tailfox draait met een stepseq instrument.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
OKEn moet dit gebeuren ook nog een showtitel hebben?
Ik zat te denken aan "Tailfox doet weer een poging"quote:Op maandag 5 juni 2017 12:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
tailfox draait met een stepseq instrument.
wat voor muziek zouden we van je kunnen verwachten?quote:Op maandag 5 juni 2017 12:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Bedankt voor de info dan zal Melting een PM sturen.
[..]
Sinds de nacht van 09-05-2017 post ik nu zo af en toe wel eens een bericht, en heb nu bij een paar shows ook van bepaalde verzoekjes mogen genieten.
Maar ben niet echt zo heel geweldig in voorstellen.
ik vind helemaal mooi.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan "Tailfox doet weer een poging"
Taillfox drukt op knopjesquote:Op maandag 5 juni 2017 13:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Tailfox en zijn apparaat" kan ook nog
Wie is je moeder?quote:Op maandag 5 juni 2017 12:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Bedankt voor de info dan zal Melting een PM sturen.
[..]
Sinds de nacht van 09-05-2017 post ik nu zo af en toe wel eens een bericht, en heb nu bij een paar shows ook van bepaalde verzoekjes mogen genieten.
Maar ben niet echt zo heel geweldig in voorstellen.
Je vergeet kat of hond.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wie is je moeder?
Wat doet je vader?
Waar woon je?
Wat voor muziek luister je?
Hoe random ben je?
Ben je wel een dude?
Fiets/auto?
Vlees/vega?
Je hebt gelijk. Sorry.quote:
"I don't just push buttons I push boundaries"- Tailless Tim 2017quote:Op maandag 5 juni 2017 13:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Dit is 'm. Wel je show openen met "Push The Button" hè
* tailfox heeft dat nodig voor henkelienquote:Op maandag 5 juni 2017 13:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is wel benieuwd wanneer men een medicijn tegen de hik ontwikkelt.
Leer eerst maar die knopjes in te drukkenquote:Op maandag 5 juni 2017 13:08 schreef tailfox het volgende:
[..]
"I don't just push buttons I push boundaries"- Tailless Tim 2017
Pfff, echt nietquote:Op maandag 5 juni 2017 12:35 schreef Elfletterig het volgende:
Maar krijgen we serieus een muziekloze Pinksteren op Radio 49 ja?
Wat voor muziek je zou kunnen verwachten, tsja dat is een goede ik luister best wel veel verschillende soorten muziek van zeg maar Rock/heavy metal tot klassiek tot weer Japanse pop en nog veel verschillende dingen daar tussen in.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
wat voor muziek zouden we van je kunnen verwachten?![]()
maar je shows moeten wel vlekkeloos verlopen knokkels en ik hebben duopoly op technische fouten![]()
Aangezien de eerste twee vragen nogal lijken op die van een late night show skip ik die evenquote:Op maandag 5 juni 2017 13:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wie is je moeder?
Wat doet je vader?
Waar woon je?
Wat voor muziek luister je?
Hoe random ben je?
Ben je wel een dude?
Fiets/auto?
Vlees/vega?
Dat vind ik best het proberen waardquote:Op maandag 5 juni 2017 13:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Pfff, echt niet![]()
Kan je me misschien op het rooster gooien van 13:30 - 15:30?
men neme een longdrinkglas, gooit die compleet vol met ijsblokjes, topt die af met water.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is wel benieuwd wanneer men een medicijn tegen de hik ontwikkelt.
unne sjeng?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:09 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Wat voor muziek je zou kunnen verwachten, tsja dat is een goede ik luister best wel veel verschillende soorten muziek van zeg maar Rock/heavy metal tot klassiek tot weer Japanse pop en nog veel verschillende dingen daar tussen in.
Dat zijn wel hoge verwachtingen, maar streef na een vlekkeloos verloop
[..]
Aangezien de eerste twee vragen nogal lijken op die van een late night show skip ik die even![]()
Waar ik woon : Zuid-Limburg
Wat voor muziek ik luister : Dat heb ik hierboven net beschreven
Hoe random ben je? : Denk dat vies tegen valt
Ben je een dude : Ja dat ben ik
Fiets/Auto : Fiets of te voet.
Vlees/Vega : Bestaat de term flexitarier nog altijd, want dat past het beste bij me.
En de laatste hond/kat : Geen van beide want ben voor veel dieren allergisch
Daar heb ik nog niet eens over nagedacht.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat vind ik best het proberen waardWat mag de showtitel zijn?
lekker breed kwa muziek daar houden we hier wel van.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:09 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Wat voor muziek je zou kunnen verwachten, tsja dat is een goede ik luister best wel veel verschillende soorten muziek van zeg maar Rock/heavy metal tot klassiek tot weer Japanse pop en nog veel verschillende dingen daar tussen in.
Dat zijn wel hoge verwachtingen, maar streef na een vlekkeloos verloop
[..]
Aangezien de eerste twee vragen nogal lijken op die van een late night show skip ik die even![]()
Waar ik woon : Zuid-Limburg
Wat voor muziek ik luister : Dat heb ik hierboven net beschreven
Hoe random ben je? : Denk dat vies tegen valt
Ben je een dude : Ja dat ben ik
Fiets/Auto : Fiets of te voet.
Vlees/Vega : Bestaat de term flexitarier nog altijd, want dat past het beste bij me.
En de laatste hond/kat : Geen van beide want ben voor veel dieren allergisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |