Alleen een ban, ben niet zo snel boos. Wel minder gezellig alleenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Enkel een ban of ben je dan ook boos? Het eerste vind ik niet erg, het tweede wel.
Komt zo'n horde havenarbeiders je in elkaar hoeken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Enkel een ban of ben je dan ook boos? Het eerste vind ik niet erg, het tweede wel.
PvdA-Bob heeft sowieso geen binding met arbeiders. Twijfelachtig derhalve.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Komt zo'n horde havenarbeiders je in elkaar hoeken.
Tem zit daarentegen elke ochtend weer zware Van Nelle te paffen in zijn kraan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:55 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
PvdA-Bob heeft sowieso geen binding met arbeiders. Twijfelachtig derhalve.
Ik ben ook blij dat je geen mod bent.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:56 schreef Tchock het volgende:
Elke keer als ik zo'n FB-rel lees ben ik blij dat ik geen mod ben.
Om een uur of negen ff lekker schijten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Tem zit daarentegen elke ochtend weer zware Van Nelle te paffen in zijn kraan.
Dit is toch geen rel zeg. Slaapverwekkend anders wel.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:56 schreef Tchock het volgende:
Ben bijna een jaar mod zie ik nu. 15 juli groot feest hier.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:56 schreef Tchock het volgende:
Lekker in je eentje.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ben bijna een jaar mod zie ik nu. 15 juli groot feest hier.
Dan had ik een van de FA's omgekocht om je te bannen, opgeruimd staat netjes.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:57 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat je geen mod bent.
Ik zoek Tem gewoon thuis op als dat nodig is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan had ik een van de FA's omgekocht om je te bannen, opgeruimd staat netjes.
Dat kunnen mods helemaal niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan had ik een van de FA's omgekocht om je te bannen, opgeruimd staat netjes.
Wat een kloothommels.quote:
Het had een leuke middag moeten worden voor de 8-jarige Mili Hernandez en haar meisjesvoetbalteam. Ze zouden deelnemen aan het Springfield Soccer Club-meidentoernooi. Maar nog voor ze het veld betraden, werd het haar team gediskwalificeerd. De organisatoren van de wedstrijd dachten dat Mili een jongen was.
NOS
Bannen. Of bedoel je ''te laten bannen''quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
FA's omkopen? Iedereen heeft een prijs.
Ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |