Mevrouw Omaquote:Op maandag 5 juni 2017 11:30 schreef just me het volgende:
Diaan en Mopperkont, Livelink en Peaceman
quote:Op maandag 5 juni 2017 12:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
De eerste maandag van de maand. Heb geen sirenes gehoord
what's in The name...quote:Op maandag 5 juni 2017 12:05 schreef just me het volgende:
[..]![]()
je moet ook echt wat te mopperen hebben
Nu je het zegt, hier ook niet.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik mopper niet.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:05 schreef just me het volgende:
[..]![]()
je moet ook echt wat te mopperen hebben
Als de eerste maandag van de maand een nationale of religieuze feestdag is, wordt de test niet uitgevoerd, omdat dit op deze dagen niet toepasselijk is.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
quote:Op maandag 5 juni 2017 12:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik mopper niet.Ik constateer een feit.
Ik denk niet dat terroristen of rampen rekening houden met feestdagen.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Als de eerste maandag van de maand een nationale of religieuze feestdag is, wordt de test echter niet uitgevoerd, omdat dit op deze dagen niet toepasselijk is.
Dan krijg je de waarschuwing gewoon een dag later...quote:Op maandag 5 juni 2017 12:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik denk niet dat terroristen of rampen rekening houden met feestdagen.
quote:
Randomquote:
we hebben er hier nog eentje staan die we nog in elkaar moeten zetten. Ooit, tzt, komt daar mijn poppenhuis op te staan.quote:
robdriessen is niet meer enorm actief. Je kan het best Melting even benaderen. Die heeft deze taak op zich genomen. En meteen mooi puntje om dat even aan te laten passen in de OP.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:52 schreef anotherRandomdude het volgende:
Hoe lang duurt het overigens doorgaand voordat er een goedkeuring/afwijzing komt voor een potentieel nieuwe DJ? (Want heb bijna een kleine maand geleden een pm gestuurd naar Robdriessen maar tot op heden nog niks terug vernomen)
afhankelijk hoelang je meer post ;pquote:Op maandag 5 juni 2017 12:52 schreef anotherRandomdude het volgende:
Hoe lang duurt het overigens doorgaand voordat er een goedkeuring/afwijzing komt voor een potentieel nieuwe DJ? (Want heb bijna een kleine maand geleden een pm gestuurd naar Robdriessen maar tot op heden nog niks terug vernomen)
gooi mij maar vanavond op rooster. Uurtje of 8 tot 10quote:Op maandag 5 juni 2017 12:35 schreef Elfletterig het volgende:
Maar krijgen we serieus een muziekloze Pinksteren op Radio 49 ja?
OKquote:Op maandag 5 juni 2017 12:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
gooi mij maar vanavond op rooster. Uurtje of 8 tot 10
Bedankt voor de info dan zal Melting een PM sturen.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
robdriessen is niet meer enorm actief. Je kan het best Melting even benaderen. Die heeft deze taak op zich genomen. En meteen mooi puntje om dat even aan te laten passen in de OP.
Sinds de nacht van 09-05-2017 post ik nu zo af en toe wel eens een bericht, en heb nu bij een paar shows ook van bepaalde verzoekjes mogen genietenquote:Op maandag 5 juni 2017 12:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
afhankelijk hoelang je meer post ;p
Stel je eens voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |