Daar heb je gelijk in. Alleen een kind en Trump geloven er niet in.quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:04 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
klimaatakkoord van Parijs = 1 grote onzin
Zelfs een kind weet dat, dus ook Trump
quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:10 schreef Confetti het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Alleen een kind en Trump geloven er niet in.
Ik hoor in onderstaande link dat de uitstoot in Duitsland al 2 jaar op rij toegenomen is. Daar hoor je ze niet over want dat is de verantwoordelijkheid van de heilige maagd Merkel en alles wat Merkel doet is goed. De hypocrisie.quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:04 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
klimaatakkoord van Parijs = 1 grote onzin
Zelfs een kind weet dat, dus ook Trump
Dat je dingen kunt meten is duidelijk wat voor mij niet wil zeggen dat wat je dus doet daarom slecht(er) is. Laat staan dat de klimaatverandering dus daardoor wordt veroorzaakt en kunt voorkomen door aanpassing van jouw en mijn menselijk gedrag(ingen).quote:Op donderdag 1 juni 2017 12:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit is te makkelijk er zijn meetbare effecten en we kunnen er wat aan doen. Zie ook CFK's en de ozonlaag. De modellen zijn niet feilloos maar wel een stuk beter dan uit de losse pols iets beweren. Ik kan ook wel zeggen dit dat heeft geen effect, maar dat snijdt een stuk minder hout dan simuleren wat er zou gebeuren met de kennis die we nu hebben. En dan kan de uitkomst wel marginaal anders zijn dan het model voorspelt maar je moet dat niet zomaar weggooien. We hebben nu de rekenkracht om ons aan voorspellingen te wagen waarom zouden we dat dan niet doen.
Wat je nu voorstelt is het equivalent van moddeleren hoe verkeersveilig een weg is en dan voor de gevaarlijkste kiezen omdat je dan harder mag rijden...
Nou, er ligt vast een goed doordacht alternatief plan klaar!quote:Het is nog onduidelijk hoe het Witte Huis de Amerikaanse deelname aan het klimaatpact wil opzeggen. Zo’n proces zou jaren kunnen duren. Daar wordt volgens de bronnen nog aan gewerkt door een klein team
Telegraaf.
Een man een man een woord een woord.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:23 schreef vigen98 het volgende:
Het is officieel: VS trekt zich definitief terug uit klimaatakkoord.
http://www.nu.nl/klimaat/(...)takkoord-parijs.html
Pencequote:
Niemand. Ik ken verder de details niet van het akkoord, maar als het zo nadelig is voor het volk van Amerika zoals hij zegt, dan lijkt het me niet meer dan redelijk.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:49 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dit.En hey wie kan het hem verwijten?
Groenlinksmeisjes kan je wel hard pakkenquote:Op donderdag 1 juni 2017 21:52 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit zal toch wel een aantal demonstraties opleveren? Jankende Groenlinksmensjes.
Tussen wat hij zegt en wat er te meten valt zit vaak een universum van verschil.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niemand. Ik ken verder de details niet van het akkoord, maar als het zo nadelig is voor het volk van Amerika zoals hij zegt, dan lijkt het me niet meer dan redelijk.
Tussen wat de pers allemaal over Trump raaskalt en wat er echt gebeurt zit ook vaak een universum van verschil.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Tussen wat hij zegt en wat er te meten valt zit vaak een universum van verschil.
nobody gives a shit, hij is niet relevantquote:Op donderdag 1 juni 2017 21:54 schreef agter het volgende:
President Obama reageert:
https://twitter.com/apjvalk/status/870364579569782785
goede zaak! Tijd voor serieuze oplossingen. Crap uit China belasten + fabrikanten verplichten dat hun apparaten minimaal (aankoopprijs / 20 * aantal jaar) meegaat + beschikbaar stellen van reserve onderdelen + alle apparaten moeten uit 100% gerecycled materiaal bestaan anders extra opslag.quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
De Verenigde Staten trekken zich terug uit het klimaatakkoord van Parijs. Dat melden bronnen "met directe kennis van de beslissing" aan de Amerikaanse nieuwssite Axios.
Een Witte Huis-correspondent van CBS News zegt eveneens dat hij bevestiging heeft gekregen dat de Amerikaanse president Trump bondgenoten heeft ingelicht over zijn besluit.
Trump had na zijn bezoek aan de G7 in Brussel al aangekondigd dat hij deze week een besluit zou nemen. Details over de terugtrekking zouden nu worden uitgewerkt.
http://nos.nl/artikel/217(...)takkoord-parijs.html
Dat was ook zo met Khomeini en Erdogan kan je hierin ook wel aardig volgen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tussen wat de pers allemaal over Trump raaskalt en wat er echt gebeurt zit ook vaak een universum van verschil.
Dat is een bullshit excuus en komt hij puur en enkel mee zodat hij iets heeft om zich achter te verschuilen. Als je serieus hier in trapt terwijl je naar al zijn voorgaande daden en uitspraken kijkt over dit onderwerp dan lieg je jezelf keihard voor.quote:
Ik vermoed dat het stopt bij (ons) extra belasten.quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:03 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
goede zaak! Tijd voor serieuze oplossingen. Crap uit China belasten + fabrikanten verplichten dat hun apparaten minimaal (aankoopprijs / 20 * aantal jaar) meegaat + beschikbaar stellen van reserve onderdelen + alle apparaten moeten uit 100% gerecycled materiaal bestaan anders extra opslag.
You gotta be kidding right?quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:47 schreef Vallon het volgende:
Dat je dingen kunt meten is duidelijk wat voor mij niet wil zeggen dat wat je dus doet daarom slecht(er) is. Laat staan dat de klimaatverandering dus daardoor wordt veroorzaakt en kunt voorkomen door aanpassing van jouw en mijn menselijk gedrag(ingen).
Dat je met de kennis van nu, probeert schadelijkheid terug te dringen en dingen efficiënter laat verlopen; helemaal akkoord. Echter niet tot elke prijs.
Je zult uiteindelijk moeten zien te (over)leven. Het is makkelijk lullen wanneer je geen mondjes hoeft (op) te vullen. Dat Trump zich niets aantrekt van Parijs kan ik goed begrijpen, hij heeft zwarte banen beloofd en dus komen die er. Pure politiek.
Nou ja uiteindelijk gaat het om de aarde waar wij allemaal op leven.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:52 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit zal toch wel een aantal demonstraties opleveren? Jankende Groenlinksmensjes.
Oke laten we eens aannemen dat het broeikaseffect ernstig is. Dan heeft de deugende mens vrij laat zijn kop uit het zand gehaald. Ik hoorde al over het broeikaseffect in de jaren '80. Waarom hebben deugende partijen dat nooit eerder een groot speerpunt van gemaakt?quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou ja uiteindelijk gaat het om de aarde waar wij allemaal op leven.
Dus jankende groenlinksmensjes?
Dat er een stel gekken zoals Trump bestaan die de kop in het zand steken is al erg genoeg.
Dat zo iemand is die ook nog de macht heeft om de aarde te verknallen tja....
Die man is helemaal geen presidentquote:Op donderdag 1 juni 2017 21:54 schreef agter het volgende:
President Obama reageert:
https://twitter.com/apjvalk/status/870364579569782785
Wat is er hypocriet aan je inzetten om de schade aan het milieu tegen te gaan?quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:42 schreef Braindead2000 het volgende:
Maar lekker hypocriet doen met zijn allen, dat voelt veel beter.
Die titel hou je voor het leven.quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:45 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Die man is helemaal geen president
Je bent nu bezig de planeet te vermoorden door je stroomverbruik. Waarom doe je je computer niet uit?quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat is er hypocriet aan je inzetten om de schade aan het milieu tegen te gaan?
Je snapt het dus allemaal echt niet.quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je bent nu bezig de planeet te vermoorden door je stroomverbruik. Waarom doe je je computer niet uit?
Neequote:Op donderdag 1 juni 2017 22:48 schreef agter het volgende:
[..]
Die titel hou je voor het leven.
Wist je niet?
Jawel. Stroom=vervuiling. Jij gebruikt nu stroom en vermoordt het klimaat dus. Neem eens een keer je eigen verantwoordelijkheid. Doe die computer uit!!!!quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jawel. Stroom=vervuiling. Jij gebruikt nu stroom en vermoordt het klimaat dus. Neem eens een keer je eigen verantwoordelijkheid. Doe die computer uit!!!!
Prima planquote:Op donderdag 1 juni 2017 22:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jawel. Stroom=vervuiling. Jij gebruikt nu stroom en vermoordt het klimaat dus. Neem eens een keer je eigen verantwoordelijkheid. Doe die computer uit!!!!
"$100 billion a year in climate finance for developing countries by 2020, with a commitment to further finance in the future."quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:53 schreef Cause_Mayhem het volgende:
China geeft een mooie reactie! Die ondersteund het akkoord en is bereid een stapje extra te zetten! Nice!
Ik snap het ook niet maar wel anders dan Trump.quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
You gotta be kidding right?
Het is toch logisch dat als je kan meten dat al die troep de ozonlaag bv aantast en wij zelf die troepen de lucht in gooien dat het gaat helpen om die uitstoot terug te brengen?
Wat valt daar niet aan te snappen, alleen een leeghoofd als Trump zal dat niet kunnen snappen.
Ik snap serieus nog niet dat er mensen durven te zijn die de klimaatverandering durven te ontkennen. Natuurlijk zijn er altijd wel schommelingen geweest, maar daarom maken wij er nog wel een ergere en snellere bende van.
Makkelijk praten vanaf de kant?
Ik weet waar jouw prioriteiten liggen maar die van mij, de mijne en mijnen; liggen allereerst op het (over)leven en dan pas zorgen maken over hoe lang en waar(in).quote:Wellicht wel. Maar wat moet je dan, de hele aarde kapot laten gaan omdat wij NU mondjes willen voeden?
En alsof we minder monden kunnen voeden omdat we beter met het milieu om willen gaan, groei zal alleen minder snel gaan.
Dat leeghoofd vertegenwoordigd wel het rijkste en meest invloedrijke land ter wereld wiens bevolking hem op die plek hebben gezet. Dat land was (en imho is) te verkiezen boven de invloed die Rusland en China met ons voor ogen hebben. Toegegeven, ik ben van de koude oorlog generatie, ken de verhalen van Stalin en Mao.quote:Trump is gewoon een leeghoofd op dit gebied, heeft ook nog wat meer leeghoofden achter zich staan.
Welke generatie?quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:58 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
"$100 billion a year in climate finance for developing countries by 2020, with a commitment to further finance in the future."
Ben je nu zo dom of het is gewoon jullie generatie?
Ja, dat begin ik me nu ook serieus af te vragen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |