Vermoedelijke opstelling: Zoet; Veltman, Hoedt, Blind, Aké; Klaassen, Strootman, Wijnaldum; Robben, Janssen, Promes.quote:- Oranje verloor deze eeuw niet van een Afrikaanse tegenstander.
- Marc Wilmots is bondscoach van Ivoorkust.
- Nederland speelde één keer tegen Ivoorkust: de 2-1 winst op het WK van 2006.
- Dit is de laatste wedstrijd van Fred Grim als bondscoach.
- Sneijder kan vandaag op 130 caps komen, dit betekent dat hij gelijk komt te staan met Edwin van der Sar, momenteel nog recordinternational.
Ben jij een propper of een veger?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:02 schreef KingRoland het volgende:
Ik raak altijd getriggered als ik Pröpper zonder ö lees. Ik weet niet waarom.
Hahahahahahahahaquote:Op zondag 4 juni 2017 20:04 schreef KingRoland het volgende:
JAUAJDAJADDJAIJDSLAFMS/FF;KLQEQ/A,DD/qéamdkqkpe;q/LDSLAFMS/FF;KLQEQ/A,DD/qéamdkqkpe;q/LDSLAFMS/FF;KLQEQ/A,DD/qéamdkqkpe;q/LDSLAFMS/FF;KLQEQ/A,DD/qéamdkqkpe;q/LDSLAFMS/FF;KLQEQ/A,DD/qéamdkqkpe;q/LDSLAFMS/FF;KLQEQ/A,DD/qéamdkqkpe;q/LDSLAFMS/FF;KLQEQ/A,DD/qéamdkqkpe;q/LDSLAFMS/FF;KLQEQ/A,DD/qéamdkqkpe;q/LDSLAFMS/FF;KLQEQ/A,DD/qéamdkqkpe;q/LDSLAFMS/FF;KLQEQ/A,DD/qéamdkqkpe;q/LDSLAFMS/FF;KLQEQ/A,DD/qéamdkqkpe;q/LDSLAFMS/FF;KLQEQ/A,DD/qéamdkqkpe;q/LDSLAFMS/FF;KLQEQ/A,DD/qéamdkqkpe;q/LDSLAFMS/FF;KLQEQ/A,DD/qéamdkqkpe;q/LDSLAFMS/FF;KLQEQ/A,DD/qéamdkqkpe;q/L
Joeloeloequote:Op zondag 4 juni 2017 20:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha
En dit soort mensen zijn mod
twitter:arnovermeulen twitterde op zondag 04-06-2017 om 19:55:56Middenveld met Vilhena, Toornstra en Promes was dynamischer dan trio van vanavond. Veel meer beweging zonder bal. #nedivo reageer retweet
madquote:Op zondag 4 juni 2017 20:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha
En dit soort mensen zijn mod
quote:Op zondag 4 juni 2017 20:05 schreef Caland het volgende:
Het was overigens niet de eerste keer dat Veltman scoorde in de Kuip
Haha Arno, kklulquote:Op zondag 4 juni 2017 20:05 schreef Slobeend het volgende:
twitter:arnovermeulen twitterde op zondag 04-06-2017 om 19:55:56Middenveld met Vilhena, Toornstra en Promes was dynamischer dan trio van vanavond. Veel meer beweging zonder bal. #nedivo reageer retweet
Die moest je lang zoeken, Caland...quote:Op zondag 4 juni 2017 20:05 schreef Caland het volgende:
Het is vooral wat meer complementair. Stel je voor dat je bij dit middenveld ook nog Wijnaldum ipv Propper zou hebben wat Blind een paar keer deedquote:Op zondag 4 juni 2017 20:05 schreef Slobeend het volgende:
21 savagequote:Op zondag 4 juni 2017 20:05 schreef Caland het volgende:
Heeft ook wel eens eerder met zijn schouder in de Kuip gescoord als ik het mij goed herinnerquote:Op zondag 4 juni 2017 20:05 schreef Caland het volgende:
Klopt!quote:Op zondag 4 juni 2017 20:05 schreef Caland het volgende:
Beetje duwen.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heeft ook wel eens eerder met zijn schouder in de Kuip gescoord als ik het mij goed herinner
Nee, vijf minuten geleden ook alquote:Op zondag 4 juni 2017 20:08 schreef Caland het volgende:
Dit is overigens niet de eerste keer dat Veltman scoort in de Kuip
Ging er gewoon inquote:Op zondag 4 juni 2017 20:08 schreef Scrummie het volgende:
Zo vrij, en dan hem nog niet fatsoenlijk kunnen raken. Veltmangod.
32e stonden we vóór Marokko.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:09 schreef Doublepain het volgende:
Ik zat even te kijken naar FIFA wereldranglijst, wikipedia laat alleen de top 20 zien, zonder Nederland..
Eerst maar eens bij het NL Elftal A-1 meedoen.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Veltman speelt wel aardig, misschien een goeie voor het Nederlands elftal.
Paar maandjes wennen in Jong Oranje eerstquote:Op zondag 4 juni 2017 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Veltman speelt wel aardig, misschien een goeie voor het Nederlands elftal.
Wat kwaliteitsuser ben jij. Ik heb jou echt lang niet meer gezien. Geweldig om weer een lid te zien van de Arjen Robben fanclubquote:Op zondag 4 juni 2017 20:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Robben maakt een groot verschil voor NL.
Roland is het met mij eens.
quote:Op zondag 4 juni 2017 20:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat kwaliteitsuser ben jij. Ik heb jou echt lang niet meer gezien. Geweldig om weer een lid te zien van de Arjen Robben fanclub
Marco Asensio mocht hij voor Nederland kiezen.quote:
In de ArenA zit er een dak op.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:12 schreef KingRoland het volgende:
Alles ziet er anders uit ALS DE ZON SCHIJNT![]()
![]()
![]()
Goeie stelling, eens!quote:Op zondag 4 juni 2017 20:12 schreef Doublepain het volgende:
Stelling: Robben is na vBasten en Gullit de beste speler die we gehad hebben in het NL elftal
De Kromme/Cruijffquote:Op zondag 4 juni 2017 20:12 schreef Doublepain het volgende:
Stelling: Robben is na vBasten en Gullit de beste speler die we gehad hebben in het NL elftal
ja wie wel dan...quote:Op zondag 4 juni 2017 20:13 schreef Dejannn het volgende:
Depay. Ben nog altijd benieuwd wat zijn plafond is, maar hij zal lang niet zo goed worden als Robben.
robben moet jij even onder gullit en van basten zetten want beide sla ik hoger aan.....quote:Op zondag 4 juni 2017 20:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De Kromme/Cruijff
Robben
vBasten
Gullit
Kan me wel herinneren dat toen Depay naar United ging sommige Nederlanders de vergelijking trokken met Ronaldo. Hij zou dat niveau wel kunnen halen was het gevoel.quote:
Eens.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:15 schreef Caland het volgende:
Stelling: als Veltman nog een keer scoort moet Ivoorkust worden opgeheven.
Fred van Leer ?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:15 schreef Dos37 het volgende:
Zeg dat contract met DIck maar op, Fred moet het gaan doen
Jammer dat die bal tegen Casilias er niet inging, anders was het heel makkelijkquote:Op zondag 4 juni 2017 20:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De Kromme/Cruijff
Robben
vBasten
Gullit
Dat was al lachwekkend. Het meest vervelende is dat sommigen dat gewoon nog steeds vinden.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:15 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Kan me wel herinneren dat toen Depay naar United ging sommige Nederlanders de vergelijking trokken met Ronaldo. Hij zou dat niveau wel kunnen halen was het gevoel.
Aruba, Cyprus, Syriëquote:Op zondag 4 juni 2017 20:16 schreef Tchock het volgende:
Kom, we doen het "wie staat hoger op de wereldranglijst"-spel.
Vraag 1.
Aruba - Indonesië
Vraag 2.
India - Cyprus
Vraag 3
Syrië - Canada
Indonesiequote:Op zondag 4 juni 2017 20:16 schreef Tchock het volgende:
Vraag 1.
Aruba - Indonesië
Vraag 2.
India - Cyprus
Vraag 3
Syrië - Canada
Indonesië Cyprus en Syrië, dat kan niet misquote:Op zondag 4 juni 2017 20:16 schreef Tchock het volgende:
Vraag 1.
Aruba - Indonesië
Vraag 2.
India - Cyprus
Vraag 3
Syrië - Canada
Dat was eigenlijk alleen doublepainquote:Op zondag 4 juni 2017 20:15 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Kan me wel herinneren dat toen Depay naar United ging sommige Nederlanders de vergelijking trokken met Ronaldo. Hij zou dat niveau wel kunnen halen was het gevoel.
quote:Op zondag 4 juni 2017 20:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Marco Asensio mocht hij voor Nederland kiezen.
Nee, Bergkamp kan wel.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:16 schreef franske19 het volgende:
Kluivert, van Nistelrooy en Bergkamp schat ik ook nog een tikkeltje hoger in dan Robben.
Aruba Cyprus Canadaquote:Op zondag 4 juni 2017 20:16 schreef Tchock het volgende:
Vraag 1.
Aruba - Indonesië
Vraag 2.
India - Cyprus
Vraag 3
Syrië - Canada
VOOR HET NL ELFTALquote:Op zondag 4 juni 2017 20:16 schreef franske19 het volgende:
Kluivert, van Nistelrooy en Bergkamp schat ik ook nog een tikkeltje hoger in dan Robben.
kuipvreesquote:Op zondag 4 juni 2017 20:17 schreef Mansjester het volgende:
Robben kan niet eens een fatsoenlijke pass van 5 meter geven!
quote:Op zondag 4 juni 2017 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Indonesië Cyprus en Syrië, dat kan niet mis
quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Aruba, Cyprus, Syrië
Tering makkelijk
De goede antwoorden waren Aruba - Cyprus - Syrië. Lekker bezig DP. Zo nog een ronde?quote:
koekoekquote:Op zondag 4 juni 2017 20:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
De goede antwoorden waren Aruba - Cyprus - Syrië. Lekker bezig DP.
Twijfelde nog over die laatstequote:Op zondag 4 juni 2017 20:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
De goede antwoorden waren Aruba - Cyprus - Syrië. Lekker bezig DP. Zo nog een ronde?
Robben speelt in een veel minder goed Oranje dus hij steekt er meer bovenuit maar als hij samen zou spelen met bovengenoemde zou er echt niet bovenuit steken.quote:
lol Robben haalde de finale en halve finale op eigen krachtquote:Op zondag 4 juni 2017 20:19 schreef franske19 het volgende:
[..]
Robben speelt in een veel minder goed Oranje dus hij steekt er meer bovenuit maar als hij samen zou spelen met bovengenoemde zou er echt niet bovenuit steken.
3-0 voor en jij loopt alsnog te jankenquote:Op zondag 4 juni 2017 20:18 schreef klaasweetalles het volgende:
gvd lachwekkende slechte eerste helft van Nederland
dit is gvd ivoorkust...
10 a 15 minuten na half?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:19 schreef Caland het volgende:
Als er een neger op doel staat weet je eigenlijk al hoe laat het is
Fred van Leer.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:20 schreef KingRoland het volgende:
Robben is gewoon de beste klaar.
Nieuw onderwerp: Cillessen of Zoet?
ja het is slechtquote:Op zondag 4 juni 2017 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
3-0 voor en jij loopt alsnog te janken
In zo'n sfeerloos stadion is het ook lastig voetballen natuurlijk.quote:
Zoet, want die heeft wel al baardgroei.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:20 schreef KingRoland het volgende:
Robben is gewoon de beste klaar.
Nieuw onderwerp: Cillessen of Zoet?
Gewaagde stelling wel.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
stelling: Wilmots is een niet al te beste trainer/bondscoach.
Hij zou zo bij België aan de slag kunnen.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
stelling: Wilmots is een niet al te beste trainer/bondscoach.
quote:Op zondag 4 juni 2017 20:23 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zelfs die heeft al eens gescoord in de Kuip. Zijn daar ook filmpjes van?
Sneijder was toen belangrijker.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
lol Robben haalde de finale en halve finale op eigen kracht
Meh, dit middenveld kan echt nietquote:Op zondag 4 juni 2017 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Zo simpel is het dus, zet spelers logisch neer met een goede balans/organisatie tussen verdediging en aanval et voila
Gewoon eens kijken of we ons daar wel voor kunnen kwalificeren.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is dit voor de Afrika Cup?
Gewoon zes punten tegen Marokko en Ivoorkust.
#VermeerOUTquote:Op zondag 4 juni 2017 20:19 schreef Caland het volgende:
Als er een neger op doel staat weet je eigenlijk al hoe laat het is
Je moet niet denken jijquote:Op zondag 4 juni 2017 20:33 schreef klaasweetalles het volgende:
hoeveel wedstrijden heeft cillessen dit seizoen gespeeld..
hoe kan die vent nou in het doel staan vraag ik me al 3 kwartier af.....
Ruslandquote:Op zondag 4 juni 2017 20:33 schreef Tchock het volgende:
Ronde 2 van het "wie staat hoger op de wereldranglijst"-spel.
Vraag 1.
Panama - Rusland
Vraag 2.
Uzbekistan - Curaçao
Vraag 3.
Samoa - Amerikaans Samoa
ik zit me nu ook al 3 kwartier af te vragen wat dit voor shit is ineens...quote:Op zondag 4 juni 2017 20:33 schreef Tchock het volgende:
Vraag 1.
Panama - Rusland
Vraag 2.
Uzbekistan - Curaçao
Vraag 3.
Samoa - Amerikaans Samoa
Rusland, Uzbekistan, Somoaquote:Op zondag 4 juni 2017 20:33 schreef Tchock het volgende:
Vraag 1.
Panama - Rusland
Vraag 2.
Uzbekistan - Curaçao
Vraag 3.
Samoa - Amerikaans Samoa
Panama 59 Rusland 63, dat verbaasde me echtquote:Op zondag 4 juni 2017 20:35 schreef Tagliano het volgende:
Rusland staat echt teringlaag dus dat zal Panama wel wezen
Panama Uzbekistan Amerikaans Samoaquote:Op zondag 4 juni 2017 20:33 schreef Tchock het volgende:
Vraag 1.
Panama - Rusland
Vraag 2.
Uzbekistan - Curaçao
Vraag 3.
Samoa - Amerikaans Samoa
Ik hoorde het laatst ook maar toevalligquote:Op zondag 4 juni 2017 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Panama 59 Rusland 63, dat verbaasde me echt
Zonder die goal ook hoor, maar dan nam ik Onlogisch meequote:Op zondag 4 juni 2017 20:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
De goal die DP de spreekwoordelijke nek omdraaide.
Haha daar gaat je geldquote:Op zondag 4 juni 2017 20:38 schreef klaasweetalles het volgende:
ivoorkust gaat scoren
ik ga er nu geld op zetten
NOUJA ZEG ronaldquote:Op zondag 4 juni 2017 20:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dat lelijke gezicht had ie al voor de botsing toch?
Hier met clubsquote:Op zondag 4 juni 2017 20:33 schreef Tchock het volgende:
Vraag 1.
Panama - Rusland
Vraag 2.
Uzbekistan - Curaçao
Vraag 3.
Samoa - Amerikaans Samoa
Groningen - PEC - Kardemir dinges.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hier met clubs
1
FC Groningen - Slavia Praag
2
Pec Zwolle - Heerenveen
3
Vitesse - Kardemir Karabükspor
Slavia Pec Kardemirquote:Op zondag 4 juni 2017 20:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hier met clubs
1
FC Groningen - Slavia Praag
2
Pec Zwolle - Heerenveen
3
Vitesse - Kardemir Karabükspor
Doet me denken aan Afellay en Van Persie.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:41 schreef franske19 het volgende:
[..]
Depay heeft geen vrienden in dit elftal.
Een stuk zwarterquote:Op zondag 4 juni 2017 20:43 schreef Coco. het volgende:
Hoe is Ivoorkust in vergelijking met Marokko?
Host na de match!!!!!quote:Op zondag 4 juni 2017 20:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)859b0d72d923a03bf154
HAXGENOT!!!
Marokko speelde veel harder en viezer en daarom hadden ze meer resultaat. Dit ivoorkust lijkt wel wat meer kwaliteit te hebben maar speelt echt niets klaar.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:43 schreef Coco. het volgende:
Hoe is Ivoorkust in vergelijking met Marokko?
Creativiteit om je vingers bij af te likken.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:44 schreef Haringkop het volgende:
Prachtig middenveld ook: Klaassen, Strooman, Propper.
Je zou je vingers er bij aflikken.
In case of emergency.jpgquote:Op zondag 4 juni 2017 20:44 schreef Doublepain het volgende:
Dost zometeen voor de laatste 5 minuten als breker
bedank Hans van Breukelen maar.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:45 schreef Haringkop het volgende:
Volgens mij kan je nog beter tegen NAC oefenen dan tegen dit Ivoorkust, het gaat helemaal negens over
Minder dan een uurtje goed voetbal en we krijgen weer kapsones. Paar maandjes terug verloren we nog met 2-0 van Bulgarije.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nederland zou gewoon zo'n Afrika Cup met gemak winnen ook nog, tegen dit soort teams
Mogen niet met de Africa Cup meedoen he. (Nederland ligt in Europa)quote:Op zondag 4 juni 2017 20:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nederland zou gewoon zo'n Afrika Cup met gemak winnen ook nog, tegen dit soort teams
Voor nog even, binnenkort gewoon een Afrikaans landquote:Op zondag 4 juni 2017 20:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mogen niet met de Africa Cup meedoen he. (Nederland ligt in Europa)
thanks hansquote:Op zondag 4 juni 2017 20:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gaan we straks haxballen makker?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Minder dan een uurtje goed voetbal en we krijgen weer kapsones. Paar maandjes terug verloren we nog met 2-0 van Bulgarije.
Ik schat Bulgarije wel wat beter in dan de meeste Afrikaanse teamsquote:Op zondag 4 juni 2017 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Minder dan een uurtje goed voetbal en we krijgen weer kapsones. Paar maandjes terug verloren we nog met 2-0 van Bulgarije.
quote:Op zondag 4 juni 2017 20:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De FIFA-ranglijst en gezond verstand zouden je anders vertellen.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik schat Bulgarije wel wat beter in dan de meeste Afrikaanse teams
Dat kan niet meer. (Heeft al meerdere interlands voor Nederland gespeeld. Dan mag je niet meer voor een ander land uitkomen.)quote:Op zondag 4 juni 2017 20:46 schreef Vasion het volgende:
Straks kiest Dost nog om voor Marokko te gaan voetballen.
*lansquote:
Armenie, Israel, Turkije e.d. ook niet in Europa.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En je punt is?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:49 schreef Toto69 het volgende:
Afrika ziet altijd zo zwart van de mensen weet je
Jij bent echt niet grappig.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:49 schreef Toto69 het volgende:
Afrika ziet altijd zo zwart van de mensen weet je
Heb je de Afrika Cup wel eens gezien?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
De FIFA-ranglijst en gezond verstand zouden je anders vertellen.
de fifa ranglijst zegt echt geen ene flikkerquote:Op zondag 4 juni 2017 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
De FIFA-ranglijst en gezond verstand zouden je anders vertellen.
Heb je Bulgarije wel eens gezienquote:Op zondag 4 juni 2017 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heb je de Afrika Cup wel eens gezien?
Daarna praten we verder
Gek word je van die gozer.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:49 schreef Coco. het volgende:
User 'geen kabel' Toto69 schreeuwt om een haxball server.
Gras is groen.
De Fifa-ranglijst is een ranglijst (Die kunnen niet praten)quote:Op zondag 4 juni 2017 20:49 schreef Groby het volgende:
[..]
de fifa ranglijst zegt echt geen ene flikker
Ja?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Armenie, Israel, Turkije e.d. ook niet in Europa.
Firefox dacht dat de vlag van Noord-Korea, Vietnam wasquote:Op zondag 4 juni 2017 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gek word je van die gozer.
Zoek een hobby denk ik dan.
Wat een raar mannetje zeg.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Firefox dacht dat de vlag van Noord-Korea, Vietnam was
LOL!quote:Op zondag 4 juni 2017 20:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Fifa-ranglijst is een ranglijst (Die kunnen niet praten)
#langelanshumor
Als je denkt dat Turkije niet in Europa ligt moet je eens op een kaart kijken.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Armenie, Israel, Turkije e.d. ook niet in Europa.
Firefox support 2 clubsquote:Op zondag 4 juni 2017 20:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Firefox dacht dat de vlag van Noord-Korea, Vietnam was
Ik help graag.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:49 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind het erg fijn dat Lange_Lans de users even uitlegt waar het op staat.
En het Eurovisie songfestival. Zegt allemaal niets.quote:
Wat probeer je hiermee te bereiken?quote:
Kansloos natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |