nee, ja, jaquote:Op donderdag 1 juni 2017 18:53 schreef MTL het volgende:
[..]
Oké, oké, ik neem mijn verlies
Gefeliciteerd
Edit: ik neem aan dat je wel de frontseinen in alle vier de standen hebt gecontroleerd?
Edit 2: en keurig volgens voorschriften gewacht met het maken van de SoM tot de netwerkverbinding tussen beide locs tot stand is gebracht?
Edit 3: en dodemanbeproeving helemaal naar 0 bar hebt laten afblazen?
Anders win ik alsnog
Foeiquote:
Verbinding maken met de wifi op mn werk duurt soms langer..quote:Op donderdag 1 juni 2017 19:23 schreef MTL het volgende:
[..]
Foei
(succes dan overigens met telkens cabine in en uit klimmen )
Netwerkverbinding is noodzakelijk voor communicatie tussen twee locs. Er wordt een soort van LAN verbinding gemaakt, waarna de twee locs gaan vechten om wie er voorop rijdt
Opzetten van die verbinding kost een seconde of 15, dus valt op zich wel mee.
Als ie op de ICD zou rijden, zou het vast rond de 6 tot 10 minuten uitkomen met zijn looptempoquote:
Niet telkens, maar nu moest ik er een ophalen en naar het perron brengen. Beetje dom om tig keer de loc in en uit te klimmen als je later wissels om moet gooien en bij een perron uitstaptquote:Op donderdag 1 juni 2017 19:23 schreef MTL het volgende:
[..]
Foei
(succes dan overigens met telkens cabine in en uit klimmen )
Daaromquote:Op donderdag 1 juni 2017 19:39 schreef MTL het volgende:
[..]
Als ie op de ICD zou rijden, zou het vast rond de 6 tot 10 minuten uitkomen met zijn looptempo
Ja, "wifi in de trein" zekerquote:
WiFi in de trein is beter dan wifi bij mij op kantoor.quote:
Werk je in een Duitse bunker?quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:07 schreef James1988 het volgende:
[..]
WiFi in de trein is beter dan wifi bij mij op kantoor.
En nee, ik overdrijf niet. Ik heb in de trein meer bandbreedte en lagere latency.
Neequote:
Italien Spezial, enkele reis vanaf 39 euro de neus.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:10 schreef derLudolf het volgende:
Wat zou dit geintje retour kosten trouwens? Meer dan ¤1000 voor vijf personen?
[ afbeelding ]
Die ruimere keertijden waar sommigen om roepen zijn dus helemaal niet nodig 😂quote:Op donderdag 1 juni 2017 16:17 schreef MTL het volgende:
Hey @Maegrim, ik haal 3 minuut 15 voor compleet ombouwen sandwich-6 incl beproevingen. Ik moet toegeven ik heb een beetje doorgelopen
En ga je met zes man dan kun je ook nog profiteren van de soms nog voordeliger groepstarieven.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:12 schreef James1988 het volgende:
[..]
Italien Spezial, enkele reis vanaf 39 euro de neus.
Ziet er goed uit! Wel bijzonder, maar 1 deur per bak, maar mss is dat in die rustige gebieden ook wel voldoende.quote:Op donderdag 1 juni 2017 21:48 schreef dennistd het volgende:
Was de presentatie van de FLIRT3 van Syntus hier al voorbij gekomen?
https://www.facebook.com/NVBS.Twente/posts/837623456396114
Ja, en de kindertjes in Afrika hebben het NOG slechter. Zo lust ik er nog wel een paar. Dat is geen argument.quote:Op donderdag 1 juni 2017 20:07 schreef James1988 het volgende:
[..]
WiFi in de trein is beter dan wifi bij mij op kantoor.
En nee, ik overdrijf niet. Ik heb in de trein meer bandbreedte en lagere latency.
Zo was mijn post helemaal niet bedoeld?quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en de kindertjes in Afrika hebben het NOG slechter. Zo lust ik er nog wel een paar. Dat is geen argument.
Een extra deur gaat al snel ten koste van 8-12 zitplaatsen. De trein is ook gebouwd op zitplaatsen, niet op staanplaatsen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:07 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Wel bijzonder, maar 1 deur per bak, maar mss is dat in die rustige gebieden ook wel voldoende.
Alleen op Zwolle-Kampen, Zwolle-Heino en Hengelo-Enschede (drukke stukken met max. 10 minuten reistijd) mogen dus mensen moeten staan, en ook alleen in de ochtendspits. Het niet voldoen aan deze eis kost trouwens ¤300.000 per kwartaal.quote:De door de inschrijver ingezette voertuigcapaciteit is voorts dusdanig dat gedurende de periode 7:30 – 8:45 uur op werkdagen, ten hoogste 20% van de Reizigers niet direct een zitplaats kan vinden en deze Reizigers niet langer dan 10 minuten hoeven staan. Op alle overige tijdstippen moet elke Reiziger direct een zitplaats kunnen vinden.
Dat maakt het dan wel weer vreemd dat die wc zo belachelijk ruim is.quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:38 schreef dennistd het volgende:
[..]
Een extra deur gaat al snel ten koste van 8-12 zitplaatsen. De trein is ook gebouwd op zitplaatsen, niet op staanplaatsen.
Oh, okeequote:Op donderdag 1 juni 2017 22:38 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zo was mijn post helemaal niet bedoeld?
Tja, eisen aan rolstoeltoegankelijkheid zorgen daarvoor:quote:Op donderdag 1 juni 2017 22:44 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat maakt het dan wel weer vreemd dat die wc zo belachelijk ruim is.
quote:De Concessiehouder is verplicht om de treinstellen uit te rusten met een 1e en 2e klas, akoestisch dempende stiltezones, een rolstoeltoegankelijk toilet, camera’s, goed functionerend snel en gratis draadloos internet (WiFi) en per acht zitplaatsen tenminste één stroompunt (220v).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |