Tot nu toe is Eddy Vedder mijn favoriet. Al vind ik Die antwoord op een vreemde manier ook wel aardig.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:06 schreef Amarantha het volgende:
Die van Angerfist is niet echt mijn favoriet trouwens. Kwam ik als eerste tegen op youtube.
Die Antwoord moet je even meer van opzoeken.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tot nu toe is Eddy Vedder mijn favoriet. Al vind ik Die antwoord op een vreemde manier ook wel aardig.
Santana niet jonge.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Black Sabbath. en Santana staan er tussen. Ama kent muziek.
Het klinkt als een moderne 90's. Beetje a la het genre barbie girl dat je toentertijd had alleen wat beter en prettiger in het gehoor.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die Antwoord moet je even meer van opzoeken.
quote:Op zondag 4 juni 2017 03:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, was de playlist van Youtube..
Iron Maidenquote:
Nicequote:Op zondag 4 juni 2017 03:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Iron Maiden![]()
Heb ze vorig jaar gezien in Gelredome
en in 2011quote:
Ben niet van alles weg - bijv. niet van die reaggeaton of noem je die muziek- maar er zat toch weer wat tussen dat ik denk, he, wat aardig. Net zoals ik 13 reasons why langzaam begin te waarderen. Zo nu en dan leer je wat van ama.quote:
Ik had GnR in Medellin kunnen zien, maar daar kwam ik op het laatste moment achter en de laatste kaartjes waren achterlijk duurquote:Op zondag 4 juni 2017 03:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ooit 15 minuten Guns N' Roses gezien hehe.
quote:Op zondag 4 juni 2017 03:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben niet van alles weg - bijv. niet van die reaggeaton of noem je die muziek- maar er zat toch weer wat tussen dat ik denk, he, wat aardig. Net zoals ik 13 reasons why langzaam begin te waarderen. Zo nu en dan leer je wat van ama.
Wees blij dat je niet bent gegaan. Komen toch anderhalf uur te laat.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik had GnR in Medellin kunnen zien, maar daar kwam ik op het laatste moment achter en de laatste kaartjes waren achterlijk duur
Slaap lekker.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar ik ga er nu zo wel vandoor, want mijn vrouw moet ik om 10 uur ophalen en we hebben elkaar al de hele week behalve op facetime niet gezien. Beetje lullig om het stukje dag wat we samen hebben 'te ver oudere-mannen.'
Remmie, Ama, ik vond het weer een plezierZoals altijd eigenlijk. Geweldige mensen zijn jullie. Echt waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |