Van jezelf misschien.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Inderdaad. Jammer genoeg lijkt dat voor mij een gepasseerd station, als pensionado is dat toch een beetje extreem, in een pak rondlopen en bijkomend voordeel is dat ik nu als het warm is altijd een korte broek aan mag
Keuze? Die fase ben ik allang voorbij.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij jou is de keuze om een biertje te drinken dan ook niet gedreven door opportunity costs.
Hehe, uiteraard, dat is het mooie, ik geef mijzelf permissie voor dat soort zaken tegenwoordigquote:
Ik zie anders genoeg bejaarden die een pak dragen.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Inderdaad. Jammer genoeg lijkt dat voor mij een gepasseerd station, als pensionado is dat toch een beetje extreem, in een pak rondlopen en bijkomend voordeel is dat ik nu als het warm is altijd een korte broek aan mag
Ja, rare mensen zijn dat.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zie anders genoeg bejaarden die een pak dragen.
Plicht?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Keuze? Die fase ben ik allang voorbij.
Dat is een extreem rare man maar die heeft nog het excuus dat een pak min of meer bij de functie hoort.quote:
Ook zoiets raars ja. Allemaal een beetje hurken om maar binnen dat kader te passen.quote:
Als ie had gewild had ie nu echt wel een korte broek aan gehad.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is een extreem rare man maar die heeft nog het excuus dat een pak min of meer bij de functie hoort.
Nu geen korte broek aanhebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als ie had gewild had ie nu echt wel een korte broek aan gehad.
Dit lijkt me een juiste analye, maar de sociale blockchains kunnen op meerdere manieren worden ingezet. Ofwel door de overige leden van A uit te nodigen en daarmee haar positie te bevestigen als degene met de relaties om bij groepje X te komen ("Met m'n bestieess bij X"), ofwel door de rest van A niet mee te nemen, zich te digitaal te profileren temidden van groepje X en daarmee de overige leden A1 en A3 te laten weten dat ze alternatieven heeft, oftewel dat zij als oppervriendin de sfeermaker is die de overige leden niet nodig heeft om binnen te komen in andere circles ("Met m'n meiden van X, veel te lang niet geziennn!"). Daarnaast, het staat natuurlijk ook suf als jouw gedeelde instagramfoto weinig likes en reacties heeft, want dan neemt je postwaarde af en is het bericht wat je vriendinnen online hebben gezet met meer likes / reacties per definitie waardevoller, dus het uiteindelijke beeld wat bij iedereen blijft hangen. Dan kun je, als dame in kwestie, je maar beter taggen in een populaire foto, als het alternatief de schande van een oninteressante social media post is. Zulke dingen maken of breken de sociale pikorde. Met wie sta je op de foto, hoe sta je op de foto, wie mag de uiteindelijke foto posten en hoeveel interacties vinden er met die foto plaats.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oh dit is een hele nieuwe invalshoek. Ik zag dat ritueeltje altijd als bevestiging van de reeds uitgekristaliseerde machtsverhoudingen binnen zo'n groepje. Maar het wordt dus ook nog gebruikt (althans, kán worden gebruikt) om de reeds bestaande machtsverhoudingen te beïnvloeden?
Moet ik me daarbij voorstellen dat ze daarmee een soort van externe draagkracht willen kweken, die zij vervolgens weer in kunnen zetten om hun positie binnen de eigen groep te versterken? Zoiets van groepje X organiseert een feestje, en wil groepje A uitnodigen, en aangezien A2 van dat groepje het populairst leek op social media wordt zij benaderd of groepje A op het feestje van groepje X wil komen. Dan kan A2 de aldus verdiende sociale punten al ware het een zebralijk delen met de hongerige leeuwinnen van haar troep.
Hebreeuws.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:49 schreef Rezania het volgende:
Fauda alweer afgezet. Ik kan niet multitasken als ze enkel Arabisch praten.
Het is geen Engels of Nederlands en dus kan ik het niet verstaan. Mijn punt blijft staan.quote:
Vooral jammer van zo'n goedkope rode das.quote:
Beetje moeite doen mag wel, meneer de wereldburger.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is geen Engels of Nederlands en dus kan ik het niet verstaan. Mijn punt blijft staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |