Hoe bereken jij of het meevalt relatief met exit poll? Ik kijk naar uitslagen van 2015.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:07 schreef L3gend het volgende:
Weer een tegenvallende utislag voor labour (relatief met exit polls)
Ja, swing was maar 2%. In de exit polls was dat groterquote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Omdat newcastle groter verschil had moeten zijn?
twitter:britainelects twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 00:09:08Houghton & Sunderland South:Lab: 59.6% (+4.4)Con: 29.6% (+11.2)UKIP: 5.7% (-15.8)LDem: 2.2% (+0.1)Grn: 1.7% (-1.1)Ind: 1.2% (+1.2) reageer retweet
zelfde als met sunderland nu tochquote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:08 schreef L3gend het volgende:
[..]
Ja, swing was maar 2%. In de exit polls was dat groter
volg bbc, maar je kan het ook berekenen vergeleken met 2015 en zie je dat labour relatief minder wint dan verwachtquote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:08 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Hoe bereken jij of het meevalt relatief met exit poll? Ik kijk naar uitslagen van 2015.
Totaal, exit polls in cruciale seats en regios. Dus kan een outlier zijn tot nu toequote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
zelfde als met sunderland nu toch
zijn die exit polls dan ook gebaseerd op district of total?
Klopt ja, we moeten nog echt wachten op de swing districten maar de swings in beide districten tot nu toe is lager dan verwcht volgens exit pollsquote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:10 schreef Hexagon het volgende:
Punt is natuurlijk wel dat in die districten er voor Labour niet veel extra te winnen valt
Dat verbaast me niets, het was een grote verrassing dat ze Douglas Alexander versloeg.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:05 schreef borisz het volgende:
'Baby of the House' Mhairi Black (SNP), MP van Paisley and Renfrewshire South zou in problemen zijn.
De eerste is waarschijnlijk Nuneaton.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:11 schreef L3gend het volgende:
[..]
Klopt ja, we moeten nog echt wachten op de swing districten maar de swings in beide districten tot nu toe is lager dan verwcht volgens exit polls
Dude? Wtf? Je had het kunnen weten...quote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:14 schreef freako het volgende:
Ik baal wel dat ik morgen geen vrij heb genomen.. Om 06.00 uur gaat de wekker weer, dus ik zie morgenvroeg wel wat het geworden is.
Weet niet goed wat dit betekent. Dat de exit poll niet correct is weet iedereen wel?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:16 schreef Monopoly_Man het volgende:
Nu wel meer geruchten dat de Exit Poll fout is.
Normaalgezien zit het er dichtbij. Ik hoor nu dat de Tories ergens rond de 329 zitten.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Weet niet goed wat dit betekent. Dat de exit poll niet correct is weet iedereen wel?
Dat zou nog een slecht resultaat zijn voor Mayquote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:20 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Normaalgezien zit het er dichtbij. Ik hoor nu dat de Tories ergens rond de 329 zitten.
Dan heeft May dus zonder enig resultaat een toch wel bij tijden pijnlijke en ontmaskerende campagne gevoerd.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:20 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Normaalgezien zit het er dichtbij. Ik hoor nu dat de Tories ergens rond de 329 zitten.
In Britse verkiezingen lijkt me dat nog wel redelijk dichtbij?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:20 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Precies. Insteek van haar was om deze verkiezingen te winnen met een grote majority.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 00:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat zou nog een slecht resultaat zijn voor May
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |