Nog nooit gedaan?quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
damn heb ik nou gewoon naar de tepel van een 19-jarige zitten kijken
Lekker tochquote:Op donderdag 1 juni 2017 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
damn heb ik nou gewoon naar de tepel van een 19-jarige zitten kijken
geen idee, sinds ik ouder dan 25 ben probeer ik dat te vermijdenquote:
Dat geeft haar nog niet het recht kutmuziek te makenquote:
Ah ok, ja ik dacht je er laat bij was ofzo.quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
geen idee, sinds ik ouder dan 25 ben probeer ik dat te vermijdenvast wel eens per ongeluk natuurlijk
Wel een lief klein dingetje, dus ze heeft wat dat betreft een streepje voor
Ik neem het voor lief.quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:26 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat geeft haar nog niet het recht kutmuziek te maken
oh nee, de eerste tepels zag ik natuurlijk al voor m'n 16e, ook in het echt overigensquote:Op donderdag 1 juni 2017 10:27 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ah ok, ja ik dacht je er laat bij was ofzo.
Die van je moeder?quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
oh nee, de eerste tepels zag ik natuurlijk al voor m'n 16e, ook in het echt overigens
Jij was togg die gozzaa??quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit kan er ook wel bij.
Die eerste zin.
quote:Op woensdag 31 mei 2017 15:32 schreef Againzender het volgende:
Dit was altijd het motto van iemand als Claudia op de radio kwam.
Niks mis met Sheppard-tieten!quote:Op woensdag 31 mei 2017 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
Logisch ook, Sersjee heeft meer smaak dan Bronson met z'n Sheppard fetisj....
*me rent weg
Dag jongens.quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:48 schreef Bronson het volgende:
Zei iemand Sheppard-tetten?
[ afbeelding ]
Jij doet Gods werk.quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:48 schreef Bronson het volgende:
Zei iemand Sheppard-tetten?
[ afbeelding ]
Nope, wel een leuk weetje!quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is Everybody's Free (To Wear Sunscreen) al gedraaid vandaag?
Dit was de basis: http://www.chicagotribune(...)n-column-column.html. Verscheen vandaag precies twintig jaar geleden.
quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2017 11:01 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nope, wel een leuk weetje!
Is ook nog geen nummer van The Joshua Tree gedraaid. Is vandaag ook 30 jaar oud.
Ik lees net dat die 9 maart uitkwam. Geen idee hoe ik dan bij vandaag kom.![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2017 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
nee die van die Sheppard chick, jaloers?
omeletten XDquote:Op donderdag 1 juni 2017 11:13 schreef Bronson het volgende:
[..]![]()
![]()
Zijn het koffieschotels of bescheiden knopjes?
Waarheid als een koe. Kan zo op een tegeltje.quote:Op donderdag 1 juni 2017 11:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
omeletten XD
nee hoor, ik hoop net als jij op het laatste. Alhoewel over het algemeen geldt: hoe groter de tet, hoe groter de tepel, helaas
Er zijn gelukkig uitzonderingen!quote:Op donderdag 1 juni 2017 11:23 schreef Bronson het volgende:
[..]
Waarheid als een koe. Kan zo op een tegeltje.
Gelukkig wel!quote:Op donderdag 1 juni 2017 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig uitzonderingen!
Wellicht komen we het van mevrouw Sheppard ooit te weten. Ze laat zichzelf nogal graag fotograferen met weinig kleding zo lijkt het....
Klopt, opmaken is niet haar sterkste vak.quote:Op donderdag 1 juni 2017 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
Ze heeft wel een baggerkop... lijkt Barbie wel...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 juni 2017 11:30 schreef Bronson het volgende:
[..]
Gelukkig wel!![]()
Graag wel binnen nu en 10 jaar, daarna zal je het enkel nog zien als de foto staand is in plaats van liggend.
#FMLquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat Boef op 3FM is en Chef'Special op radio 2.
Lekkere bak herrie.quote:Op donderdag 1 juni 2017 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
Radio staat iets te zacht hier om het goed te horen
Ja he.quote:
zekersquote:
Je bent zelf een lekker nummertjequote:
quote:
Ik wou dat ik het geschreven/geproduceerd had.quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:25 schreef Djeez het volgende:
Ik haak af
Happy, de meest gedraaide kutplaat aller tijden![]()
![]()
With a little help from my friends erachteraan is toch gvd helemaal topquote:Op donderdag 1 juni 2017 15:31 schreef Bronson het volgende:
Het is vloeken in de kerk, maar met een nummer als deze heb ik dus vrij weinig he.
Ik vind die A Day in the Life van vanochtend veel en veel tijdlozer dan dit.
Jaa dat is dan wel weer mooi ja.quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
With a little help from my friends erachteraan is toch gvd helemaal top
vind het overigens sowieso tijdloos dit. Hoor die kwaliteit!
Hij had ook een cover van - ik noem maar wat - Sound of Silence kunnen draaien!!!quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:31 schreef Bronson het volgende:
Het is vloeken in de kerk, maar met een nummer als deze heb ik dus vrij weinig he.
Ik vind die A Day in the Life van vanochtend veel en veel tijdlozer dan dit.
Of de versie van gitaargod Jeff Beckquote:Op donderdag 1 juni 2017 15:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij had ook een cover van - ik noem maar wat - Sound of Silence kunnen draaien!!!
Verdomme.quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij had ook een cover van - ik noem maar wat - Sound of Silence kunnen draaien!!!
Wat is er mis met het origineel van Disturbedquote:Op donderdag 1 juni 2017 15:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helemaal niets. Het staat zelfs op 518 van de Top 2000.quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:44 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wat is er mis met het origineel van Disturbed
Geheel terecht uiteraardquote:Op donderdag 1 juni 2017 15:46 schreef Bronson het volgende:
[..]
Helemaal niets. Het staat zelfs op 518 van de Top 2000.
Dus dan moet het wel goed zijn.
Da's nog laag. Top 100 zou terecht zijn geweest.quote:Op donderdag 1 juni 2017 15:46 schreef Bronson het volgende:
[..]
Helemaal niets. Het staat zelfs op 518 van de Top 2000.
Dus dan moet het wel goed zijn.
Laatste keer denk ik. Gaan we vast verder met Alain Clark.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 07:48 schreef Djeez het volgende:
Goedemorgen allemaal!
En weer heerlijke diarree van Rxanne H6
![]()
![]()
Of the Chainsmokersquote:Op vrijdag 2 juni 2017 07:49 schreef Bronson het volgende:
[..]
Laatste keer denk ik. Gaan we vast verder met Alain Clark.
Of Disturbedquote:Op vrijdag 2 juni 2017 07:58 schreef Bronson het volgende:
De nieuwe Foo Fighters zou wel leuk zijn.
Of die van Arcade Fire.
Ik gok: Alain Clark (we hebben het over de Topsong toch?).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |