twitter:marcelvink888 twitterde op maandag 05-06-2017 om 16:54:57Vreselijk nieuws over #Cheick #Tiote. Tijdens training bij #Beijing Enterprise ingestort. Ex-speler FC #Twente korte tijd later overleden reageer retweet
Dit weet een journalist in China te melden. Ook andere media brengen het naar buiten; nog geen officieel statement naar buiten gebrachttwitter:marcelvink888 twitterde op maandag 05-06-2017 om 17:19:17#Beijing #Enterprises schijnt nog met verklaring te komen, maar normaal betrouwbare bronnen melden overlijden #Cheick #Tiote in ziekenhuis reageer retweet
twitter:SquawkaNews twitterde op maandag 05-06-2017 om 17:42:33Cheick Tioté's agent Emanuele Palladino has confirmed that his client has sadly passed away after collapsing during… https://t.co/vs1IAYRaBv reageer retweet
Steroidenquote:Op maandag 5 juni 2017 18:04 schreef Dakterras het volgende:
Wat zou dat toch zijn met die Afrikanen?
Inderdaad. Misschien was hij helemaal geen 30.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:04 schreef Dakterras het volgende:
Zou zijn leeftijd kloppen?quote:Op maandag 5 juni 2017 18:14 schreef Pedroso het volgende:
Dat is nog wel erg jong. Dacht dat hij nog bij Newcastle speelde, daar heeft ie ook een paar goede jaren gehad. Vooral bekend om zijn Afrikaanse tackles waar hij bij Twente ook voetballen wel wat in zijn mars had. RIP.
quote:Op maandag 5 juni 2017 18:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien was hij helemaal geen 30.
Goed verhaalquote:Op maandag 5 juni 2017 18:17 schreef Dakterras het volgende:
Was een keer op Sicilie in gesprek met een Ghanees over leeftijden van Afrikaanse voetballers. Hij was er zeker van dat het overgrote deel niet klopte, maar dat het met de jaren wel steeds meer gedocumenteerd werd.
Hij kwam trouwens via de legale manier in Italie, witte baan ook.
Zeker.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:17 schreef Ties02 het volgende:
Was een beest op het middenveld, goede herinneringen aan bij Twente
RIP
dit inderdaad, was misschien na Blaise mijn favoriete speler van kampioensteam. Als hij standaard na 60 minuten Perez had vervangen kon het vaak niet meer misgaanquote:Op maandag 5 juni 2017 18:17 schreef Ties02 het volgende:
Was een beest op het middenveld, goede herinneringen aan bij Twente
RIP
Volgens mij kan iedereen dit overkomen.Hartaanval is gewoon een lot uit een loterij die je liever niet wint.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:04 schreef Dakterras het volgende:
3 kinderen en 2 vrouwen dacht ik, 1 in Engeland en 1 in Ivoorkust (geen grap)quote:Op maandag 5 juni 2017 18:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Volgens mij kan iedereen dit overkomen.Hartaanval is gewoon een lot uit een loterij die je liever niet wint.
Betrouwbare harde werker op het middenveld, deed nooit gekke dingen. Heeft hij eigenlijk vrouw en kinderen?
Te jong,R.I.P.
quote:Op maandag 5 juni 2017 18:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heeft hij eigenlijk vrouw en kinderen?
Te jong,R.I.P.
twitter:ed_aarons twitterde op maandag 05-06-2017 om 17:53:14Even more tragically am told Cheick Tioté's wife is expecting a baby this week #rip reageer retweet
Beroerd, gelukkig zal hij het financieel wel voor mekaar hebben. Wat voor troost dat ook mag geven.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:41 schreef Dakterras het volgende:
[..]
3 kinderen en 2 vrouwen dacht ik, 1 in Engeland en 1 in Ivoorkust (geen grap)
Mooi eerbetoon Caland, ik moest even een traantje wegpinken.quote:
Prachtig eerbetoon inderdaad.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:38 schreef AFCNiels het volgende:
Oh, en deze kwam bij mij daarna op Youtube, ook wel toepasselijk.
Onzin. Die Afrikaanse jongens hebben genetisch vaak eerder een sporthart, groot hart, en verdikte hartspier waarbij na inspanning er onvoldoende zuurstok bij het hart kan komen en deze gaat fibrilleren wat dan snel de dood als een gevolg kan hebben.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Volgens mij kan iedereen dit overkomen.Hartaanval is gewoon een lot uit een loterij die je liever niet wint.
Betrouwbare harde werker op het middenveld, deed nooit gekke dingen. Heeft hij eigenlijk vrouw en kinderen?
Te jong,R.I.P.
ik heb ook een sporthartquote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:29 schreef Slaro het volgende:
[..]
Onzin. Die Afrikaanse jongens hebben genetisch vaak eerder een sporthart, groot hart, en verdikte hartspier waarbij na inspanning er onvoldoende zuurstok bij het hart kan komen en deze gaat fibrilleren wat dan snel de dood als een gevolg kan hebben.
Wil je nou insinueren dat alle negers doping gebruiken?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:36 schreef Tjacka het volgende:
Waarom krijgen altijd negers een hartaanval?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |