30 tot 40 kopjes koffie per dag en het dan vreemd vinden dat je er last van krijgt.quote:
quote:Op maandag 5 juni 2017 13:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet eens over nagedacht.
Nou ja, DJ Knokkels Pre-verjaardagsshow. Ofzo
quote:Programma van vandaag
13:30 - 15:30 DJ Knokkels - Pre-verjaardagsshow. Ofzo
20:00 - 22:00 Tailfox drukt op knopjes
Ik wist hetquote:
Ik heb een headset met een degelijke mic er in, die zou ik kunnen gebruikenquote:Op maandag 5 juni 2017 13:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
lekker breed kwa muziek daar houden we hier wel van.
met mic?
hoe ga je draaien?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:15 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ik heb een headset met een degelijke mic er in, die zou ik kunnen gebruiken
Jij bent #teamGupquote:Op maandag 5 juni 2017 13:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoe ga je draaien?
#teammixxx of #teamSAM (ik ben zelf team stug)
Wat wordt voor een ''beginneling'' het beste geadviseerd?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoe ga je draaien?
#teammixxx of #teamSAM (ik ben zelf team stug)
nou vandaag gaat het niet liggen aan connectie problemen.quote:
We houden ons hart vastquote:Op maandag 5 juni 2017 13:18 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou vandaag gaat het niet liggen aan connectie problemen.
eerder dat mijn mixer nog thuis is dus ga draaien met de maschine jam
mixxx is meer voor het dj werk(lijkt beetje op traktor , sarato en VDJ maar is gratis) en sam is meer voor radioshows.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:18 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Wat wordt voor een ''beginneling'' het beste geadviseerd?
Wil me best in beide verdiepen maar wat heeft de voorkeur?
Ik draai nu bijna een jaar op Radio 49 en heb vanaf dag 1 gedraaid met Mixxx. Het is gratis en overzichtelijk; ik heb in 80 uitzendingen niet of nauwelijks problemen gehad.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:18 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Mixxx is ook prima geschikt voor normale radioshows.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
mixxx is meer voor het dj werk(lijkt beetje op traktor , sarato en VDJ maar is gratis) en sam is meer voor radioshows.
mixxx werkt heel goed met de server en veel mensen gebruiken het.
sam iets beter want je kan veel automatisch maken en makkelijker zoeken.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mixxx is ook prima geschikt voor normale radioshows.
Geen enkele leugen meerquote:Op maandag 5 juni 2017 13:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Diepzinnig.... als je nadenkt over het leven
Ik zweer bij SAM Broadcaster, maar in principe zou je ook zelfs met WinAmp een show kunnen doen. En Mixxx, VDJ, RadioDJ. Sommige hebben wel een (My)SQL Server nodig.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:18 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Wel gewoon via Mixxx.org he?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:30 schreef anotherRandomdude het volgende:
* anotherRandomdude Haalt mixx op dit moment binnen
Uhm... mijn encoder wil niet meewerken.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:30 schreef Elfletterig het volgende:
Attentie: de show van heer Knokkels gaat elk moment beginnen
Gelieve in te schakelen
Waarvan Aktequote:Op maandag 5 juni 2017 13:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
wat voor muziek zouden we van je kunnen verwachten?![]()
maar je shows moeten wel vlekkeloos verlopen knokkels en ik hebben duopoly op technische fouten![]()
Het leuke aan Mixxx is dat je ook samples kunt afspelen, bijvoorbeeld korte jingles. Ik heb zelf een hele serie jingles gemaakt.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:30 schreef anotherRandomdude het volgende:
* anotherRandomdude Haalt mixx op dit moment binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |