Dancevalley zie ik het ook gewoon. Denk dat die heuvel in Velsen Valley komt door de restje cokequote:Op maandag 5 juni 2017 19:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op hardstyle/core festivals kan dat makkelijk. Mysteryland ook.
Al heb je nog genoeg mensen met dat nonargument van 'Door je neus gaat te ver'.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dancevalley zie ik het ook gewoon. Denk dat die heuvel in Velsen Valley komt door de restje coke.
Hij kent waarschijnlijk alleen die konijnendanstechno.quote:
Mensen die misschien 2 keer in het jaar naar een feestje gaan ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tijdens open air oid kijken mensen best raar op soms.
Welke foto?quote:Op maandag 5 juni 2017 19:58 schreef Caland het volgende:
Foto is nog viral gegaan door Benny Rodrigues ook
Wat een kkmongool
Benny Rodrigues is een toffe peer..quote:Op maandag 5 juni 2017 19:58 schreef Caland het volgende:
Wat een kkmongool
Benny ' ik drink en doe geen drugs meer tijdens het draaien ' Rodrigues? Gast kan wel lekker draaien.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:58 schreef Caland het volgende:
Wat een kkmongool
Kent blijkbaar zijn eigen publiek niet.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Benny ' ik drink en doe geen drugs meer tijdens het draaien ' Rodrigues? Gast kan wel lekker draaien.
Of hij is gewoon schijnheilig.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Kent blijkbaar zijn eigen publiek niet.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |