ha ik zit in mn eentje thuis savonds het wordt donker, op internet is het een saaie avond , alles begint tegen te vallen, al mn maatjes zijn al te moe om te praten of bellen, mn ene vriendin heeft opeens geen zin meer opm met me te bellen,quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:56 schreef Strani het volgende:
Ga je ermee akkoord dat ze weinig over zichzelf vertellen? Vind je dat ze jou een gunst doen met hun aanwezigheid en dat je dat niet moet riskeren door al te veel vragen te stellen?
Ik zou me voor kunnen stellen dat je vindt dat je het recht hebt om te weten wie ze zijn, gezien het feit dat ze zich nogal aan je opdringen in je leven. Maar dat gevoel heb je dus niet zo?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:03 schreef possetje het volgende:
[..]
ha ik zit in mn eentje thuis savonds het wordt donker, op internet is het een saaie avond , alles begint tegen te vallen, al mn maatjes zijn al te moe om te praten of bellen, mn ene vriendin heeft opeens geen zin meer opm met me te bellen,
dan heb ik opeens wel eens zoiets van ; hey ik ga effe met mn spoken praten, eens kijken wat zij allemaal te vertellen hebben,
ja zoals ik al zei ; de geesten zijn anomiem, lijkt heel sterk op fok forum dus..
owww ja dat zegt mn innerlijke stem ook, maar die zegt dan ook ; de enige manier om die stemmen totaal weg te krijgen is je te drogeren met medicatie, en die hebben dan ook allemaal weer vaak ongeswenste bijwerkingenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou me voor kunnen stellen dat je vindt dat je het recht hebt om te weten wie ze zijn, gezien het feit dat ze zich nogal aan je opdringen in je leven. Maar dat gevoel heb je dus niet zo?
Tegen mij vertellen de stemmen dat ze me willen vermoorden. Dit komt wel overeen met het feit dat de staat mij wilt vermoorden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:08 schreef Manke het volgende:
Ze bespelen je.
Dat naar de achtergrond gaan en schelden is NEP.
Ik heb het ook allemaal meegemaakt, het is letterlijk allemaal nep en ze liegen over alles en praten naar de mond.
Als je de stappen wilt weten om er van af te komen, moet je het zeggen.
Waarom denk je dat de staat je wil vermoorden?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:14 schreef Bramvanmolen het volgende:
[..]
Tegen mij vertellen de stemmen dat ze me willen vermoorden. Dit komt wel overeen met het feit dat de staat mij wilt vermoorden.
ja mijn innerlijke stem zegt dan ook wel : waarom hadden ze dat gisteren dan niet gedaan en leef je nu dan nog steeds?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:23 schreef Manke het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de staat je wil vermoorden?
Dat weet ik niet. Ze hebben het op mij gemunt. Mensen die voor de staat werken achtervolgen mij. Artsen die mij willen vergiftigen en mij in een val proberen te lokken zodat ik vermoord wordt in een of andere wazige instelling.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:23 schreef Manke het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de staat je wil vermoorden?
Kan je proberen volledig te stoppen ermee te praten? Het zijn geen lolbroeken en hebben niet het beste met je voor, is allemaal show. Je bent vgm redelijk afgezonderd en ik vermoed dat zij daar ook achter zitten.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:24 schreef possetje het volgende:
[..]
ja mijn innerlijke stem zegt dan ook wel : waarom hadden ze dat gisteren dan niet gedaan en leef je nu dan nog steeds?
God bestaat. Enige manier om de stemmen in mijn hoofd te stoppen is medicatie. Maar dat blijkt niet te kloppen. Als ik bid tot God verdwijnen de stemmen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:33 schreef Manke het volgende:
[..]
Kan je proberen volledig te stoppen ermee te praten? Het zijn geen lolbroeken en hebben niet het beste met je voor, is allemaal show. Je bent vgm redelijk afgezonderd en ik vermoed dat zij daar ook achter zitten.
Maar nu je weet dat geesten bestaan, denk je niet dat het dan logisch is dat er een god bestaat?
Ik heb ook zulke ervaringen gehad, maar dan met familie, het is allemaal nep, maar het wordt zo diep in je geest geplaatst dat je het echt ervaart. Ik dacht dat een familielid mij in de gaten moest houden van de staat.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:31 schreef Bramvanmolen het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ze hebben het op mij gemunt. Mensen die voor de staat werken achtervolgen mij. Artsen die mij willen vergiftigen en mij in een val proberen te lokken zodat ik vermoord wordt in een of andere wazige instelling.
Nee heb nooit zulke rare dingen gedaan zoals het oproepen van geesten of wat dan ook.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:38 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik heb ook zulke ervaringen gehad, maar dan met familie, het is allemaal nep, maar het wordt zo diep in je geest geplaatst dat je het echt ervaart. Ik dacht dat een familielid mij in de gaten moest houden van de staat.
Heb je in het verleden iets met geesten oproepen gedaan, welke vorm dan ook?
Dat was ook mijn eerste conclusie destijds.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:34 schreef Bramvanmolen het volgende:
[..]
God bestaat. Enige manier om de stemmen in mijn hoofd te stoppen is medicatie. Maar dat blijkt niet te kloppen. Als ik bid tot God verdwijnen de stemmen.
Ik was dus zo dom om dat wel te doen. Dat is de oorzaak van mijn problemen geweest.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:40 schreef Bramvanmolen het volgende:
[..]
Nee heb nooit zulke rare dingen gedaan zoals het oproepen van geesten of wat dan ook.
Er is maar 1 God. God , Allah of hoe je het ook noemt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:42 schreef Manke het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste conclusie destijds.
Welke God denk je dat de echte is?
Maar waren die stemmen geesten dan volgens jou?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:44 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik was dus zo dom om dat wel te doen. Dat is de oorzaak van mijn problemen geweest.
Veel mensen die het horen denken dat, zó echt is het.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:46 schreef Bramvanmolen het volgende:
[..]
Maar waren die stemmen geesten dan volgens jou?
Lees je Arabisch?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:45 schreef Bramvanmolen het volgende:
[..]
Er is maar 1 God. God , Allah of hoe je het ook noemt.
Bij mij zijn het duivels. Geen geesten.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:48 schreef Manke het volgende:
[..]
Veel mensen die het horen denken dat, zó echt is het.
ja ik heb ook een maatje die schizodadadada is, en die vind het ook niet leuk om er over te praten, zou graag willen weten wat het dan is dat door zijn hoofd gaat, maar hij weigert er over te pratenquote:Op woensdag 31 mei 2017 05:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja hij praat er niet heel graag over meestal, dus dat weet ik verder niet precies
zelf geloof ik in goed en kwaad,quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:33 schreef Manke het volgende:
Maar nu je weet dat geesten bestaan, denk je niet dat het dan logisch is dat er een god bestaat?
soms wel soms nietquote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:37 schreef Mr.Smokey het volgende:
kan je chille met die stemmen of geven ze hoofdpijn
Zeggen die stemmen weleens nuttige dingen waar je wat mee kan?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |