Niets tegen sigarenbandjes hè?quote:
ja meneer de sigarenbandjeskwaliteitscontroleurquote:
Je hebt deze niet gekocht neem ik aan?quote:
wat zijn andere hits van haar? Ik heb het gevoel dat ik een ander nummer van haar ken.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
ja meneer de sigarenbandjeskwaliteitscontroleur
quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je hebt deze niet gekocht neem ik aan?
Van Roel Pieper?quote:
hit lijkt me een groot woord.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wat zijn andere hits van haar? Ik heb het gevoel dat ik een ander nummer van haar ken.
1967quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wat zijn andere hits van haar? Ik heb het gevoel dat ik een ander nummer van haar ken.
quote:
Dan komt het allemaal toch nog in orde.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze begon met: nou, 3 keer per week douchen is wel genoeg. En de wijkverpleegkundige vroeg door: kost het u veel moeite om u uit te kleden? En toen kwamen de verhalen gelukkig wel een beetje los. Toen ze aangaf dat ze 's avonds dan ook gewoon beneden geholpen kan worden met omkleden zodat ze dan zelf kan bepalen wanneer ze naar bed gaat was ze toch wel snel om, ze had namelijk geen zin om al om tien uur verplicht naar bed te moeten. En ze verzucht steeds: ik ben zo blij dat ik straks van die trap af ben.
Buuf is ingeschakeld, buurman gaat ons helpen met wat sjouwwerk. Beetje lucht, heel fijn
quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze begon met: nou, 3 keer per week douchen is wel genoeg. En de wijkverpleegkundige vroeg door: kost het u veel moeite om u uit te kleden? En toen kwamen de verhalen gelukkig wel een beetje los. Toen ze aangaf dat ze 's avonds dan ook gewoon beneden geholpen kan worden met omkleden zodat ze dan zelf kan bepalen wanneer ze naar bed gaat was ze toch wel snel om, ze had namelijk geen zin om al om tien uur verplicht naar bed te moeten. En ze verzucht steeds: ik ben zo blij dat ik straks van die trap af ben.
Buuf is ingeschakeld, buurman gaat ons helpen met wat sjouwwerk. Beetje lucht, heel fijn
En een alarmsysteem, voor als er iets vervelends gebeurd? *klopt af*quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
nog nooit van gehoordquote:
Ze ziet het nu zelf dus ook wel in, voor een deel. Dat lijkt me al heel wat schelen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ga je schamen!quote:
Vrij onbekend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |