je kan toch vloeiend engelsquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jongen. Ik ben toch niet tweetalig.
Ik zit natuurlijk in de Real Madrid fanboywijk dus ik had het een tijdje terug ook jaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:15 schreef Slobeend het volgende:
Godver in de flat tegenover me waren ze 3 seconden eerder
madquote:
Ik zei net tegen LR zet snel op both to scorequote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:16 schreef Doublepain het volgende:
Wel goed voor mijn toto, nog 1 goal voor Juve deze helft
Was niets bijzonders hoorquote:
Waar zijn je O3GNE-gifjes?quote:
Hallo.quote:
En een goal van Ronaldo voor drie.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Zo'n doelpunt zou voor twee moeten tellen.
Lamprou had deze ook gepakt.quote:
Met 1/2 heb je 31 quoteringquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zei net tegen LR zet snel op both to score
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:17 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
En een goal van Ronaldo voor drie.
Dat past meer bij Casemiro.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:17 schreef Bugno het volgende:
Ramos gaat vandaag proberen 10 geelwaardige overtredingen te maken en zonder boeking van het veld te stappen.
Met drie voetballende ploegen zou helemaal vet zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:17 schreef franske19 het volgende:
Finale met twee voetballende ploegen is iets leuker om te zien.
plus een eigen koolquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:17 schreef Bugno het volgende:
Ramos gaat vandaag proberen 10 geelwaardige overtredingen te maken en zonder boeking van het veld te stappen.
Ramos zit al op 2.quote:
Kuijtwaardig.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:18 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het scenario al helemaal uitgedacht.
Verlenging.
Strafschoppen.
Dat gaat heel lang gelijk op, totdat de keepers aan de bak moeten.
Buffon stopt dan de strafschop van Navas en maakt zelf de winnende,
Lijkt me een goed verhaal.
bedankt hansquote:
Prima.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:18 schreef Zorro het volgende:
Verlenging.
Strafschoppen.
Te laatquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:17 schreef Bugno het volgende:
Ach, Casemiro deed het al tegen Barcelona. Maar die zorgde ervoor dat hij al na 10 minuten lam was tegen Messi voor de rest van de wedstrijd.quote:
Casemiro ookquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:17 schreef Bugno het volgende:
Als Kuyt keeper was geweest was het dit geworden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:18 schreef Zorro het volgende:
Verlenging.
Strafschoppen.
Buffon maakt na een verre uittrap van Navas een Grandelletje in de laatste minuutquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:18 schreef Zorro het volgende:
Verlenging.
Strafschoppen.
Dan ga ik grienen als een kleuter...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:20 schreef Groby het volgende:
In b4 Buffon die in de laatste minuut de 2-1 inkopt
https://my.mixtape.moe/elslxn.mp4quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:20 schreef bamibij het volgende:
Heeft iemand een gifje van de goal? Ik heb m net gemist
Stop hiermeequote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:20 schreef Groby het volgende:
Inb4 Buffon in de laatste minuut de 2-1 inkopt
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:20 schreef bamibij het volgende:
Heeft iemand een gifje van de goal? Ik heb m net gemist
quote:
Ja ik weet hetquote:
Doe er verdomme dan wat aan idiootquote:
Eh nee het lukt me niet mobiel dit te faxen.quote:
Faxen is hopeloos ouderwets.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Eh nee het lukt me niet mobiel dit te faxen.
Ik kan het gemist hebben, maar volgens mij is "Pics van je moeder" nog niet gevallenquote:
Kijk dan lekker naar Duitse tv ofzoquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:27 schreef Achterhoker het volgende:
Waar hebben ze deze derderangs commentator vandaan?
Eeh fixen...quote:
jquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Marcelo speelt een draak van een wedstrijd zeg. Maar die heeft dan de neiging wel vlak voor tijd te scoren.
Maar goed dat je er bij zet dat het maar een grapje is.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
j
Daarom willen ze Willems ook.
Just Kidding!
Laatst naar madrid valencia geweest. Wat was die man goed zeg. Kreeg ook staande ovatie. Puur genot. Zou nog wat dichter bij de goal mogen spelen imo.quote:
Host dan.quote:
Who caresquote:
Ach wees blij, infantiel gekut met dat Haxballquote:
Mandzukicquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik lette even niet op, wie vinden ze bij Veronica een mafketel?
Heitingaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sierd de Vosquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik gok Marceloquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
"Deelt af en toe een schopje uit"quote:
ik kwam een beetje in mijn broekje.quote:
Boeiend, het is gezelligquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:47 schreef Slobeend het volgende:
Nog maar twee topics tijdens een CL-finale. VBL is dood.
Die route ken ik niet. Is dat een mooie route? Zoiets als de route van de dapperen in de Pyrenneen?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
HERBEREKEN ROUTE
HERBEREKEN ROUTE
HERBEREKEN ROUTE
HERBEREKEN ROUTE
HERBEREKEN ROUTE
Ronald de Bielquote:
Ik begon erg boos te kijken van die reclame.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
HERBEREKEN ROUTE
HERBEREKEN ROUTE
HERBEREKEN ROUTE
HERBEREKEN ROUTE
HERBEREKEN ROUTE
HERBEREKEN ROUTEquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik begon erg boos te kijken van die reclame.
Ligt aan mijn afwezigheid.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:47 schreef Slobeend het volgende:
Dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik begon erg boos te kijken van die reclame.
Dat zal je dus ff moeten herberekenen...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:48 schreef Bugno het volgende:
[..]
Die route ken ik niet. Is dat een mooie route? Zoiets als de route van de dapperen in de Pyrenneen?
Mex-grootheidswaanzin-genotquote:
Ze hoeven er dan ook maar één te winnenquote:
Wel de BBQ meet.quote:
Er staat ook gelukkig GEENquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:50 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ze hoeven er dan ook maar één te winnen
Ik moest lachenquote:
Joezigodquote:
Ik zou even terugscrollen naar de koekoek 1-1quote:
Met zo'n naam hoor je eigenlijk gewoon op de heftruck te zittenquote:
Misschien zit de helft in het Feyenoord topic.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:47 schreef Slobeend het volgende:
Ziggo sport normaliter.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een of andere kutcommentator in dienst van sbs/veronica schijnbaar.
Gol Mandzukic! koekoekquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:52 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik zou even terugscrollen naar de koekoek 1-1
JAAAquote:
Kop om op te slaanquote:
Doe mij Alaba maarquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel de beste linksback die er momenteel is.
Misschien zijn ze mad omdat Allegri ze tactisch onderpoept.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Smerig weer
Zo smerig speelt Real normaliter toch niet
Wie heeft er gescoord voor Real Madrid?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze mad omdat Allegri ze tactisch onderpoept.
Inb4 2-1quote:
Ja allemaal vanaf de zijkant voor de goal.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Die voorzetten beginnen inmiddels wel voorspelbaar te worden.
Werd maar 12x aangeraakt, dus inderdaadquote:
Eensquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:07 schreef Klummie het volgende:
Terecht, er is maar 1 ploeg aan het voetballen sinds de rust.
Buffon. Dus nee. onhoudbaar. Kan niet anders.quote:
Die spaart zich voor het banket na afloopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |