten ken ik wel goed. Zelfs Twan kent die.
Dit zijn gewoon Nederlandse platen hoor.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vraag me toch elke Voute uitzending weer af waar je ze vandaan haalt.
grootste geheim van Fok!quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vraag me toch elke Voute uitzending weer af waar je ze vandaan haalt.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph had toevallig net geen tijd meer voor Gerard in zijn dodenshow
Ja dat weet ik.... maar dan nog....quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:21 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon Nederlandse platen hoor.
Ik heb net een berg shoarma met spinazie en rijst naar binnen gewerkt. Ik heb alleen nóg hongerquote:Op donderdag 8 juni 2017 20:15 schreef Diaan73 het volgende:
was even shoarma aan het bakken voor Twan...
Nederlands, ja.. Gewoon........... mwooooooooaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 8 juni 2017 20:21 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon Nederlandse platen hoor.
Spijtig.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph had toevallig net geen tijd meer voor Gerard in zijn dodenshow
quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb net een berg shoarma met spinazie en rijst naar binnen gewerkt. Ik heb alleen nóg honger
quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nederlands, ja.. Gewoon........... mwooooooooaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Radio!quote:
Geen probleem.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, ik luister virtueel mee, we zitten er nog heel even op de bank
quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, thuiszorg komt elke ochtend en avond voor omkleden en persoonlijke verzorging met paar keer per week in de ochtend douchen. Hoera! Ze starten morgenavond. Ik heb haar vanmiddag geholpen met douchen en daarna zei ze: oh, nu ben ik lang niet zo moe als toen ik het zelf deed. Ze was wel heel dankbaar dat haar haren weer lekker fris gewassen waren, dat lukt haar zelf gewoon echt niet.
Goeie zaakquote:Op donderdag 8 juni 2017 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, thuiszorg komt elke ochtend en avond voor omkleden en persoonlijke verzorging met paar keer per week in de ochtend douchen. Hoera! Ze starten morgenavond. Ik heb haar vanmiddag geholpen met douchen en daarna zei ze: oh, nu ben ik lang niet zo moe als toen ik het zelf deed. Ze was wel heel dankbaar dat haar haren weer lekker fris gewassen waren, dat lukt haar zelf gewoon echt niet.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Niets tegen sigarenbandjes hè?quote:
ja meneer de sigarenbandjeskwaliteitscontroleurquote:
Je hebt deze niet gekocht neem ik aan?quote:
wat zijn andere hits van haar? Ik heb het gevoel dat ik een ander nummer van haar ken.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
ja meneer de sigarenbandjeskwaliteitscontroleur
quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je hebt deze niet gekocht neem ik aan?
Van Roel Pieper?quote:
hit lijkt me een groot woord.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wat zijn andere hits van haar? Ik heb het gevoel dat ik een ander nummer van haar ken.
1967quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wat zijn andere hits van haar? Ik heb het gevoel dat ik een ander nummer van haar ken.
quote:
Dan komt het allemaal toch nog in orde.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze begon met: nou, 3 keer per week douchen is wel genoeg. En de wijkverpleegkundige vroeg door: kost het u veel moeite om u uit te kleden? En toen kwamen de verhalen gelukkig wel een beetje los. Toen ze aangaf dat ze 's avonds dan ook gewoon beneden geholpen kan worden met omkleden zodat ze dan zelf kan bepalen wanneer ze naar bed gaat was ze toch wel snel om, ze had namelijk geen zin om al om tien uur verplicht naar bed te moeten. En ze verzucht steeds: ik ben zo blij dat ik straks van die trap af ben.
Buuf is ingeschakeld, buurman gaat ons helpen met wat sjouwwerk. Beetje lucht, heel fijn
quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze begon met: nou, 3 keer per week douchen is wel genoeg. En de wijkverpleegkundige vroeg door: kost het u veel moeite om u uit te kleden? En toen kwamen de verhalen gelukkig wel een beetje los. Toen ze aangaf dat ze 's avonds dan ook gewoon beneden geholpen kan worden met omkleden zodat ze dan zelf kan bepalen wanneer ze naar bed gaat was ze toch wel snel om, ze had namelijk geen zin om al om tien uur verplicht naar bed te moeten. En ze verzucht steeds: ik ben zo blij dat ik straks van die trap af ben.
Buuf is ingeschakeld, buurman gaat ons helpen met wat sjouwwerk. Beetje lucht, heel fijn
En een alarmsysteem, voor als er iets vervelends gebeurd? *klopt af*quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
nog nooit van gehoordquote:
Ze ziet het nu zelf dus ook wel in, voor een deel. Dat lijkt me al heel wat schelen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ga je schamen!quote:
Vrij onbekend.quote:
Kijk je wel uit.quote:
quote:
Dat klopt ook wel als je de tekst luistert.quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel als je de tekst luistert.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel als je de tekst luistert.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:46 schreef livelink het volgende:
Gejodel en tokgeluiden![]()
![]()
Dit kan niet meer overtroffen worden.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:46 schreef livelink het volgende:
![]()
Daag Vout niet uitquote:Op donderdag 8 juni 2017 20:46 schreef livelink het volgende:
![]()
quote:
Danger Will Robinsonquote:
Time fliesquote:Op donderdag 8 juni 2017 20:48 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Vandaag ga ik niet gekker doen.
Het is nog maar een dikke 10 minuten.
Ik zag het ja....quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:49 schreef knokkels het volgende:
http://www.nu.nl/138585/v(...)bier-met-helium.html
* knokkels evil idee heeft voor zaterdag
Alleen, geen idee waar je helium haalt
feestwinkelquote:Op donderdag 8 juni 2017 20:49 schreef knokkels het volgende:
http://www.nu.nl/138585/v(...)bier-met-helium.html
* knokkels evil idee heeft voor zaterdag
Alleen, geen idee waar je helium haalt
Die posters ken ik nogquote:
Ik las WTF Jonge Jeneverquote:
daar drink ik er eentje opquote:Op donderdag 8 juni 2017 20:52 schreef Dj_Vout het volgende:
Toch maar even met een half uurtje verlengd.
Daarna ga ik douchen en plat. En morgen maar eens kijken of we op tijd kunnen stoppen met werken.
Mijn 2e is bijna op.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 8 juni 2017 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Deze kan ik meezingen!Zo fijn om iets bekends te horen.
![]()
Dan ga ik nu toch ook maar aan de alcohol.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:52 schreef Dj_Vout het volgende:
Toch maar even met een half uurtje verlengd.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan ga ik nu toch ook maar aan de alcohol.
"Ik ben verliefd op John Travolta" is toch haar grootste hit wat mij betreft.quote:
Dat is het ook.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
"Ik ben verliefd op John Travolta" is toch haar grootste hit wat mij betreft.
Aangifte voorbereidenquote:
Als je dit volhoudt, is de rest een peuleschilquote:Op donderdag 8 juni 2017 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht 'ik heb tijd, ik luister weer eens een keer mee', maar dit is voor mij toch niet echt het moment om weer binnen te rollen ben ik bang
quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht 'ik heb tijd, ik luister weer eens een keer mee', maar dit is voor mij toch niet echt het moment om weer binnen te rollen ben ik bang
quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daarom, dit trek ik niet zo bestquote:Op donderdag 8 juni 2017 20:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als je dit volhoudt, is de rest een peuleschil
Met bier of iets sterkers is het best uit te houdenquote:Op donderdag 8 juni 2017 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan ben ik er nietquote:Op donderdag 8 juni 2017 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Ik denk dat je morgen even moet gaan luisteren. Peaceman draait dan Best Kept Secret 2017.
nou, nou, nou....quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als je dit volhoudt, is de rest een peuleschil
quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is jammer....Ik ben er trouwens ook niet.
Het is heel alternatief. Ik ken maar weinig bands die komen, maar we gaan wel zaterdag en zondag. Voornamelijk voor Arcade Fire en Radiohead... de rest nemen we als bonus.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
BKS is wel écht het enige festival dat een credible line up heeft neergegooid van de grote 4 in het indie/alternative segment (hoewel je daar bij Pinkpop ook niet echt meer over mag spreken), dus zonde.
Ik vind de vrijdag eigenlijk de leukste dag. Behalve dan dat die de genottelijke uitsmijter mist.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is heel alternatief. Ik ken maar weinig bands die komen, maar we gaan wel zaterdag en zondag. Voornamelijk voor Arcade Fire en Radiohead... de rest nemen we als bonus.
Papa speelt voor eigen rechter.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Tegenwoordig zou klein Jantje zijn 9mm uit zijn nachtkastje halen en die slechte mannen overhoop knallen.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heel treurig...![]()
![]()
en ik durf het niet te zeggen, maar ik ken dit ook nog
En die twee mannen krijgen een fikse schadevergoedingquote:
Ik drink waterquote:Op donderdag 8 juni 2017 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Met bier of iets sterkers is het best uit te houden![]()
Ik heb gisteren BKS Spotify geluisterd en hoorde daar ook leuke bands voorbij komen die op vrijdag spelen. Het is niet anders... we zijn al lang blij dat we zaterdag en zondag kunnen gaan.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de vrijdag eigenlijk de leukste dag. Behalve dan dat die de genottelijke uitsmijter mist.
zonder wmo-indicatie kan ze daar ook alleen deze thuiszorg krijgen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze ziet het nu zelf dus ook wel in, voor een deel. Dat lijkt me al heel wat schelen.
Zijn er bij jullie geen aanleunwoningen? Is dat geen optie?
HAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAquote:
Water met koffie-extract.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
HAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
Jij en water! Goeie garp, man.![]()
![]()
![]()
Okay. Fijn dat ze wel een mogelijkheid heeft om te alarmeren.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zonder wmo-indicatie kan ze daar ook alleen deze thuiszorg krijgen.
En qua alarmering: ze heeft haar mobiele telefoon in haar zak, dat is tenminste het idee. Alarmknopje zou ze net zo mee om gaan, vaak elders neerleggen ipv omhangen.
Die zijn al een hele tijd uitverkocht! Ik zal eens naar die bands luisteren op Spotifyquote:Op donderdag 8 juni 2017 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh wacht, de zaterdag was toch wel íets beter. Thurston Moore Group en Cloud Nothings. Daar zijn de dagkaarten natuurlijk ook al breed weg voor
Thurston Moore lijkt me ongeschikt, Cloud Nothings vinden jullie (Peace in ieder geval) denk ik wel leuk.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die zijn al een hele tijd uitverkocht! Ik zal eens naar die bands luisteren op Spotify
Okay!quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thurston Moore lijkt me ongeschikt, Cloud Nothings vinden jullie (Peace in ieder geval) denk ik wel leuk.
Nee, echt.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
HAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
Jij en water! Goeie garp, man.![]()
![]()
![]()
Laat hem toch lekker meeluisteren.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
Sorry moet even muten.... peaceman is aan de telefoon.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:11 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik dacht eerst dat dit over een vliegtuig ging.
Blijkt het over een duif te gaan.
Ik heb meelij.....quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn vader heeft van die ellendige beesten gehad
Oh..... nee.... dan niet.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Het is niet zo'n vrolijk/leuk gesprek, dus nu niet zo geschikt.
Die kunnen ook vliegen. En ook in de soepquote:Op donderdag 8 juni 2017 21:11 schreef Dj_Vout het volgende:
Geen probleem. Gelukkig is het niet iets bij ons, maar wel bij een zeer goede vriend van ons. Ze zijn even aan het bijpraten.quote:
Jij kende hem?quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is toch treurigheid ten top. Hij was later in de Here en vertrok naar Belgenland
Even teruglezen Oscar.... ik had een typefout gemaakt... het moest geboortedag ipv datum zijn.quote:
Ja jaquote:Op donderdag 8 juni 2017 21:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Even teruglezen Oscar.... ik had een typefout gemaakt... het moest geboortedag ipv datum zijn.
Ik heb het hele lied geluisterd, maar dacht nog steeds dat het over een vliegtuig ging. Ik dacht dat zijn vriendin stewardess was en op de 1604 vloog en dat hij geen zin had in sex en/of bier zolang zij niet bij hem was.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:11 schreef Dj_Vout het volgende:
Heul niet. Je bent gewoon oud.quote:
Hij zong dat hij een vrouw heeft!quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het hele lied geluisterd, maar dacht nog steeds dat het over een vliegtuig ging. Ik dacht dat zijn vriendin stewardess was en op de 1604 vloog en dat hij geen zin had in sex en/of bier zolang zij niet bij hem was.
Zo zie je maar wat er gebeurt als je half aan het luisteren bent. En nu heb ik ook meteen verraden dat ik een romantische aard heb.
Dan zie ik er nog goed uit voor mijn leeftijd, al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heul niet. Je bent gewoon oud.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het hele lied geluisterd, maar dacht nog steeds dat het over een vliegtuig ging. Ik dacht dat zijn vriendin stewardess was en op de 1604 vloog en dat hij geen zin had in sex en/of bier zolang zij niet bij hem was.
Zo zie je maar wat er gebeurt als je half aan het luisteren bent. En nu heb ik ook meteen verraden dat ik een romantische aard heb.
Ik ga nu de tekst googlen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij zong dat hij een vrouw heeft!
Romantiek en overspel. Goed bezig.
En uitprinten en boven je bed hangen.quote:
Gegoogled en tot de conclusie gekomen dat ik ongeveer geen woord heb gehoordquote:Op donderdag 8 juni 2017 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En uitprinten en boven je bed hangen.
Ja okee, het wordt ook niet voor niets door Vout gedraaid.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:22 schreef livelink het volgende:
Ter verdediging moet ik wel zeggen dat het ook wel een heel stompzinnige tekst is.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 8 juni 2017 21:23 schreef Dj_Vout het volgende:
Hierna krijgen we een meezinger! Ik verwacht dan ook dat jullie allemaal uit volle borst mee zingen.![]()
Ik vermoed veel "lalalalala"quote:
wat moet jij met een vette poot ?quote:
Avondvierdaagsequote:
Op de tafel zetten.quote:
Brings back memories of the 31st of May?quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:26 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Brings back memories of the 31st of May?
quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Het wordt er eigenlijk wel beter van.
quote:
Hydra is sowieso wel epischquote:Op donderdag 8 juni 2017 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
De A-kant is trouwens ook wel episch.
Die heeft ook aan de drank gezetenquote:
Graag gedaan.quote:
Wie heeft er jenever ipv water in zijn kom gedaan?quote:
Ik ben onschuldigquote:Op donderdag 8 juni 2017 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wie heeft er jenever ipv water in zijn kom gedaan?
Succes!quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:33 schreef livelink het volgende:
En dan ga ik nu eindelijk het konijnehok verschonen. Gelukkig blijf het nog lang licht
en droog mag ik hopen!quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:33 schreef livelink het volgende:
En dan ga ik nu eindelijk het konijnehok verschonen. Gelukkig blijf het nog lang licht
Daarom moest ik het echt vanavond nog doen. Ik begreep dat het morgen weer ellende wordt.quote:
Ik ga zo ook wat spullen veilig wegzetten! Ik heb morgenavond een " belangrijke" golfwedstrijd en met een beetje pech (als de baan te nat is) gaat het niet door en moeten de deelnemers van vrijdagavond ergens op de zaterdag spelen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Daarom moest ik het echt vanavond nog doen. Ik begreep dat het morgen weer ellende wordt.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Regen, zon, twee wedstrijden gespeeld tegen dure profspelers van San Marino en Rimini en allebei zijn door Amsterdam gewonnen.
Nog 1 poule wedstrijd morgen te spelen, maar de halve finale is al veilig gesteld...![]()
https://www.honkbalsite.c(...)-naar-halve-finales/
feestje gevierd ?quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vinden wij hier ook, was ook niet echt verwacht...
quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Regen, zon, twee wedstrijden gespeeld tegen dure profspelers van San Marino en Rimini en allebei zijn door Amsterdam gewonnen.
Nog 1 poule wedstrijd morgen te spelen, maar de halve finale is al veilig gesteld...![]()
https://www.honkbalsite.c(...)-naar-halve-finales/
Ja, op de tribune met de spelers na afloop...quote:
Ah, dat is dan toch wel weer een beetje zielig vind ik. Jee, wat is het benauwd. Het zweet breekt me uit nadat ik even actief bezig ben geweest.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, op de tribune met de spelers na afloop...
Het is sowieso erg gezellig met zo'n 40 meegereisde fans uit Amsterdam. Morgenavond om 19.00 uur tegen de Duitse organiserende club die alles verloren heeft.
Ook de Duitsers zijn duur betaalde profs, dus ze hoeven niet onder te doen voor de rest.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat is dan toch wel weer een beetje zielig vind ik. Jee, wat is het benauwd. Het zweet breekt me uit nadat ik even actief bezig ben geweest.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:16 schreef Sfeermaker het volgende:
Vout, zet jezelf eens eerder op het rooster. Nu heb ik al 2 shows van je gemist de afgelopen dagen
Er is er maar 1.quote:
Ik sla deze niet overquote:Op vrijdag 9 juni 2017 07:09 schreef Melting het volgende:
En omdat het vrijdag is, vandaag weer iets lekkers bij de koffie/thee:
Vandaag donuts in allerlei geuren/kleuren/smaken:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
Ik bedank, neem wel een brezel straks...quote:Op vrijdag 9 juni 2017 07:09 schreef Melting het volgende:
En omdat het vrijdag is, vandaag weer iets lekkers bij de koffie/thee:
Vandaag donuts in allerlei geuren/kleuren/smaken:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
Dat is veel fijner.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:57 schreef MaryMouse het volgende:
Goedemorgen![]()
Zalig vanaf het eigen balkon naar de regen kijken i.p.v. vanuit het ziekenhuis
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:57 schreef MaryMouse het volgende:
Goedemorgen![]()
en dat terwijl je bij de fysio al uitgewrongen was...quote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Kolere wat een regen, even naar de fysio lopen en terug en ik kan mijn spijkerbroek uitwringen
Goedemorgen![]()
uw klok loopt voor...quote:
hij heeft me weer fiks gemarteld. Ik vertelde 'm dat Symph hem wel zou komen slaan omdat hij mij zo martelt. Zegt hij: ik kan 'm hebben hoor... En even later: waar blijft 'ie nou? Dus ik zeg: hij zit op zijn werk. Oh nou, dan kon hij met een gerust hart mij nog even verder martelenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 10:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dat terwijl je bij de fysio al uitgewrongen was...
Goedemorgen![]()
Wait.. what?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Kolere wat een regen, even naar de fysio lopen en terug en ik kan mijn spijkerbroek uitwringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |