Dat is teveel chocola, krijg ik uitslag van met mijn babyhuidjequote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gemiste kans. Choclate fudge brownie.
Bedanktquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:42 schreef Befbekje het volgende:
[..]
https://3voor12.vpro.nl/a(...)veblog-zaterdag.html
quote:
Er zijn er te veel van.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:45 schreef Doublepain het volgende:
Singer songwriters zijn me een partij aids
En dikke wijven..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zie alleen maar oude mensen op die stream Befbekje.
Van die lekker gek meiden die voor hun vrijgezellenfeest verkleed een high tea in de grote stad gaan nuttigen zeg maar.quote:
Dan luister je toch iets anders. Genoeg te vinden tegenwoordig.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja net als in Deep House tracks tegenwoordig met dat gejank, ook teveel van..
Ik heb op Pinkpop nog een keer een druiper opgelopen.. Waar zijn de tijden gebleven..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van die lekker gek meiden die voor hun vrijgezellenfeest verkleed een high tea in de grote stad gaan nuttigen zeg maar.
Bij jullie welquote:
Nog niet, maar zijn rentree is zeer spoedig. Denk dat de gehele top eruit vliegt dan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe is het met die chinees, alweer terug ook?
Ik hoorde dit nummer vandaag en het refrein gaat niet maar uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan luister je toch iets anders. Genoeg te vinden tegenwoordig.
Zo goed als volgens mij.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is het al zeker dan van Bosz?
daar kan je wel op rekenen jaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is het al zeker dan van Bosz?
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo goed als volgens mij.
Gelukkig lees ik net dat het helemaal niet erg is, Bosz is toch maar een trainer zonder visie.
Klaas heeft gesproken.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo goed als volgens mij.
Gelukkig lees ik net dat het helemaal niet erg is, Bosz is toch maar een trainer zonder visie.
Klaas heeft gesproken.
Ach, Dortmund heeft ook jarenlange ervaring met tweede worden in eigen competitie.quote:
Cocuquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
Wie moet zijn vervanger worden dan? John van den Brom zeker?
Daar ga ik dan maar niet op klikken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoorde dit nummer vandaag en het refrein gaat niet maar uit mijn hoofd
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar ga ik dan maar niet op klikken.
Al zit ik al de hele dag met dit liedje in mijn hoofd, ik weet niet wat erger is.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
Wie moet zijn vervanger worden dan? John van den Brom zeker?
Waar eet je dat bij?quote:
nee dan liever Keizer laten doorstromenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat las ik wel ja, ik hoop het niet.
Kon je eigenlijk al aan zien komen dat dat zou gaan gebeuren ooit.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat las ik wel ja, ik hoop het niet.
Dat is geloof ik wel je favoriete stuk vlees?quote:
Ze zullen bij Ajax toch ook wel zien dat hij er niet zoveel van bakt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kon je eigenlijk al aan zien komen dat dat zou gaan gebeuren ooit.
tsja..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zullen bij Ajax toch ook wel zien dat hij er niet zoveel van bakt.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is geloof ik wel je favoriete stuk vlees?
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoorde dit nummer vandaag en het refrein gaat niet maar uit mijn hoofd
Sierdgod sandwichgenotquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
Sierd had ook een goede schnabbel.
[ afbeelding ]
Ik ga voor pizza'tjes.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aangezien er al over voedsel gesproken werd: ik doe pasta zalm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |