danquote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:56 schreef LelijKnap het volgende:
Zat leuks te vinden in de provincie Groningen. Soms zelfs een half keer zoveel woonoppervlakte als hier voor dezelfde prijs.
Daar ga ik binnenkort twee dagen in de twee weken werken, schijnt.quote:
Gewoon een POL ban kan natuurlijk ook. Du_ke en ik mogen immers ook niet meer in NWS komen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:23 schreef Euribob het volgende:
Als je je zo bekneld voelt in POL ga je toch gewoon lekker weg? De regels zijn bekend, hou je eraan of hou je mond.
Sjon heb ik hier ook al een tijdje niet meer gezien.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gewoon een POL ban kan natuurlijk ook. Du_ke en ik mogen immers ook niet meer in NWS komen.
Wat hebben jullie geflikt? Zelfs de neo-nazi's mogen daar posten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gewoon een POL ban kan natuurlijk ook. Du_ke en ik mogen immers ook niet meer in NWS komen.
Segregatiequote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Geen idee, was zonder uitleg.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:59 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wat hebben jullie geflikt? Zelfs de neo-nazi's mogen daar posten.
Je kon de verantwoordelijke mod niet ff pm'en?quote:
Sinds wanneer bannen mods?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:00 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je kon de verantwoordelijke mod niet ff pm'en?
Ben jij niet die persoon die naar Groningen gaat verhuizen omdat dat het minst cultureel is?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Segregatie. Ieder lekker in z'n eigen hokje.
Niet?quote:
Maar hier zit ik net zo goed in m'n eigen hokje, afgesloten van de nieuwe gemeenschap.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:01 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ben jij niet die persoon die naar Groningen gaat verhuizen omdat dat het minst cultureel is?
Nee, die selecteren alleen selectief wat ze doorgeven. Zo bouwen ze een zaak om een individu verwijderd te krijgen.quote:
Artikel 2 is ook geen verkeerde naam:quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:07 schreef remlof het volgende:
Sylvana Simons moet partijnaam Artikel 1 veranderen
http://s.parool.nl/s-a4499251/
quote:De wet regelt wie Nederlander is.
En daar heeft ze geen geld voor.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:07 schreef remlof het volgende:
Sylvana Simons moet partijnaam Artikel 1 veranderen
http://s.parool.nl/s-a4499251/
quote:De wet regelt de toelating en de uitzetting van vreemdelingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |