Mischien moet hij nog eerst maar een paar jaar toekijken hoe je geen rode kaarten oploopt?quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah ja dat helpt niet echt.
Maar De Ligt komt er wel.
http://nos.nl/artikel/217(...)in-klimaatactie.htmlquote:De Europese Unie en China gaan zich vrijdag uitspreken voor een nauwere samenwerking om de uitstoot van broeikasgas tegen te gaan. Dat is gezegd in EU-kringen, kort na de eerste berichten over de vermoedelijke terugtrekking van de VS uit het klimaatakkoord van Parijs.
Ik denk niet dat de meesten hier zich "veel" met politiek bezighouden. In ieder geval niet met de levensvragen waar politiek zich mee bezighoudt of mee bezig zou moeten houden. Het is meer twitterdingetjes posten wat Trump weer eens voor stoms heeft gezegd. Of Baudet. Of anderszins politiekers die niet van hun kleur zijn te beschimpen. Zeg maar de "Story" en "Privé" variant van de politiek.quote:Op woensdag 31 mei 2017 20:50 schreef LelijKnap het volgende:
Toen ik hierover begon te praten had ik eigenlijk geen idee dat men er zover vanaf kon staan; niet bij mensen die zich veel met politiek bezighouden. Verbazing alom, vooral in het begin.
In de EU en China regeert de ratio, niet de domheid, en in beide regio's wordt er veel geld verdiend door bedrijven aan alternatieve energie ipv dat het richting het buitenland verdwijnt dus zelfs als je het puur economisch bekijkt is het slim om in te zetten op alternatieven en het verminderen van uitstoot.quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:14 schreef Viltje het volgende:
Tussen alle negativiteit door hier, wil ik graag nog iets positiefs melden voor deze dag:
[..]
http://nos.nl/artikel/217(...)in-klimaatactie.html
Ik ben blij dat een eventuele aankondiging van Trump om zich terug te trekken uit het klimaatakkoord vooralsnog geen domino-effect lijkt te gaan creëren, waardoor andere landen zich zullen gaan terugtrekken.
Toch schijn je hier maar al te graag te komen...quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:19 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de meesten hier zich "veel" met politiek bezighouden. In ieder geval niet met de levensvragen waar politiek zich mee bezighoudt of mee bezig zou moeten houden. Het is meer twitterdingetjes posten wat Trump weer eens voor stom heeft gezegd. Of Baudet. Of anderszins politiekers die niet van hun kleur zijn te beschimpen. Zeg maar de "Story" en "Privé" variant van de politiek.
Ik zeg niet dat ik anders in elkaar zit hoor.quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toch schijn je hier maar al te graag te komen...
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:19 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de meesten hier zich "veel" met politiek bezighouden. In ieder geval niet met de levensvragen waar politiek zich mee bezighoudt of mee bezig zou moeten houden. Het is meer twitterdingetjes posten wat Trump weer eens voor stom heeft gezegd. Of Baudet. Of anderszins politiekers die niet van hun kleur zijn te beschimpen. Zeg maar de "Story" en "Privé" variant van de politiek.
Jij wel vermoed ik. Daarom kom je hier niet zoveel.quote:
Ja, want als je de diepgang in wil kom je uit bij InfoWars en Alex Jones. Ik vind het hier persoonlijk allesbehalve oppervlakkig, en dat wat er is wordt mijn inziens toch voornamelijk (maar niet alleen) door rechts-populistische trollen/fanboys veroorzaakt.quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:19 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist. Je zit hier in een SC en je komt een club binnen die al jaren met elkaar post en elkaar kent. Als je puur inhoudelijk wil discussiëren ga je maar een topic openen in POL zelf. Het probleem zit het hem een beetje in de steeds groter groeiende groep kuttrolletjes die er plezier uithalen om hun gefaalde leven enig kleur te geven door andere mensen te frustreren. Dat kan een tijdje goed gaan maar op een gegeven moment loop je tegen een rechtse (of linkse, wat je wil) directe op. Als er daarna nog eens gejankt wordt omdat men met hun eigen gedrag wordt gefronteerd wordt het helemaal hilarisch.quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:19 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |