Is dit de nieuwe actie "Poepen voor Allah" of zo?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:28 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Ja mensen dit is dus voor Allah.
Heeft te maken met die aanslagen van gisteren in Londen.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe actie "Poepen voor Allah" of zo?
quote:In Bunschoten is een lichaam gevonden. De politie weet nog niet of het gaat om het vermiste 14-jarige meisje Savannah uit Bunschoten. Zij wordt sinds donderdag vermist.
Het lichaam werd gevonden op industrieterrein De Kronkels in Bunschoten.
Heeft Trump daar iets mee te maken? Het enige wat hij deed was roepen over zijn travel banquote:Op zondag 4 juni 2017 13:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heeft te maken met die aanslagen van gisteren in Londen.
http://www.telegraaf.nl/t(...)anslagplegers__.html
15 x insteken op een meisje.
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 04-06-2017 om 13:31:00At least 7 dead and 48 wounded in terror attack and Mayor of London says there is "no reason to be alarmed!" reageer retweet
Het is Trump, de zielepoot.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Het oranje monster is trouwens ook weer wakker en hij snapt nog steeds niks van leiderschap.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 04-06-2017 om 13:31:00At least 7 dead and 48 wounded in terror attack and Mayor of London says there is "no reason to be alarmed!" reageer retweet
Ik heb ook geen idee waar Trump naar verwijst, statement van Khan van gisteravond:quote:Op zondag 4 juni 2017 13:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Het oranje monster is trouwens ook weer wakker en hij snapt nog steeds niks van leiderschap.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 04-06-2017 om 13:31:00At least 7 dead and 48 wounded in terror attack and Mayor of London says there is "no reason to be alarmed!" reageer retweet
edit: Oh nee dat is ook nog een quote van 24 mei (de dag na de aanslag in Manchester)quote:The Mayor of London, Sadiq Khan, said the security services are "doing everything possible to keep Londoners and our city safe" after the UK threat level was raised to it's highest level of "critical".
The raised threat level - it's highest for 10 years - means further attacks may be imminent.
Military personnel will now be deployed to protect key sites and the Metropolitan Police has increased the number of officers on duty after the attack at Manchester Arena, which killed 22 people.
Security forces are advising organisers of the FA Cup, the rugby premiership final, the Chelsea Flower show and "people may well see military personnel at some of these events", the Labour Mayor said in a BBC interview.
"There is no reason to be alarmed" he said “our emergency services prepare day in, day out for these situations".
"I would urge all Londoners and visitors to remain calm and vigilant, and to report anything suspicious to the police.
“Our thoughts are with the young people and children who were victims of this cowardly and barbaric attack. London stands in solidarity with the people of Manchester."
Klopt als ik dit artikel lees:quote:Op zondag 4 juni 2017 13:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Misschien heeft hij het vanochtend op tv gezegd?
Mjah zoals Khan het zegt ben ik het er wel mee eens.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Misschien heeft hij het vanochtend op tv gezegd? Ik geloof dat ik op de NOS een fragment zag.
Maar goed, indien er geen direct gevaar is, moeten bestuurder sowieso proberen om mensen gerust te stellen. Mensen moeten immers weer gewoon de straat op vandaag.
Zou jij nog naar Londen gaan als je later deze maand een tripje gepland had?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mjah zoals Khan het zegt ben ik het er wel mee eens.
Als samenleving moeten we natuurlijk wel "alarmed" zijn, zeker in VK na 3 aanslagen in 2 maanden.
Dat welquote:Op zondag 4 juni 2017 13:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zou jij nog naar Londen gaan als je later deze maand een tripje gepland had?
Ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 04-06-2017 om 13:43:30Do you notice we are not having a gun debate right now? That's because they used knives and a truck! reageer retweet
Hij is wel lekker bezig.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:56 schreef remlof het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 04-06-2017 om 13:43:30Do you notice we are not having a gun debate right now? That's because they used knives and a truck! reageer retweet
_!
Ik wel, ja. Ik ben ook naar Parijs gegaan een paar weken na de terroristische aanvallen. Ik laat mij toch echt niet beperken of bang maken want dat is precies wat die idioten willen bereiken.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
We moeten er aan wennen. Hoort erbij tegenwoordig, de maandelijkse islamitische massamoord. Wie weet wordt het over een tijdje zelfs een wekelijkse aangelegenheid.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mjah zoals Khan het zegt ben ik het er wel mee eens.
Als samenleving moeten we natuurlijk wel "alarmed" zijn, zeker in VK na 3 aanslagen in 2 maanden.
Nederlandse F-16's bombarderen al geruime tijd IS, wat denk je, zou dat een staat van oorlog inhouden of niet?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
We moeten er aan wennen. Hoort erbij tegenwoordig, de maandelijkse islamitische massamoord. Wie weet wordt het over een tijdje zelfs een wekelijkse aangelegenheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |