Klemvast.quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Real Madrid de finale wint, is het niet dankzij Ronaldo in deze wedstrijd. Thank me later.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze mad omdat Allegri ze tactisch onderpoept.
Je zegt "we"?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:16 schreef Achterhoker het volgende:
Zo en we zijn nagenoeg 36 euro rijker
Buffon straks nog even met een Schumachertjequote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:17 schreef Klummie het volgende:
Gaan we nog een heerlijke schoppartij zien in de laatste fase?
Defensie valt wel tegen als ze moeten scoren. Achterover leunen met een voorsprong op zak kunnen ze wel.quote:
Sportief ook wel een beetjequote:
Juichen voor Real. Dan ben je ook wel het laagste van het laagste hoorquote:
madquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:19 schreef Bugno het volgende:
[..]
Juichen voor Real. Dan ben je ook wel het laagste van het laagste hoor
Eensquote:
Het zal me werkelijk een zorg zijn wie er wint.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:19 schreef Bugno het volgende:
[..]
Je moest eens wetenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:20 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Als je nou een lekker wijf was geweest misschien.
Niet weten dat Tagli een 9/10 isquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:20 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Als je nou een lekker wijf was geweest misschien.
VIESBOOSquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:19 schreef Bugno het volgende:
[..]
Half uur schijten genotquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:21 schreef KingRoland het volgende:
wow ga ik eens naar de wc staat het opeens 1-3 voor Madrid
Echt de 5e keer ja? Dat is wel mooi..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:22 schreef StarGazer het volgende:
Haha 5 keer op rij een CL finale verliezen. Gerechtigheid voor '96.
5 keer op rij?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:22 schreef StarGazer het volgende:
quote:
Op de bank bij zijn thuiswedstrijd zat hij waarschijnlijk wel ...quote:
Ajax was zelf ook half fit/geblesseerdquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:22 schreef StarGazer het volgende:
En Silooy speeldequote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax was zelf ook half fit/geblesseerd
Was de enige die Juve voor mij ook echt moest winnen. Deden ze primaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:22 schreef StarGazer het volgende:
des te knapper dat ze nog de strafschoppenserie haalden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax was zelf ook half fit/geblesseerd
Drank de Boer die niet meer kon lopenquote:
Het was een godswonder jaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
des te knapper dat ze nog de strafschoppenserie haalden.
gooi jezelf wegquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Was de enige die Juve voor mij ook echt moest winnen. Deden ze prima
Het was een verschrikkelijke avond. Ik liep binnen na 3 minuten, had die grijze teringlijer er al een inliggen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Drank de Boer die niet meer kon lopen
Davids die met zijn hoofd ergens anders was
Mad. Nu nog.quote:
Was wel een hele knappe goalquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:26 schreef Bugno het volgende:
[..]
Het was een verschrikkelijke avond. Ik liep binnen na 3 minuten, had die grijze teringlijer er al een inliggen.
scoren van de achterlijn genotquote:
de witte Socrates scoorde nog wel lief een penal.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Drank de Boer die niet meer kon lopen
Davids die met zijn hoofd ergens anders was
Die haalde anders wel altijd een 7 . Niks mis meequote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
de witte Socrates scoorde nog wel lief een penal.
Die finale was vrij pijnlijk jaquote:
Nou het zal anders tijd worden. Als het afgelopen is hebben ze er niet zoveel meer aan he.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zo SNEL zal die goal niet vallen vrees ik Zorro
Hobbelt nu weer mee bij Sociedad, kan het topniveau niet aanquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:28 schreef Bugno het volgende:
Ik zag Isco voor het eerst op zo'n jeugdtoernooi. Speelde hij met Illaramendi iedereen de moeder. Wat is er met de laatste gebeurd eigenlijk?
Jij kijkt een livestream vanuit Turijn?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:28 schreef RemcoW23 het volgende:
wtf is er aan de hand in Turijn? Rennen mensen weg van plein.
ik was altijd wel fan van Scholten. Nooit klagen en altijd een voldoende scoren.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die haalde anders wel altijd een 7 . Niks mis mee
Nu gedraagt juve zich de hele pot ook zo en loopt overal te schoppenquote:
Nou lopen er bij Juve ook wel een paar rond maar dat doet niks af aan de walgelijkheid van dit natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Spaans toneel, je verwacht het niet
Rudy was daarna toch een stuk minder, die klote Poolquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
ik was altijd wel fan van Scholten. Nooit klagen en altijd een voldoende scoren.
Oh Juve heeft ook wat klootzakjes en rollers hoor, zeker. Neemt alleen niks weg van de walgelijkheid van ditquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu gedraagt juve zich de hele pot ook zo en loopt overal te schoppen
Maar wel triest van Ramos ja
het duurde nog lang voordat hij kleedkamer 2 wist te vinden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rudy was daarna toch een stuk minder, die klote Pool
Als er niks aan de hand is dan was het 'niet duidelijk op beeld' ... Dat zinnetje gaan we met de video referee nog veel te horen krijgen ...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:30 schreef chufi het volgende:
Niet duidelijk op beeld ,.. Viel wel mee volgens mij
'97/'98 bazenseizoenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rudy was daarna toch een stuk minder, die klote Pool
Ajax 4 - 0 2 - 0 1 - 0 4 - 1 7 - 2 7 - 0 1 - 0 3 - 0 3 - 4 3 - 0 1 - 0 4 - 0 1 - 0 1 - 2 5 - 0 6 - 1 6 - 1quote:
Oprotten met je policorquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:32 schreef Doublepain het volgende:
Moet een commentator niet NEUTRAAL zijn?
Nee.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:32 schreef Doublepain het volgende:
Nooit een wedstrijd van Barcelona gezien met Grueter?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:32 schreef Doublepain het volgende:
twitter:VictorReinier twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 22:32:09Real Madrid beter maar Ramos verpest wat mij betreft de avond. Wat een matennaaier. #klootzak #CLfinal reageer retweet
Bij Kinkladze was het gelijk klaar toen Olsen weggingquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
het duurde nog lang voordat hij kleedkamer 2 wist te vinden.
Is dit die man links op de foto?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:34 schreef wimderon het volgende:
twitter:VictorReinier twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 22:32:09Real Madrid beter maar Ramos verpest wat mij betreft de avond. Wat een matennaaier. #klootzak #CLfinal reageer retweet
Is dat nou die man rechts of hoe zit dat?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:34 schreef wimderon het volgende:
Held van Derbyquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Kinkladze was het gelijk klaar toen Olsen wegging
Dat is Victor Reinierquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is dat nou die man rechts of hoe zit dat?
Onbegrepen genie..quote:
Ik denk dat dat dan toch wel een rode kaart oplevert.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:34 schreef klaasweetalles het volgende:
FEYENOORD MAAKT VOLGEND SEIZOEN GEHAKT VAN RONALDO IN DE KUIP![]()
![]()
![]()
Ik dacht Vledder, maar kan het mis hebben.quote:
Is dat niet Vledder?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:34 schreef wimderon het volgende:
wie is Dit?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:34 schreef wimderon het volgende:
Wat heb je staan?quote:
Voor iedereen die denkt dat @Sierddevos de commentator is: het is John van Vliet. #juvreaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:30 schreef RipCity het volgende:
Komop zeg. Deed helemaal niksSierd de Vos spoort niet.
Wat grand prestige, triple karmeliet en vast ook nog wel ergens een duvel tripel hop.quote:
Nee, volgens mij is het die presentator van Lucky Lettersquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:35 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik dacht Vledder, maar kan het mis hebben.
Pak de Karmeliet...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat grand prestige, triple karmeliet en vast ook nog wel ergens een duvel tripel hop.
een solo tegen psv en dat was hetquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Kinkladze was het gelijk klaar toen Olsen wegging
Alleen die rechter heeft een normale motoriekquote:
Ik pak ze allemaal tot ik me deze finale niet meer kan herinneren.quote:
Volgens mij is hij procentueel bijna allerslechtste vrije trap nemerquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:36 schreef Tagliano het volgende:
Van Vliet zegt dat de magie van de vrije trappen van Ronaldo een beetje weg is, maar die is er eigenlijk nooit geweest toch?
Dat zou mij niet eens enorm verbazen neequote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij is hij procentueel bijna allerslechtste vrije trap nemer
Nu doe je Gudel te kort.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij is hij procentueel bijna allerslechtste vrije trap nemer
quote:
Die heeft natuurlijk ook Barcelona - PSG gezien en denkt "het kan nog"quote:
Dan zal ie toch zelf ook wat invloed moeten uitoefenenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die heeft natuurlijk ook Barcelona - PSG gezien en denkt "het kan nog"
SPANNNOONNNDDDDquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:38 schreef Tagliano het volgende:
Wat is dit voor een walgelijk iets dat je nu net als in het stadion de tijd na de 90 min niet meer ziet?
Ze staan er misschien bekend om maar ze kunnen zoveel meerquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:39 schreef klaasweetalles het volgende:
DAT juventus staat toch bekend om zijn defensie....
wat een afgang
Hey Churandy, jij hier?quote:
hoeveel had seedorf er dan?quote:
ga toch weg manquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:43 schreef BB-King het volgende:
Werd Real Madrid niet enorm geholpen door de scheidsrechter in de halve finale?
Zonde, anders had misschien Robben nu met die cup gelopen.
Duh daarom verdienen ze het niet, maar de mensen die voor Real Madrid juichen boeit het toch niets.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:43 schreef BB-King het volgende:
Werd Real Madrid niet enorm geholpen door de scheidsrechter in de halve finale?
Zonde, anders had misschien Robben nu met die cup gelopen.
madquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Duh daarom verdienen ze het niet, maar de mensen die voor Real Madrid juichen boeit het toch niets.
2x buitenspelgoal + rode kaart(2e geel) ontsnapt
Herbereken routequote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze jeep reclame is nog veel slechter dan Juventus.
haha, wat sneu ditquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Duh daarom verdienen ze het niet, maar de mensen die voor Real Madrid juichen boeit het toch niets.
2x buitenspelgoal + rode kaart(2e geel) ontsnapt
Als je het antwoord niet weet waarom draag je het dan aan als argument.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe vaak heeft real tegen 10 man gespeeld deze CL?
Ik stel gewoon een vraag hansquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je het antwoord niet weet waarom draag je het dan aan als argument.
1. Dit is gewoon een weddenschap NIET nakomen.. WALGELIJKquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:47 schreef klaasweetalles het volgende:
DM van PSVCL
03-06-2017 @ 22:47:08
Roep voor mij ff hala zizou in het wedstrijd topic...ik kan niet reageren vanwege een weddenschap
bedankt
leukquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:47 schreef klaasweetalles het volgende:
DM van PSVCL
03-06-2017 @ 22:47:08
Roep voor mij ff hala zizou in het wedstrijd topic...ik kan niet reageren vanwege een weddenschap
bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |