abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190845498
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 18:10 schreef Hexagon het volgende:
Nee dat gaat niet werken aangezien een beter milieu vergt dat je samenwerkt met andere landen. En aangezien PVV/FvD meer zijn van schijt aan anderen en alleen maar je eigen zin doordrukken kan dat dus niet.
Toch is dit dus wat Oostenrijk als coalitie krijgt. Overigens hebben nationalisten prima samenwerking op internationaal niveau.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_190845550
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2020 18:13 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Toch is dit dus wat Oostenrijk als coalitie krijgt. Overigens hebben nationalisten prima samenwerking op internationaal niveau.
ÖVP is geen FVD of PVV, daar lijkt de FPÖ meer op.
ÖVP is eigenlijk een conservatieve centrumpartij, lijkt het meest op het CDA. Het is ook een katholieke partij van oudsher en ze zitten in dezelfde Europese Fractie.

CDA heeft met haar nieuwe zij-aan-zij ook de energietransitie volledig omarmd, zonder de mitsen en maren die Buma er altijd aan verbond.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  donderdag 2 januari 2020 @ 18:18:17 #28
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190845565
Wat Hanca zegt
pi_190846220
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 18:17 schreef Hanca het volgende:

[..]

ÖVP is geen FVD of PVV, daar lijkt de FPÖ meer op.
ÖVP is eigenlijk een conservatieve centrumpartij, lijkt het meest op het CDA. Het is ook een katholieke partij van oudsher en ze zitten in dezelfde Europese Fractie.

CDA heeft met haar nieuwe zij-aan-zij ook de energietransitie volledig omarmd, zonder de mitsen en maren die Buma er altijd aan verbond.
Ah, ok, dat wist ik niet, maar een goede positie voor het CDA en een partij die zich focust op Groen zou bij volgende Nederlandse verkiezingen ook wel de klok kunnen slaan. Je zou ergens kunnen zeggen dat we reeds nu al een dergelijk kabinet hebben, maar de focus ligt toch te veel op liberalisme en alles wat daarbij komt kijken en minder op conservatisme.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')