Jeugdstrafrecht is Jeugdstrafrecht om een reden. Het hele strafrechtsstelsel is zo om een reden.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:18 schreef Meedenken het volgende:
Afgelopen jaren zijn er diverse discussies geweest in hoeverre jeugdstrafrecht moet worden aangepast n.a.v. een veranderende maatschappij.
Afgelopen week is in jaren niet zo confronterend geweest.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, niks owh dame. Maar ik verdwijn uit dit topic. Geen zin in weer ellende.
Dat blijft lastig idd. Persoonlijk denk IK ivm het vinden van haar lichaam zo dichtbij van huis wel aan dat scenario.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De politie ging er vanuit dat ze nog in leven was zaterdagmiddag, heeft ze volgens jullie dan vanaf donderdag in die sloot gelegen?
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:22 schreef Meedenken het volgende:
math..... er is veel info over het onderzoek dat je dan eerst moet bestuderen. Anders wordt het te algemeen.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:22 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dat blijft lastig idd. Persoonlijk denk IK ivm het vinden van haar lichaam zo dichtbij van huis wel aan dat scenario.
Twijfel nog omdat ik de door de houding van de Politie sterk de indruk had dat ze serieuze informatie hadden dat ze 'vrijwillig' ergens verbleef met die jongen.
Vraag die ik heb is dus; had de Politie informatie dat ze enkel in contact stond met de verdachte en dat ze elkaar wilde gaan ontmoeten. Of was er meer informatie die er specifiek op wees dat ze samen op een (nog onbekend) adres verbleven of zouden verblijven.
Mijn nergens op gebaseerde gevoel zegt juist dat het wel al donderdag is gebeurd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind het zo moeilijk te geloven dat zij donderdagavond al vermoord zou zijn. Ik baseer dat nergens op hoor, pure speculatie en puur op gevoel. Ik denk dat ze dan al eerder gevonden zou zijn.
Als deze jongen het al geweest is, dan ga ik voor de zaterdag. Paniekvoetbal.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mijn nergens op gebaseerde gevoel zegt juist dat het wel al donderdag is gebeurd.
Dat denk ik dus ook, als ze daar "wat van Savannah" gevonden hadden, dan is de kans naast de snelweg toch groot dat iemand daar wat gezien zou hebben?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:25 schreef Leandra het volgende:
De parkeerplaats valt idd in Vak C, het pad er naartoe (de Zonseweg) is de grens tussen vak B en vak C.
De zoektocht van zondag heeft daar dus ook plaatsgevonden.
[ afbeelding ]
Ik ga er vanuit dat ze gewoon "iets" gevonden hebben, maar gezien de genoemde locaties in Opsporing verzocht verwacht ik niet dat dat "iets" met de zaak van Savannah te maken heeft.
Dankquote:Op woensdag 7 juni 2017 21:25 schreef Leandra het volgende:
De parkeerplaats valt idd in Vak C, het pad er naartoe (de Zonseweg) is de grens tussen vak B en vak C.
[ afbeelding ]
Ik ga er vanuit dat ze gewoon "iets" gevonden hebben, maar gezien de genoemde locaties in Opsporing verzocht verwacht ik niet dat dat "iets" met de zaak van Savannah te maken heeft.
In ieder geval wel belangrijk genoeg om nog een tweede keer te gaan zoeken met honden.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:25 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Daar wonen 20K mensen volgens wiki.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:43 schreef Kyran het volgende:
Enige wat zou kunnen helpen is dat Bunschoten relatief klein is en veel mensen elkaar kennen, dus een onbekende die daar niet vaak komt zou kunnen opvallen voor een heel oplettend persoon.
Er zijn al meerdere kaarten gemaakt... maar vele ook gebaseerd op niet officiele aannames. Misschien kan er iemand een kaart maken waarop alleen feiten staan. Zoals vindplaats fiets edquote:Op woensdag 7 juni 2017 21:31 schreef Meedenken het volgende:
Leandra ik was helemaal niet op de hoogte van jouw kaart, maar wat ik zeg lijkt niet eens heel raar, toch?
Je lijkt te denken dat als er een foto van hem op haar fiets is, dat dat dan genoeg zou zijn voor een veroordeling? Dat hoop ik toch niet zeg, dat deze zaak staat of valt met het bewijs dat hij die fiets verplaatst heeft... dat zou wat zijnquote:Op woensdag 7 juni 2017 21:11 schreef Meedenken het volgende:
Ja een foto van iemand op heterdaad een delict zien plegen is is natuurlijk het beste.
Ik vind het heel triest en ben er echt verdrietig om.
Waarom zou dat meisje niet gewoon vertrouwen kunnen hebben gehad in iemand. helemaal niet zover van huis, een plek waar ook andere mensen zijn, en toch rustig.
Als ze wisten waar ze waren hadden ze wel even op de deur geklopt denk ik. Denk dat ze geen idee hadden, behalve misschien welke stad/regio.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:22 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dat blijft lastig idd. Persoonlijk denk IK ivm het vinden van haar lichaam zo dichtbij van huis wel aan dat scenario.
Twijfel nog omdat ik de door de houding van de Politie sterk de indruk had dat ze serieuze informatie hadden dat ze 'vrijwillig' ergens verbleef met die jongen.
Vraag die ik heb is dus; had de Politie informatie dat ze enkel in contact stond met de verdachte en dat ze elkaar wilde gaan ontmoeten. Of was er meer informatie die er specifiek op wees dat ze samen op een (nog onbekend) adres verbleven of zouden verblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |