Ja. vind ik ook echt tof ja. Vooral forgive me and becomming insane. Ken het trouwens dankzij amaquote:
Die Antwoord toch?quote:
Forgive me is lekker jaquote:Op zondag 4 juni 2017 02:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja. vind ik ook echt tof ja. Vooral forgive me and becomming insane. Ken het trouwens dankzij ama. En klikte met tegenzin op de link.
Kijk bij jouw naam klik gewoon op muzieklinks, maar dacht dat het tievusherrie was.Is ook wel. maar wel lekkere herrie.quote:
Ken je my name is nobody?quote:Op zondag 4 juni 2017 02:59 schreef Remqo het volgende:
Ik vind Frank wel het type die graag naar spaghettiwesterns kijkt van Terrence Hill en Bud Spencer
Jaja, benny hill en het tikken op het bolletje.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:59 schreef Remqo het volgende:
Ik vind Frank wel het type die graag naar spaghettiwesterns kijkt van Terrence Hill en Bud Spencer
My name is Trinityquote:
Ja!quote:Op zondag 4 juni 2017 02:58 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik zal eens een samenvatting maken van mijn muzieksmaak.
Prachtigquote:Op zondag 4 juni 2017 03:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jaja, benny hill en het tikken op het bolletje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FrankZoals je ziet heel erg breed.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 4 juni 2017 03:01 schreef Amarantha het volgende:
Kensington zit niet in het rijtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FrankZoals je ziet heel erg breed.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Nog niet zo gek lang overleden helaas, die grote van de twee.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 03:01 schreef Amarantha het volgende:
Jij hebt moeite gedaan. Ik ga eens luisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FrankZoals je ziet heel erg breed.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Zijn wel allemaal favoriete liedjes van mij in hun muziekstijl.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt moeite gedaan. Ik ga eens luisteren.
Meeste westerns verlopen wat traag, maar die slapstickhumor van Terrence Hill en Bud Spencer blijft gewoon geweldigquote:Op zondag 4 juni 2017 03:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog niet zo gek lang overleden helaas, die grote van de twee.
Zijn grappige films, al weet ik niet of ze tegenwoordig nog overkomen. Zat laatst The Good bad and the ugly te kijken. met de Clint en lee van cleef en het ging toch net iets te traag allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |