Yep, 1e rond eerste inleg, 3e ronde 2e. Sport, betting, blockchain- ik heb er niks mee verder, maar I'm in!quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:36 schreef unlimitedzxr het volgende:
Zijn er hier mensen die in de ICO crowdsale van Wagerr geïnvesteerd hebben of nog gaan doen voordat de 2nd phase afloopt?
Kruipt inderdaad langzaam maar zeker weer iets omhoog en doorbreekt althans op Bittrex weer de grens van 0,001 BTC ... !quote:
hoe zit het eigenlijk als je je telefoon verliest? kan je die 2FA weer uitzetten via email?quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:41 schreef MissionPhailed het volgende:
Zit me overigens zojuist te bedenken dat ik wat aan de beveiliging van m'n account op Bittrex moet doen, zoals bijvoorbeeld het instellen van 2FA. Heeft me nooit geboeid omdat er hooguit wat kleingeld op m'n account stond, maar nu het toegenomen is tot een gemiddeld maandsalaris wil ik er toch wat scherper in zijn
Beste is natuurlijk offline bewaren ... !
ik gebruik Authy, die heeftook een chrome pluginquote:Op donderdag 8 juni 2017 21:44 schreef niggeplease het volgende:
[..]
hoe zit het eigenlijk als je je telefoon verliest? kan je die 2FA weer uitzetten via email?
Hoeveel is de coin cap? Kan niks vinden in de white paper. Mogelijk er overheen gelezen 😮quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:32 schreef WavesPlatform het volgende:
[..]
Yep, 1e rond eerste inleg, 3e ronde 2e. Sport, betting, blockchain- ik heb er niks mee verder, maar I'm in!
leuk als je straks er een kop koffie mee wil betalen. Meneer, wacht u even 45 minutenquote:Op donderdag 8 juni 2017 21:47 schreef S95Sedan het volgende:
Man man, het bitcoin netwerk is weer lekker traag.
Nog even en iedereen kan hogefeesgaan gebruiken...
Ik probeer een pizza te bestellen, normale fees maar komt gewoon niet door.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:49 schreef Oscar. het volgende:
l
[..]
leuk als je straks er een kop koffie mee wil betalen. Meneer, wacht u even 45 minuten
en daarom gaat BTC ten onder als betaalmiddel. Je gaat toch geen uur wachten.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik probeer een pizza te bestellen, normale fees maar komt gewoon niet door.
Normaal is het binnen 2minuten, geen idee waarom nu niet.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:51 schreef Oscar. het volgende:
[..]
en daarom gaat BTC ten onder als betaalmiddel. Je gaat toch geen uur wachten.
Het ten onder gaan zal trouwens wel meevallen, want eigenlijk komt dit juist doordat BTC veel gebruikt wordt en alle blokken nu vol zitten.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:51 schreef Oscar. het volgende:
[..]
en daarom gaat BTC ten onder als betaalmiddel. Je gaat toch geen uur wachten.
Thuisbezorgd? Die gebruiken Bitpay en die willen sinds kort 1 bevestiging wachten.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Normaal is het binnen 2minuten, geen idee waarom nu niet.
meh, ben langzaam alles aan het verhuizen. alleen mijn kleine grut staat er nog.quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:53 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Die kan de vraag naar DGB niet aan
Wat gebruik jij?quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:54 schreef Oscar. het volgende:
[..]
meh, ben langzaam alles aan het verhuizen. alleen mijn kleine grut staat er nog.
Cryptopia/Bittrex/Kraken.quote:
twitter:CryptoYoda1338 twitterde op donderdag 08-06-2017 om 21:36:30whoever had this wall at 2000, ouch reageer retweet
daarom gaat DGB dus omhoogtwitter:CryptoYoda1338 twitterde op donderdag 08-06-2017 om 21:27:59$DGB triangle breakout attempt for more upside https://t.co/xJDhN1CHfq reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |