Ja oké . Werkt averechts of zo.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het nieuwe banbeleid was onderdeel van een algeheel positiever klimaat op FOK!
En zeg nou zelf, hoeveel mooier is het geworden nu ik weer post.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige lichtpuntjes ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En zeg nou zelf, hoeveel mooier is het geworden nu ik weer post.
Tja, als je stom doet krijg je strafquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij heb ik ook een ban gehad door jou
Drizztgod
Jammer dat ze er niet consequent mee zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
LRgod.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!)quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dat ze er niet consequent mee zijn.
Wel met een spitsessiequote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal Emin3m een terugkeer overwegen met een moddereterfunctie in het verschiet
Dat ken ik. Maar die staffels kloppen van geen kant. Ik heb ze nog nooit op die manier gekregen namelijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!)
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn liet mij verwijderen uit VBL en vervolgens weer toe toe Feyenoord kampioen kon worden, grootste fout uit zijn carrière so far.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:14 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk niet dat ik ver van de waarheid zit als ik zeg dat Stijn VBL nog met héél veel plezier zou modden als GGMM, ik, Elan en Tong hier niet zouden posten
Ja been there meemaak thatquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:24 schreef Caland het volgende:
Ik vind het grappiger als mods tijdens een ban opeens de banreden gaan aanpassen. Dan ben je pas écht incompetent.
Dan moet je hier niet komen posten. Dat is hetzelfde als zeggen dat jonge spelers af en toe een foutje mogen maken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:27 schreef Caland het volgende:
Ik kreeg gister een bericht dat die gozer in die NWS reeks een aandoening had en dat ik niet te hard voor hem moest zijn
Beetje hetzelfde als tong80.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:27 schreef Caland het volgende:
Ik kreeg gister een bericht dat die gozer in die NWS reeks een aandoening had en dat ik niet te hard voor hem moest zijn
Hij nam kom sprinten dan ook wat te letterlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:27 schreef Caland het volgende:
Blijkbaar niet alleen fysiekquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij nam kom sprinten dan ook wat te letterlijk
Jullie constant beef andersquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:31 schreef GGMM het volgende:
Wat de fuck word ik er nou bij betrokken? Ik plaagde Stijn soms met zijn voorspellingen, het is wat.
Vanochtend nam jij de verantwoordelijkheid nog op je.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:31 schreef GGMM het volgende:
Wat de fuck word ik er nou bij betrokken? Ik plaagde Stijn soms met zijn voorspellingen, het is wat.
Jij en Herman zijn de nagel aan de doodskist van FOK!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:31 schreef GGMM het volgende:
Nee, ik citeerde Tagliano.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vanochtend nam jij de verantwoordelijkheid nog op je.
Don is de Godfather hier.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zullen helaas nooit meer zo'n goeie mod meemaken(No offence Don)
None taken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso is het na de Don toch een beetje alsof je in de budgetbak van de xenos aan het rondkijken bent voor een nieuwe mod en dan doodleuk thuiskomt met een live love laugh bordje voor op de vensterbank.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso is het na de Don toch een beetje alsof je in de budgetbak van de xenos aan het rondkijken bent voor een nieuwe mod en dan doodleuk thuiskomt met een live love laugh bordje voor op de vensterbank.
[..]
Sowieso is het na de Don toch een beetje alsof je in de budgetbak van de xenos aan het rondkijken bent voor een nieuwe mod en dan doodleuk thuiskomt met een live love laugh bordje voor op de vensterbank.
[..]
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:37 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind Roland ook wel een prima mod hoor
quote:
mwa, de laatste tijd wel wat beter ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:37 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind Roland ook wel een prima mod hoor
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:38 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga ff een broodje halen voor de lunch. Idioten die een meeting inplannen om 13:00 uur...
Okequote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:38 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga ff een broodje halen voor de lunch. Idioten die een meeting inplannen om 13:00 uur...
Tagliano is ook gewoon prima, het was omdat ik hem echt niet kende een beetje raar alleen in het beginquote:
Opperquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd wie Stijn gaat vervangen.
Ikquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben gewoon beschikbaar, DM staat openquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Caland.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:39 schreef onlogisch het volgende:
ja, wel aardig idd. Al vind ik zn manier van discussiëren af en toe wat apart.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tagliano is ook gewoon prima, het was omdat ik hem echt niet kende een beetje raar alleen in het begin
Bij de wc toevalligquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar was jij toen jij het nieuws hoorde?
Ja beetje kortaf, wen je wel aan na een tijdjequote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
ja, wel aardig idd. Al vind ik zn manier van discussiëren af en toe wat apart.
Als het maar een peoplemanager is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wie moet volgens jou de nieuwe mod worden?
Jij stapt makkelijk over Stijn heen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
gezien z'n permanente aanwezigheid geen slechte optie
Ik ookquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:47 schreef onlogisch het volgende:
Nee zonder grap Scrummie.
Wanneer jij hier mod wordt, post ik niet meer in VBL.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:47 schreef onlogisch het volgende:
Niemand die je mist. Jij bent toch de reden dat VBL kapot is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:47 schreef onlogisch het volgende:
Zou ook mijn keuze zijn. Maar denk dat Opper nee zegt tegen die blauwe vinken(tering)quote:
Nu dicht je me teveel credits toe makkerquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niemand die je mist. Jij bent toch de reden dat VBL kapot is.
Niet zo bescheiden jongen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu dicht je me teveel credits toe makker
zou jij mod willen wordenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou ook mijn keuze zijn. Maar denk dat Opper nee zegt tegen die blauwe vinken(tering)
Op wzv doen ze wel aan permbans en zo ook bij tong.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We moeten Stijn gewoon terughalen en Herman een enkeltje WZV geven.
Stijn creëerde vooral veel extra werk voor hemzelf door op elke scheet van iedereen uitgebreid in te gaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met Stijn was het soms al handen tekort. Hoezo denk je dat het nu wel zal gaan
Deze rol is jou op het lijf geschrevenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:52 schreef Caland het volgende:
Profielschets nieuwe VBL-mod
Ervaren op FOK! (of elders)
Inspirator
Prestatief
Communicator
Nederlander graag, Pool mag ook
ik denk dat niemand die hier regelmatig komt interesse heeft om de pispaal te zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou ook mijn keuze zijn. Maar denk dat Opper nee zegt tegen die blauwe vinken(tering)
Caland gooit gewoon elk topic van direct Tong dicht, is dat ook weer opgelost.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze rol is jou op het lijf geschreven
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:52 schreef Caland het volgende:
Profielschets nieuwe VBL-mod
Ervaren op FOK! (of elders)
Inspirator
Prestatief
Communicator
Nederlander graag, Pool mag ook
dank je voor het vertrouwen maar nee absoluut geen zin inquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:54 schreef Caland het volgende:
Ik zou tarado de beste keuze vinden maar die wil zelf ook niet
Gelukkig is Socrates weer terugquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
dank je voor het vertrouwen maar nee absoluut geen zin in
Inderdaad. Verder is het vreselijk ondankbaar werk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat niemand die hier regelmatig komt interesse heeft om de pispaal te zijn
Davy als modquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Davy heeft toch ooit ervaring opgedaan als mod bij WZV?
Davy heeft hier al 6 keer gesolliciteerd.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Davy heeft toch ooit ervaring opgedaan als mod bij WZV?
En dan elke dag verantwoording moeten afleggen aan tong80.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Davy als mod![]()
![]()
Nee JR, gewoon nee.
Is het niks voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |