Was toen nog niet van toepassing.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:26 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Bij je registratie, heb je toen overwogen jezelf Hivje te noemen?
Ik had geen ver weg wonende Groninger in je gezien.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:24 schreef Divje het volgende:
Ik eet een Friesche droge worst van de Lidl terwijl ik in Groningen woon. Stoer hè?
Mja.. Je moet trouwens stevig je best doen wil je HIV krijgen, trouwens..quote:Op maandag 5 juni 2017 19:30 schreef Divje het volgende:
Het heeft ook zo z'n voordelen hoordie blik op hun gezicht als het condoom gescheurd is is onbetaalbaar
Eensquote:Op maandag 5 juni 2017 19:30 schreef Caland het volgende:
Ik vind het nieuwe seizoen van house of cards tegenvallen
Einde bericht
Wat danquote:Op maandag 5 juni 2017 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had geen ver weg wonende Groninger in je gezien.
Geen idee van.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Mja.. Je moet trouwens stevig je best doen wil je HIV krijgen, trouwens..
heb ik al vaker gehoordquote:Op maandag 5 juni 2017 19:30 schreef Caland het volgende:
Einde bericht
Ik heb het nog niet gezien maar dus geen definitief einde?quote:Op maandag 5 juni 2017 19:30 schreef Caland het volgende:
Einde bericht
wie?quote:Op maandag 5 juni 2017 19:34 schreef Smoofie het volgende:
Ik val niet op getinte vrouwen. Maar nu vind ik er 1 toch best wel heel erg knap
Ik ben nog niet klaar maar kom er maar moeilijk doorheen.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien maar dus geen definitief einde?
dat doet me deugdquote:Op maandag 5 juni 2017 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Echte kenners waren na seizoen 2 al wel afgehaakt met House of cards
Jammer. Seizoen 3 was ook al matig maar vond seizoen 4 wel weer prima.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar maar kom er maar moeilijk doorheen.
quote:Op maandag 5 juni 2017 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Geen bekend iemand, iemand die ik heb ontmoetquote:
quote:Op maandag 5 juni 2017 19:37 schreef Divje het volgende:
[..]Ik moest hierbij denken aan de pad van Neville LongbottomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ja Trump wordt presidentquote:Op maandag 5 juni 2017 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Half europeaans.. hoe moeten we dat zien?quote:Op maandag 5 juni 2017 19:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen bekend iemand, iemand die ik heb ontmoet. Halfbloedje. Carbisch afrikaans en half europeaans.
En zij vertelt nu aan al haar vriendinnen: "Ik val normaal op pinda's, maar ik ben nu een exemplaar tegengekomen.. Leek wel een banaan die je na de meivakantie uit je schooltas haalt.."quote:Op maandag 5 juni 2017 19:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen bekend iemand, iemand die ik heb ontmoet. Halfbloedje. Carbisch afrikaans en half europeaans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2017 19:39:20 ]
Portugees en engels.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Half europeaans.. hoe moeten we dat zien?
watquote:Op maandag 5 juni 2017 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest hierbij denken aan de pad van Neville Longbottom
quote:Op maandag 5 juni 2017 19:39 schreef Befbekje het volgende:
[..]
En zij vertelt nu aan al haar vriendinnen: "Ik val normaal op pinda's, maar ik ben nu een exemplaar tegengekomen.. Leek wel een banaan die je na de meivakantie uit je schooltas haalt.."Dat zegt ze pas nadat we afpsreken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
lekker bwoyquote:
quote:
hehe tot laterquote:Op maandag 5 juni 2017 19:44 schreef Divje het volgende:
[..]
lekker bwoy
En weer tijd voor een rondje random klikken op YT. Thanks
Toch vind ik het ergens ook wel heel treurig dat dergelijke foto's viral gaan. Laat mensen toch lekker.quote:
Ook zo in het open?quote:Op maandag 5 juni 2017 19:47 schreef Caland het volgende:
Maargoed ik doe er zelf natuurlijk ook wel aan mee nu
Tja, aan de ene kant maakt het me ook niet uit, aan de andere kant kun je tegenwoordig toch wel verwachten dat als je ergens met veel mensen iets aparts doet, dat je de lul bent.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch vind ik het ergens ook wel heel treurig dat dergelijke foto's viral gaan. Laat mensen toch lekker.
Je bent gewoon een klootzak als je zo'n foto online zet. Als je wil kan je 40-45 van dit soort foto's maken op dergelijke festivals.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tja, aan de ene kant maakt het me ook niet uit, aan de andere kant kun je tegenwoordig toch wel verwachten dat als je ergens met veel mensen iets aparts doet, dat je de lul bent.
Daar komen ook alleen maar paupers..quote:Op maandag 5 juni 2017 19:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op hardstyle/core festivals kan dat makkelijk. Mysteryland ook.
Kan overal en gebeurt overal.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op hardstyle/core festivals kan dat makkelijk. Mysteryland ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |