30% lijkt mij wel heel erg veel. Het tarief weet ik niet uit mijn hoofd maar 3 tot 5% lijkt mij gebruikelijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 04:42 schreef Woogy het volgende:
Hoe kan ik altcoins best laten uitbetalen? Aangekocht op litebit maar ik las hier ergens dat zij 30% zouden nemen bij het uitbetalen, dat lijkt me wel erg veel dus zoek ik een beter alternatief, iemand tips?
Zegt ie in het cryptocurrency topicquote:Op donderdag 8 juni 2017 21:32 schreef WavesPlatform het volgende:
[..]
Yep, 1e rond eerste inleg, 3e ronde 2e. Sport, betting, blockchain - ik heb er niks mee verder, maar I'm in!
Ik zeg wel meer, maar ik volg je ff niet. Wat is t probleem?quote:
Heb er een zooi gekocht voor 232quote:Op vrijdag 9 juni 2017 08:26 schreef no1uknow het volgende:
Veel in de plus sinds gisteravond, maar verge nog steeds rond 170twijfel nog steeds of ik in moet stappen.
Tijd voor de rest om uit te stappenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 08:36 schreef Leonos het volgende:
Gisteren voor het eerst bitcoins gekocht voor vijftig euro. Dus ik kom meelezen!
Ik zie nu anders +14,7 staan op Bittrexquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:13 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ik heb SIA al weken niet zien stijgen
+10% in 1 dag een kleine winst noemenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:16 schreef firecow het volgende:
Gisteren avond toevallig was sia gekocht op 510.. staan nu op 570. Kleine winst pakken of nog even holden. Dat blijft iedere keer lasig met dit "spelletje"
Ja ik zit er niet heel groot in dus dan valt die 10% tegen in vergelijking met 1000e euro's..quote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
+10% in 1 dag een kleine winst noemen
Dont do overtrading, hold gewoon een half jaar.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:16 schreef firecow het volgende:
Gisteren avond toevallig was sia gekocht op 510.. staan nu op 570. Kleine winst pakken of nog even holden. Dat blijft iedere keer lasig met dit "spelletje"
zoom eens uit naar een weekquote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:08 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ik zie nu anders +14,7 staan op Bittrex
Ik zou ook zeker holden. Ik denk dat een grote fout is dat je te snel geneigd bent om te verkopen. Zeker als je nog geen 1000 euro hebt ingelegd. Sia staat nu op ¤0.01. Als dat 10 cent wordt over enkele maanden, dan heb je een leuk bedrag, óók als je nu voor maar ¤150 hebt ingekocht.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:16 schreef firecow het volgende:
Van Sia verwacht ik nog wel meer dan dit. Kon wel eens het echte vertrek naar boven zijn. Het is geen shitcoin, maar er zit een duidelijk project achter, wat je zelfs gelijk kunt testen (decentralized cloud storage).quote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:16 schreef firecow het volgende:
Dat blijft zo staan. Je moet het meer zien als een logboek: op moment X ben je gestart met leasen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:50 schreef TimKuik het volgende:
Ik ben een aantal Waves aan het leasen maar krijg nu al 2 dagen de melding "Outgoing Start Leasing" terwijl ik m'n lease 2.500 blocks geleden gestart ben. Is die Lite wallet een beetje stuk?
Staan bij mij al een paar weken geleased. Die melding staat er ook. Gewoon een ongelukkige vertaling.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:50 schreef TimKuik het volgende:
Ik ben een aantal Waves aan het leasen maar krijg nu al 2 dagen de melding "Outgoing Start Leasing" terwijl ik m'n lease 2.500 blocks geleden gestart ben. Is die Lite wallet een beetje stuk?
Databits komt in de buurt, denk ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 11:47 schreef Scrummie het volgende:
Kent iemand een coin die iets met AR/VR doet, op Voxels na?
DTB is nu nog klein en vrijwel onopgemerkt. Ik zie overigens de potentie welquote:Op vrijdag 9 juni 2017 11:50 schreef WavesPlatform het volgende:
[..]
Databits komt in de buurt, denk ik.
http://www.augmentorsgame.com
Hm thanks. Project lijkt een beetje dood. Hun roadmap heeft het overal allerlei dingen begin van het jaar, maar er is nog niets van gelukt, als ik de website bekijk. Tevens laatste blogpost van januari 2017, terwijl er daarvoor wel regelmatig blog artikelen verschenen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 11:50 schreef WavesPlatform het volgende:
[..]
Databits komt in de buurt, denk ik.
http://www.augmentorsgame.com
Ze zijn druk bezig met het ontwikkelen van de game, zie https://twitter.com/AugmentorsGamequote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:01 schreef Scrummie het volgende:
ei dingen begin van het jaar, maar er is nog niets van gelukt, als ik de website bekijk. Tevens laatste blogpost van januari 2017, terwijl er daarvoor wel regelmatig blog artikelen
TT klopt.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:08 schreef Typisch het volgende:
Het Russische grote geld richting Waves...
https://blog.wavesplatfor(...)latform-7e9f57ab50ab
Godsamme, ik bestel alvast een Lambo voor mijn andere Lambo om in rond te kunnen rijdenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:08 schreef Typisch het volgende:
Eerst gaat ie nog even omhoog om mij een goed gevoel te geven, daarna gaat ie ten onder.quote:
Je bent weer ingestapt?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst gaat ie nog even omhoog om mij een goed gevoel te geven, daarna gaat ie ten onder.
Zou ik dan met mijn 322 waves ook een mooi vrijstaand huis kunnen kopen 👍🤗😀quote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:08 schreef Typisch het volgende:
Dagje Tesla hurenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:14 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Zou ik dan met mijn 322 waves ook een mooi vrijstaand huis kunnen kopen 👍🤗😀
Volgend jaar rond deze tijd staat waves op $850, dus ja, mits in Appelschaquote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:14 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Zou ik dan met mijn 322 waves ook een mooi vrijstaand huis kunnen kopen 👍🤗😀
Jij gunt ons ook niks he.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Daar om precies te zijn.
De laatste keer dat ik zo'n gok nam, ging ETH zwaar ten onder
Haha zou leuk zijn 😜quote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgend jaar rond deze tijd staat waves op $850, dus ja, mits in Appelscha
Dan koop ik een appartement in Rotterdam.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgend jaar rond deze tijd staat waves op $850, dus ja, mits in Appelscha
Ik vertrouw op Magnet's voorspelling, en dan is $15 over een jaar vrij conservatief.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:27 schreef NatteBever het volgende:
Met het soort nieuws wat hierboven gedeeld wordt is het niet onaannemelijk dat WAVES de $15 gaat aantikken binnen nu en een jaar...
Liever meer, 150% is nixquote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:27 schreef NatteBever het volgende:
Met het soort nieuws wat hierboven gedeeld wordt is het niet onaannemelijk dat WAVES de $15 gaat aantikken binnen nu en een jaar...
En waarom is het wel ondenkbaar dat het een vlucht neemt zoals Ethereum nam?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:27 schreef NatteBever het volgende:
Haha, dat zou natuurlijk fantastisch zijn. Maar ik weet niet of WAVES even revolutionair is (of als zodanig wordt gezien) als Ethereum dat isquote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En waarom is het wel ondenkbaar dat het een vlucht neemt zoals Ethereum nam?
*ahum* Sia *ahum*quote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:45 schreef cb2013 het volgende:
Dat moment dat je realiseert dat een coin van 0.015 usd 1.5 usd kan worden. Dat is een stijging van 10,000%. Hoe cool is dat.
Vast @2230 olee. Elke keer als ik ergens instap kachelt ie in elkaarquote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:57 schreef Mikey92 het volgende:
Wie zei ook alweer dat DGB lekker ging...?
Duurt lang voordat de echte pump begint.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:57 schreef Mikey92 het volgende:
Wie zei ook alweer dat DGB lekker ging...?
Verge the new ZECquote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:16 schreef Scrummie het volgende:
Nu iedereen die DGB verkoopt Verge kopen graag.
Kan je net zo goed je geld in een vulkaan gooien.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan koop ik een appartement in Rotterdam.
Ja want op de kop van Zuid wonen is natuurlijk ellende.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:20 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Kan je net zo goed je geld in een vulkaan gooien.
Ze deden mee aan een of andere wedstrijd van Citibank. Daardoor krijgen ze veel exposure en hebben ze flink kunnen netwerken bij wat grote partijen. Omdat ze niet gewonnen hebben, raken mensen in paniek en verkopen ze hun dgb aan de walvissen die een dezer dagen waarschijnlijk nog wel gaan pumpen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:19 schreef TimKuik het volgende:
Wat was nou het o-zo spannende DGB nieuws dat vandaag aangekondigd is?
Buurman van Beenhakker genot.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja want op de kop van Zuid wonen is natuurlijk ellende.
het is al 100 keer over de kop gegaan afgelopen tijd dus waar baseer je dit opquote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
verkopen ze hun dgb aan de walvissen die een dezer dagen waarschijnlijk nog wel gaan pumpen.
Op de hoop op een pump na een gigantische pump.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het is al 100 keer over de kop gegaan afgelopen tijd dus waar baseer je dit op
Oh, jawel hoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:35 schreef Typisch het volgende:
Wat doet DGB wat andere coins niet kunnen? Heb ik nog steeds geen antwoord op.
Had al een vermoeden dat er niemand was die dat uit kon leggen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:43 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor.
Je antwoord is: enorme gains maken terwijl andere coins maar wat kwakkelen.
Die hebben toch meer dan 25 miljard coins?quote:
Dat is dus mijn gedachte?? Waarom sia?? Hahaquote:Op vrijdag 9 juni 2017 14:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die hebben toch meer dan 25 miljard coins?
Over 3 jaar zijn dat er 44 miljard. Waar er ieder jaar 1.57 miljard bij komen.
https://forum.sia.tech/to(...)lculation-and-supply
Omdat ik SIA op 0,002 euro gekocht hebquote:Op vrijdag 9 juni 2017 14:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die hebben toch meer dan 25 miljard coins?
Over 3 jaar zijn dat er 44 miljard. Waar er ieder jaar 1.57 miljard bij komen.
https://forum.sia.tech/to(...)lculation-and-supply
geslacht?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 14:03 schreef cb2013 het volgende:
Ben blij dat ik geen DGB heb gekocht. Gingen verhalen van die meeting met een bank ofzo. En nu wordt DGB geslacht.
Tuurlijk wel, met al die games enzo juist een prima doelgroep. Niet alles draait om techniek, soms moet je ook commercieel denken.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had al een vermoeden dat er niemand was die dat uit kon leggen.
Gun je de winsten van harte hoor, maar doe nou niet alsof DGB een unieke usercase heeft en wel even de top 10 binnen gaat wandelen oid.
Waar is iets aangekondigd?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:19 schreef TimKuik het volgende:
Wat was nou het o-zo spannende DGB nieuws dat vandaag aangekondigd is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |