Het VK is een goeie buffer tegen de VS voor ons. Niet meer en niet minder.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:38 schreef Kaas- het volgende:
Met andere woorden, we gaan ze niet missen. De integratie van de eurozone zal verdiepen - dat wordt duidelijk Europa 1 - en op defensiegebied zullen we een flinke integratieslag maken. En dat mooi allemaal zonder de Britten.
Het leek mij vanaf het begin af aan al duidelijk dat het VK vooral zichzelf te grazen neemt met een Brexit.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:38 schreef Kaas- het volgende:
Met andere woorden, we gaan ze niet missen. De integratie van de eurozone zal verdiepen - dat wordt duidelijk Europa 1 - en op defensiegebied zullen we een flinke integratieslag maken. En dat mooi allemaal zonder de Britten.
Duitsland is dan ook wmb de echte kern die de EU stabiel houdt. De Britten waren een leuke extra maar niet essentieel.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Het VK is een goeie buffer tegen de VS voor ons. Niet meer en niet minder.
Prima dat ze opzouten uit de EU.
De as Duitsland-Frankrijk is en blijft de kern van de EU.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:43 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Duitsland is dan ook wmb de echte kern die de EU stabiel houdt. De Britten waren een leuke extra maar niet essentieel.
Ja, wat dat betreft was het wel fijn om (naast Nederland) nog wat meer kritische geluiden te hebben bij de besluitvorming over integratie. Nu kan ik eigenlijk alleen Nederland, en af en toe Finland(?), bedenken. Met een naam als het VK in dat rijtje wordt een standpunt toch wat serieuzer genomen denk ik.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:43 schreef Perrin het volgende:
De Britten staken ook graag een spaak in het wiel van de EU?
TEquote:Op donderdag 8 juni 2017 11:44 schreef skysherrif het volgende:
The Economist normaliter ook conservatives, dit jaar voor het eerst LibDems, spectator natuurlijk ook gewoon conservatives,
LibDem/Tories.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eens, beste blad dat er maar is, maar jij steunt toch zeker niet de LibDems?
#topshowquote:Op donderdag 8 juni 2017 11:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Het VK is een goeie buffer tegen de VS voor ons. Niet meer en niet minder.
Prima dat ze opzouten uit de EU.
Duitsland en Frankrijk, nu Macrongod er zit en na de aanstaande Franse parlementsverkiezingen ook echt stevig in het zadel zit.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:43 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Duitsland is dan ook wmb de echte kern die de EU stabiel houdt. De Britten waren een leuke extra maar niet essentieel.
Als ik je nou een blad mag aanraden he Sky, een blad waar elke lezer met de week een stukje slimmer van wordt, dan is het The Economist.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:44 schreef skysherrif het volgende:
The Economist normaliter ook conservatives, dit jaar voor het eerst LibDems, spectator natuurlijk ook gewoon conservatives,
Links propagandablaadjequote:Op donderdag 8 juni 2017 11:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als ik je nou een blad mag aanraden he Sky, een blad waar elke lezer met de week een stukje slimmer van wordt, dan is het The Economist.
Ik volg niet helemaal wat er zo grappig aan is?quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:57 schreef remlof het volgende:
Noord-Korea demonstreert precisieaanval op plek waar pas nog Amerikaanse schepen lagen
http://www.volkskrant.nl/(...)8e68a7bc0b18f9da256f via @volkskrant
Hahahaha
Laten we het ook niet overdrijven.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als ik je nou een blad mag aanraden he Sky, een blad waar elke lezer met de week een stukje slimmer van wordt, dan is het The Economist.
Hangt natuurlijk vanaf waar je een krant op beoordeeld. Tabloids weten gewoon heel goed wat hun lezers willen lezen en bereiken doelgroepen die geen enkele andere krant kan bereiken. Wat heel erg knap is.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar de Telegraaf is wel echt een goede krant vergeleken met de Tabloids. En ik weet dat dat normaliter een raar statement is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |