En je voelt je dan beroerd. En je trui en broek zit onder die klerezooi. Was niet zo leuk.quote:
Dat verhaal heeft hij ook vaak verteld, hij was strontlazarus en zij zorgde voor hemquote:Op zondag 4 juni 2017 02:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vraag me af hoe hij zijn vrouw heeft ontmoet als hij zo slecht tegen drank kan
je meent hetquote:Op zondag 4 juni 2017 02:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat verhaal heeft hij ook vaak verteld, hij was strontlazarus en zij zorgde voor hem
Ja echt waarquote:
Hahaha damn.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, gezien koelkasten.
Heb vroeger weleens gehad, toen gingen we uit en als je een heel klein beetje te veel had gedronken dan stierf je van de dorst de volgende ochtend. Wij sliepen bij een vriend (had sowieso nooit wat in huis dus dat was een indicator) en werd daar wakker en had dorst. Nu volstaat water, maar iets met een smaakje is lekkerder. Stond een pak sinaasappelsap. Bleek 3 maanden over daturm en open, maar had zo'n dorst.
Merkte geen fuck, tot we in de tram naar huis zaten. Ik heb serieus mijzelf de deuren van de tram echt helemaal ondergekotst. Werd zo ziek. Zo ziek dat een slager doekjes kwam brengen en mijn vader me moest ophalen. Zat daar serieus een half uur in de zon, gewoon onder de kots. Was vreselijk.
Heb ik vaak genoeg verteld. Zij was en uitwisselingsstudente uit Canada. We volgenden dezelfde cursus. Vond haar vanaf het begin al geweldig leuk, maar ben niet zo'n held. Als ik iets eng vond is dat het wel.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vraag me af hoe hij zijn vrouw heeft ontmoet als hij zo slecht tegen drank kan
Blijft een goed verhaalquote:Op zondag 4 juni 2017 02:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb ik vaak genoeg verteld. Zij was en uitwisselingsstudente uit Canada. We volgenden dezelfde cursus. Vond haar vanaf het begin al geweldig leuk, maar ben niet zo'n held. Als ik iets eng vond is dat het wel.
Na het einde van het semester was er altijd een feest. Ik was vastbesloten haar uit te vragen, maar had alcohol nodig. Zoveel kennelijk dat ik kotsmisselijk werd. Ze vond me kennelijk ook wel leuk want ze heeft me mee naar huis gedragen is in mijn kamer gebleven omdat ze bang was dat ik zou stikken of zo. Dus ze was er nog de volgende ochtend en daarna hebben we het normaal over gedaan. En tot op de dag van vandaag is ze er nog;.
Pure mazzel dus, anders was ik alleen geweest.
Die soundtracks zijn geweldig.quote:
Heerlijk sfeervolquote:
Heel wat anders, ken jij ook nog wel denk ik.quote:
Beetje uit de oude doos. Maar FOK! loopt al leeg, dus ik beperk ze.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:49 schreef Remqo het volgende:
Die ken ik nog wel, maar al een hele tijd niet gehoord
Ik ga zo weer verder met Ennioquote:Op zondag 4 juni 2017 02:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje uit de oude doos. Maar FOK! loopt al leeg, dus ik beperk ze.
Ennio?quote:
Infected mushroomquote:Op zondag 4 juni 2017 02:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wij zitten hier altijd muziek te posten, maar waar houden mortie en ama (infected mushroom vind ik trouwens best tof) van?
Ennio Morriconequote:Op zondag 4 juni 2017 02:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ennio?
Dit blijf ik trouwens ook een prachtig nummer vinden.
Poeh van heel veel dingen.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wij zitten hier altijd muziek te posten, maar waar houden mortie en ama (infected mushroom vind ik trouwens best tof) van?
Ja. vind ik ook echt tof ja. Vooral forgive me and becomming insane. Ken het trouwens dankzij amaquote:
Die Antwoord toch?quote:
Forgive me is lekker jaquote:Op zondag 4 juni 2017 02:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja. vind ik ook echt tof ja. Vooral forgive me and becomming insane. Ken het trouwens dankzij ama. En klikte met tegenzin op de link.
Kijk bij jouw naam klik gewoon op muzieklinks, maar dacht dat het tievusherrie was.Is ook wel. maar wel lekkere herrie.quote:
Ken je my name is nobody?quote:Op zondag 4 juni 2017 02:59 schreef Remqo het volgende:
Ik vind Frank wel het type die graag naar spaghettiwesterns kijkt van Terrence Hill en Bud Spencer
Jaja, benny hill en het tikken op het bolletje.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:59 schreef Remqo het volgende:
Ik vind Frank wel het type die graag naar spaghettiwesterns kijkt van Terrence Hill en Bud Spencer
My name is Trinityquote:
Ja!quote:Op zondag 4 juni 2017 02:58 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik zal eens een samenvatting maken van mijn muzieksmaak.
Prachtigquote:Op zondag 4 juni 2017 03:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jaja, benny hill en het tikken op het bolletje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FrankZoals je ziet heel erg breed.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 4 juni 2017 03:01 schreef Amarantha het volgende:
Kensington zit niet in het rijtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FrankZoals je ziet heel erg breed.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Nog niet zo gek lang overleden helaas, die grote van de twee.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 03:01 schreef Amarantha het volgende:
Jij hebt moeite gedaan. Ik ga eens luisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FrankZoals je ziet heel erg breed.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Zijn wel allemaal favoriete liedjes van mij in hun muziekstijl.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt moeite gedaan. Ik ga eens luisteren.
Meeste westerns verlopen wat traag, maar die slapstickhumor van Terrence Hill en Bud Spencer blijft gewoon geweldigquote:Op zondag 4 juni 2017 03:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog niet zo gek lang overleden helaas, die grote van de twee.
Zijn grappige films, al weet ik niet of ze tegenwoordig nog overkomen. Zat laatst The Good bad and the ugly te kijken. met de Clint en lee van cleef en het ging toch net iets te traag allemaal.
Tot nu toe is Eddy Vedder mijn favoriet. Al vind ik Die antwoord op een vreemde manier ook wel aardig.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:06 schreef Amarantha het volgende:
Die van Angerfist is niet echt mijn favoriet trouwens. Kwam ik als eerste tegen op youtube.
Die Antwoord moet je even meer van opzoeken.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tot nu toe is Eddy Vedder mijn favoriet. Al vind ik Die antwoord op een vreemde manier ook wel aardig.
Santana niet jonge.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Black Sabbath. en Santana staan er tussen. Ama kent muziek.
Het klinkt als een moderne 90's. Beetje a la het genre barbie girl dat je toentertijd had alleen wat beter en prettiger in het gehoor.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die Antwoord moet je even meer van opzoeken.
quote:Op zondag 4 juni 2017 03:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, was de playlist van Youtube..
Iron Maidenquote:
Nicequote:Op zondag 4 juni 2017 03:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Iron Maiden![]()
Heb ze vorig jaar gezien in Gelredome
en in 2011quote:
Ben niet van alles weg - bijv. niet van die reaggeaton of noem je die muziek- maar er zat toch weer wat tussen dat ik denk, he, wat aardig. Net zoals ik 13 reasons why langzaam begin te waarderen. Zo nu en dan leer je wat van ama.quote:
Ik had GnR in Medellin kunnen zien, maar daar kwam ik op het laatste moment achter en de laatste kaartjes waren achterlijk duurquote:Op zondag 4 juni 2017 03:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ooit 15 minuten Guns N' Roses gezien hehe.
quote:Op zondag 4 juni 2017 03:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben niet van alles weg - bijv. niet van die reaggeaton of noem je die muziek- maar er zat toch weer wat tussen dat ik denk, he, wat aardig. Net zoals ik 13 reasons why langzaam begin te waarderen. Zo nu en dan leer je wat van ama.
Wees blij dat je niet bent gegaan. Komen toch anderhalf uur te laat.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik had GnR in Medellin kunnen zien, maar daar kwam ik op het laatste moment achter en de laatste kaartjes waren achterlijk duur
Slaap lekker.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar ik ga er nu zo wel vandoor, want mijn vrouw moet ik om 10 uur ophalen en we hebben elkaar al de hele week behalve op facetime niet gezien. Beetje lullig om het stukje dag wat we samen hebben 'te ver oudere-mannen.'
Remmie, Ama, ik vond het weer een plezierZoals altijd eigenlijk. Geweldige mensen zijn jullie. Echt waar.
Truste Ome Frankquote:Op zondag 4 juni 2017 03:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar ik ga er nu zo wel vandoor, want mijn vrouw moet ik om 10 uur ophalen en we hebben elkaar al de hele week behalve op facetime niet gezien. Beetje lullig om het stukje dag wat we samen hebben 'te ver oudere-mannen.'
Remmie, Ama, ik vond het weer een plezierZoals altijd eigenlijk. Geweldige mensen zijn jullie. Echt waar.
Mja oke, het sfeertje er omheen was wel leuk toen.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet bent gegaan. Komen toch anderhalf uur te laat.
wat voor lawaai?quote:Op zondag 4 juni 2017 04:31 schreef madeliefff het volgende:
Is t aso om op de muur te kloppen als je buren lawaai maken?
Zijn ze neuken ?quote:Op zondag 4 juni 2017 04:31 schreef madeliefff het volgende:
Gewoon doen.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:31 schreef madeliefff het volgende:
sws paar keer op die muur bonkenquote:Op zondag 4 juni 2017 04:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hard praten al 1.5 uur. Met veel emotie. T is hier nogal gehorig
lijkt me niet zo chillquote:Op zondag 4 juni 2017 04:35 schreef madeliefff het volgende:
Als zij een lamp aan doen kan ik het al horen zeg maar
Ja is ook een optie. Zou ik wrs wel gedaan hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:35 schreef madeliefff het volgende:
Ik ben meer vh aanbellen. Maarja t is midden in de nacht
t is niet dat je ze wakker maakt ofzoquote:Op zondag 4 juni 2017 04:35 schreef madeliefff het volgende:
Ik ben meer vh aanbellen. Maarja t is midden in de nacht
lolquote:Op zondag 4 juni 2017 04:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
t is niet dat je ze wakker maakt ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |