Vermoedelijke opstelling: Zoet; Veltman, Hoedt, Blind, Aké; Klaassen, Strootman, Wijnaldum; Robben, Janssen, Promes.quote:- Oranje verloor deze eeuw niet van een Afrikaanse tegenstander.
- Marc Wilmots is bondscoach van Ivoorkust.
- Nederland speelde één keer tegen Ivoorkust: de 2-1 winst op het WK van 2006.
- Dit is de laatste wedstrijd van Fred Grim als bondscoach.
- Sneijder kan vandaag op 130 caps komen, dit betekent dat hij gelijk komt te staan met Edwin van der Sar, momenteel nog recordinternational.
Ben jij een propper of een veger?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:02 schreef KingRoland het volgende:
Ik raak altijd getriggered als ik Pröpper zonder ö lees. Ik weet niet waarom.
Hahahahahahahahaquote:Op zondag 4 juni 2017 20:04 schreef KingRoland het volgende:
JAUAJDAJADDJAIJDSLAFMS/FF;KLQEQ/A,DD/qéamdkqkpe;q/LDSLAFMS/FF;KLQEQ/A,DD/qéamdkqkpe;q/LDSLAFMS/FF;KLQEQ/A,DD/qéamdkqkpe;q/LDSLAFMS/FF;KLQEQ/A,DD/qéamdkqkpe;q/LDSLAFMS/FF;KLQEQ/A,DD/qéamdkqkpe;q/LDSLAFMS/FF;KLQEQ/A,DD/qéamdkqkpe;q/LDSLAFMS/FF;KLQEQ/A,DD/qéamdkqkpe;q/LDSLAFMS/FF;KLQEQ/A,DD/qéamdkqkpe;q/LDSLAFMS/FF;KLQEQ/A,DD/qéamdkqkpe;q/LDSLAFMS/FF;KLQEQ/A,DD/qéamdkqkpe;q/LDSLAFMS/FF;KLQEQ/A,DD/qéamdkqkpe;q/LDSLAFMS/FF;KLQEQ/A,DD/qéamdkqkpe;q/LDSLAFMS/FF;KLQEQ/A,DD/qéamdkqkpe;q/LDSLAFMS/FF;KLQEQ/A,DD/qéamdkqkpe;q/LDSLAFMS/FF;KLQEQ/A,DD/qéamdkqkpe;q/L
Joeloeloequote:Op zondag 4 juni 2017 20:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha
En dit soort mensen zijn mod
twitter:arnovermeulen twitterde op zondag 04-06-2017 om 19:55:56Middenveld met Vilhena, Toornstra en Promes was dynamischer dan trio van vanavond. Veel meer beweging zonder bal. #nedivo reageer retweet
madquote:Op zondag 4 juni 2017 20:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha
En dit soort mensen zijn mod
quote:Op zondag 4 juni 2017 20:05 schreef Caland het volgende:
Het was overigens niet de eerste keer dat Veltman scoorde in de Kuip
Haha Arno, kklulquote:Op zondag 4 juni 2017 20:05 schreef Slobeend het volgende:
twitter:arnovermeulen twitterde op zondag 04-06-2017 om 19:55:56Middenveld met Vilhena, Toornstra en Promes was dynamischer dan trio van vanavond. Veel meer beweging zonder bal. #nedivo reageer retweet
Die moest je lang zoeken, Caland...quote:Op zondag 4 juni 2017 20:05 schreef Caland het volgende:
Het is vooral wat meer complementair. Stel je voor dat je bij dit middenveld ook nog Wijnaldum ipv Propper zou hebben wat Blind een paar keer deedquote:Op zondag 4 juni 2017 20:05 schreef Slobeend het volgende:
21 savagequote:Op zondag 4 juni 2017 20:05 schreef Caland het volgende:
Heeft ook wel eens eerder met zijn schouder in de Kuip gescoord als ik het mij goed herinnerquote:Op zondag 4 juni 2017 20:05 schreef Caland het volgende:
Klopt!quote:Op zondag 4 juni 2017 20:05 schreef Caland het volgende:
Beetje duwen.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heeft ook wel eens eerder met zijn schouder in de Kuip gescoord als ik het mij goed herinner
Nee, vijf minuten geleden ook alquote:Op zondag 4 juni 2017 20:08 schreef Caland het volgende:
Dit is overigens niet de eerste keer dat Veltman scoort in de Kuip
Ging er gewoon inquote:Op zondag 4 juni 2017 20:08 schreef Scrummie het volgende:
Zo vrij, en dan hem nog niet fatsoenlijk kunnen raken. Veltmangod.
32e stonden we vóór Marokko.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:09 schreef Doublepain het volgende:
Ik zat even te kijken naar FIFA wereldranglijst, wikipedia laat alleen de top 20 zien, zonder Nederland..
Eerst maar eens bij het NL Elftal A-1 meedoen.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Veltman speelt wel aardig, misschien een goeie voor het Nederlands elftal.
Paar maandjes wennen in Jong Oranje eerstquote:Op zondag 4 juni 2017 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Veltman speelt wel aardig, misschien een goeie voor het Nederlands elftal.
Wat kwaliteitsuser ben jij. Ik heb jou echt lang niet meer gezien. Geweldig om weer een lid te zien van de Arjen Robben fanclubquote:Op zondag 4 juni 2017 20:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Robben maakt een groot verschil voor NL.
Roland is het met mij eens.
quote:Op zondag 4 juni 2017 20:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat kwaliteitsuser ben jij. Ik heb jou echt lang niet meer gezien. Geweldig om weer een lid te zien van de Arjen Robben fanclub
Marco Asensio mocht hij voor Nederland kiezen.quote:
In de ArenA zit er een dak op.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:12 schreef KingRoland het volgende:
Alles ziet er anders uit ALS DE ZON SCHIJNT![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |