quote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:42 schreef Ghost_Nappa het volgende:
Coureur is bij kennis kregen we net te horen
twitter:7balda twitterde op zaterdag 24-06-2017 om 19:33:17Thanks all of you guys for the support. I'll try to come back ASAP. Big thanks to the doctors, @ForwardRacingGP and… https://t.co/QMX8SB7QWF reageer retweet
Dat is Sweet met Fox on the run.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:10 schreef heywoodu het volgende:
Wat is eigenlijk dat muziekje wat Eurosport al weken onder de promo voor de TT heeft?
Gelukkig. Was een akelige valpartij.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:35 schreef ondeugend het volgende:
Hij is oke!
[..][ afbeelding ]twitter:7balda twitterde op zaterdag 24-06-2017 om 19:33:17Thanks all of you guys for the support. I'll try to come back ASAP. Big thanks to the doctors, @ForwardRacingGP and… https://t.co/QMX8SB7QWF reageer retweet
Het is toch wel op YouTube te vinden. Ik had het niet gezien, dus even opgezocht.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:53 schreef tralalala het volgende:
Vinden jullie het terecht dat het niet herhaald werd?
Ik weet nog dat bij Simoncelli gelijk de herhaling erin kwam, toen wist je gelijk genoeg.
Martin is nr. 88quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:16 schreef heywoodu het volgende:
Pole voor Martin, eerste front row voor Bo
Das waarquote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Martin is nr. 88![]()
(Jochems nummer). Ik vind dit mooi.
quote:
Zou ik natuurlijk wel mooi vinden!quote:
Ik hoop op Bo - Morbidelli - Rossiquote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zou ik natuurlijk wel mooi vinden!
Ik hoop op Martin (of Bo) - geen idee - Rossi.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:37 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Ik hoop op Bo - Morbidelli - Rossi
Geen Pawi-pet hebbenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb wel coureur-keuzestress,. Ik draag een Rossi-pet, een Marquez-trui (of shirt, afhankelijk van het weer), een Iannone-vlag en een Van den Hoek-jas,
.
dan ben je een extreme fanquote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb wel coureur-keuzestress,. Ik draag een Rossi-pet, een Marquez-trui (of shirt, afhankelijk van het weer), een Iannone-vlag en een Van den Hoek-jas,
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |