SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Nee, ik ken deze toch wel.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
je wilt niet zeggen toch dat je deze niet kent melting
Ik wou net zeggenquote:
Hoi, uit eten gaan is toch geen straf?quote:
soms welquote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi, uit eten gaan is toch geen straf?
Moet ik dat echt beantwoorden?quote:
Whehehe toegang voor boven de 18?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
In de Efteling klinkt Vagijn als een heel normaal woord. Als je mij zou zeggen dat er een land van Vagijn in de Efteling was zou ik het zo geloven.
Werk ze morgen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Bedankt allenwas weer eens leuk
Ik zal mijn bedje opzoeken
Die is boven.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Slaap lekker, en morgen gezond weer opquote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Dank uquote:
Veel plezier morgen. Doe de groeten aan Melting en zorg dat je met evenveel kinderen terugkomt als dat je ging.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:02 schreef just me het volgende:
* just me gaat ook afsluiten, even rustig alles voor morgen op- en uitzoeken
Van alle markten thuis, die manquote:
Geen pillen hier hoor, zo hard ga ik nietquote:
Nog steeds niet?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen pillen hier hoor, zo hard ga ik niet
Nog steeds geen pillen, niet mijn dingquote:
De afdeling ver weg.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nog steeds geen pillen, niet mijn ding![]()
Toffe muziek though
fijnproeversquote:
Vergeet ik mijn drinken gewoonquote:
Amai!quote:
yummyquote:
Je zou zeggen dat het tijd is voor popcorn, maar helaas het is eerder tijd om af te sluiten voor mij.quote:
Mzzzl slaap zacht.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat het tijd is voor popcorn, maar helaas het is eerder tijd om af te sluiten voor mij.
Dank je wel Stien
slaap lekker livelinkquote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat het tijd is voor popcorn, maar helaas het is eerder tijd om af te sluiten voor mij.
Dank je wel Stien
Balkondeur wat verder dicht doen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:10 schreef knokkels het volgende:
Wat is dit, ik krijg het nu gewoon koud.
Ow, wacht. Wie weet staat er nog wat openquote:Op woensdag 31 mei 2017 00:11 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Balkondeur wat verder dicht doen.
quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:29 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Lekker lang ook, mooi tijd om wat te regelen.
Hier welquote:
voor wie?quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:15 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Moet beetje oppassen voor plessie
quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:28 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Laatste keer waren ze nog vriendelijk.
quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2017 02:08 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Kunnen op de terugweg alle beliebers mee.
Hmmm, zo wereldvreemd, dat moeten wel aliens zijnquote:Op woensdag 31 mei 2017 02:08 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Kunnen op de terugweg alle beliebers mee.
Maak het ook niet zo laat, 3:00u kap ik ermee.quote:Op woensdag 31 mei 2017 02:15 schreef knokkels het volgende:
Zielwas![]()
Oeh, dat krijg je van luisteren naar Stien, is het zomaar ineens 2:15.!
Dank voor de deuntjes Stien, mafze
Dan ga ik ook slapen .. luister niet eensquote:Op woensdag 31 mei 2017 02:20 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Maak het ook niet zo laat, 3:00u kap ik ermee.
Ok je mag dat zelf beslissen idd .. Spreek je .. Ik ben pleitequote:Op woensdag 31 mei 2017 03:05 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ga wat anders draaien nu, niet geschikt voor hier.
Goedemorgen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 05:52 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Veel plezier voor de eftelinggangers!
quote:Op woensdag 31 mei 2017 05:52 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Ditquote:Op woensdag 31 mei 2017 05:52 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zijn vandaag 10 getrouwd, dus tijd voor taart!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 31 mei 2017 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The Alternative Abbey Road. Zo geniaalquote:Op woensdag 31 mei 2017 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van harte gefeliciteerdquote:Op woensdag 31 mei 2017 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
The Alternative Abbey Road. Zo geniaal
quote:
Thnx!quote:
Dat dus, geniaalquote:Op woensdag 31 mei 2017 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]heb je in de verte ook de echte Abbey Road gezien? Die zit erin verwerkt. En als je de barcode scant, verschijnt onze trouwdatum.
[..]
[..]
Thnx!![]()
Die fotografen waren echt top en sloten helemaal aan op wat wij wilden en waren soms nog gekker/bizarder.quote:Op woensdag 31 mei 2017 12:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat dus, geniaal![]()
Binnenkort die barcode maar eens scannen
Alsjeblieft. Ben benieuwd of je de achterliggende gedachte erbij kan radenquote:Op woensdag 31 mei 2017 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn koffie!quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:03 schreef spijkerbroek het volgende:
In die foto van Abbey Road draagt het bruidspaar zwart. Betekent dat niet stiekem dat ze allebei al overleden zijn en vervangen door lookalikes?
*schopje BNW*
quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn koffie!
* knokkels begint te hoesten en te pruttelen
VERbrand......quote:
quote:
Iemand is daar iets té obsessief bezig geweestquote:https://www.cookboon.nl/
Bij Cook & Boon is het branden van de juiste espresso bonen een ware obsessie. De perfecte espresso is waar we het allemaal voor doen.
Dat was nu. Of ehhh.. toen. Niet straksquote:
Dus... jij werkt daar?quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:11 schreef knokkels het volgende:
Iemand is daar iets té obsessief bezig geweest![]()
Branden zullen ze.quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:11 schreef knokkels het volgende:
[..]!
en...
Wat zonde
[..]
Iemand is daar iets té obsessief bezig geweest![]()
Ik was het nietquote:
Dan kan je mooi zorgen dat die spatie tussen espresso en bonen weggehaald wordt. Die is érg storend.quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:17 schreef knokkels het volgende:
Ik was het niet![]()
Maar ik zou daar best willen werken.
Daarom gewoon niet douchen tot na de zomerquote:Mên, kom ik net onder de douche vandaan, breekt het zweet me nu alweer uit
Hey luitjes,quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan kan je mooi zorgen dat die spatie tussen espresso en bonen weggehaald wordt. Die is érg storend.![]()
Yeahhhhhhhhhhhhhhhh............................. but no ..quote:[..]
Daarom gewoon niet douchen tot na de zomer
"Wij zijn erop gebrand dat de koffie niet alleen perfect smaakt, maar ook perfect omschreven wordt. Over obsessie gesproken."quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hey luitjes,
Wij van Radio49 zagen dat er een storende fout zat in jullie tekst. Espressobonen, da's een woord he. Voor een nominale beloning van levenslange voorraad van jullie perfecte, obsessief gebrande bonen willen we daar wel even wat aan doen hoor.
Gr Gr
koffieleuten BV
Motief, mogelijkheid.. Zeg Oscar, wil je ons wat vertellen? Je hebt wel erg veel daderkennis.quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Die brand is gewoon aangestoken door een koffiehater/theeliefhebber. Dat kan niet anders.
Schopje BNW misschien niet overbodig.
*post naar AIVD gestuurd*quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Die brand is gewoon aangestoken door een koffiehater/theeliefhebber. Dat kan niet anders.
Schopje BNW misschien niet overbodig.
quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Wij zijn erop gebrand dat de koffie niet alleen perfect smaakt, maar ook perfect omschreven wordt. Over obsessie gesproken."
To catch a murderer, you have to think like a murderer. Dat enzo.quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Motief, mogelijkheid.. Zeg Oscar, wil je ons wat vertellen? Je hebt wel erg veel daderkennis.
Dus je hebt iemand vermoord...quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
To catch a murderer, you have to think like a murderer. Dat enzo.
Ik vind het wel zielig voor die koffiebonen dat je ze zo gruwelijk hebt vermoord hoor.quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus je hebt iemand vermoord...
Dat gaat nog wel weer een stapje verder dan brandstichting!
quote:You must think like a killer. Cover up any clues, leave no witnesses, no evidence. And most importantly, enjoy the fear.
Dankje spijkerbroek!quote:Op woensdag 31 mei 2017 12:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Gefeliciteerd, peace!!!!
En sterkte, Diaan..
Ik hoop dat er nog vele decennia en jubilea volgen![]()
Pssst het is donkerblauw!quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:03 schreef spijkerbroek het volgende:
In die foto van Abbey Road draagt het bruidspaar zwart. Betekent dat niet stiekem dat ze allebei al overleden zijn en vervangen door lookalikes?
*schopje BNW*
Oh. Ja, ik zie het nu op de foto erboven.quote:
Ik heb gekeken, maar niet echtquote:Op woensdag 31 mei 2017 13:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Ben benieuwd of je de achterliggende gedachte erbij kan raden
Dat is een juiste constateringquote:Op woensdag 31 mei 2017 13:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh. Ja, ik zie het nu op de foto erboven.
Ja nee, dan zijn jullie niet dood.
Ze antwoorden ook nog geregeld.quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
gelukkig ik schrok al dat je ook moest werken na je dood...quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ben iets te laat voor de taart, maar desalniettemin van harte!quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
Dankjewel!quote:Op woensdag 31 mei 2017 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben iets te laat voor de taart, maar desalniettemin van harte!
Wel evenveel kinderen, maar minder begeleiders.quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:57 schreef just me het volgende:
vanuit de bus met evenveel kinderen als op heenweg
Gezellig met Melting wat gedronken en later Melting nog in het wild gespot.
Just me in het wild is erg gevaarlijkquote:Op woensdag 31 mei 2017 18:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel evenveel kinderen, maar minder begeleiders.
Was zeker gezellig. Lekker wat gedronken, en ik heb just me zelfs nog 2 keer in het wild gespot. 1e keer zat ze frietjes te eten, en de 2e keer heeft ze mij niet gezien.
Ja geweldig is diequote:
quote:Op woensdag 31 mei 2017 18:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Just me in het wild is erg gevaarlijk
Wel afstand gehouden dus?
ooooooooooooohhhhhhhh I think you do Mr Dildoquote:
Collega heeft zwaar gekneusde ribben van het vallen in de bus...die is inderdaad vroeg naar huis gebracht. Frietjes waren heerlijk!!quote:Op woensdag 31 mei 2017 18:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel evenveel kinderen, maar minder begeleiders.
Was zeker gezellig. Lekker wat gedronken, en ik heb just me zelfs nog 2 keer in het wild gespot. 1e keer zat ze frietjes te eten, en de 2e keer heeft ze mij niet gezien.
http://www.ad.nl/apeldoor(...)n-pretpark~a968da36/quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:57 schreef just me het volgende:
vanuit de bus met evenveel kinderen als op heenweg
Gezellig met Melting wat gedronken en later Melting nog in het wild gespot.
meer frietjes voor de rest, elk nadeel hep se voordeelquote:Op woensdag 31 mei 2017 18:25 schreef just me het volgende:
[..]
Collega heeft zwaar gekneusde ribben van het vallen in de bus...die is inderdaad vroeg naar huis gebracht. Frietjes waren heerlijk!!
Ik lach iets te hard om hem. Toch maar eens kaartjes scorenquote:
Gefeliciteerd nog. Wat een geweldige Abbey Road foto! Mooi om te zien dat er meer 'echte' Beatlesfans zijn hier.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
Overrated die Beatlesquote:Op woensdag 31 mei 2017 18:38 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog. Wat een geweldige Abbey Road foto! Mooi om te zien dat er meer 'echte' Beatlesfans zijn hier.
Ach ja niet iedereen begrijpt mooie muziek en dat is ook niet erg. Daarom bestaan er ook artiesten als Bieber, Zanger Rinus en Avril Lavigne voor de wat simpelere zielen.quote:
Dat is wel érg simpel hoor. En je vergeet Jan Smit en dergelijkequote:Op woensdag 31 mei 2017 18:41 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ach ja niet iedereen begrijpt mooie muziek en dat is ook niet erg. Daarom bestaan er ook artiesten als Bieber, Zanger Rinus en Avril Lavigne voor de wat simpelere zielen.
Al een oplossing voor het inlogprobleem gevonden?quote:Op woensdag 31 mei 2017 18:41 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ach ja niet iedereen begrijpt mooie muziek en dat is ook niet erg. Daarom bestaan er ook artiesten als Bieber, Zanger Rinus en Avril Lavigne voor de wat simpelere zielen.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel leerlingen hebben een schoolpolo aan , de collega's ook, kinderen krijgen een etiket opgeplak met hun naam, naam van de school en tel.nummer van school. Een kind van en ander groepje was " ontsnapt" was het groepje kwijt. Hij heeft dit tegen mensen gezegd, mensen hebben school gebeld en kind kon uiteindelijk bij zijn groepje terug. Toch handig die mobieltjes voor de onderlinge communicatie. Ik moest een groepje van 20 kinderen veilig afleveren en dan brul ik gewoon in de brandrij NU, tellen en dan de bus in.quote:Op woensdag 31 mei 2017 18:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/apeldoor(...)n-pretpark~a968da36/
Je moet ook pas wegrijden als je zeker weet dat je ze allemaal compleet hebt.
Welverdiend.quote:Op woensdag 31 mei 2017 19:40 schreef just me het volgende:
[..]
Veel leerlingen hebben een schoolpolo aan , de collega's ook, kinderen krijgen een etiket opgeplak met hun naam, naam van de school en tel.nummer van school. Een kind van en ander groepje was " ontsnapt" was het groepje kwijt. Hij heeft dit tegen mensen gezegd, mensen hebben school gebeld en kind kon uiteindelijk bij zijn groepje terug. Toch handig die mobieltjes voor de onderlinge communicatie. Ik moest een groepje van 20 kinderen veilig afleveren en dan brul ik gewoon in de brandrij NU, tellen en dan de bus in.
Maar fijn dat het goed verlopen is en nu ga ik lekker uitrusten
Had je toch al voorspeld dat je ingezet ging worden.quote:Op woensdag 31 mei 2017 19:40 schreef just me het volgende:
[..]
Veel leerlingen hebben een schoolpolo aan , de collega's ook, kinderen krijgen een etiket opgeplak met hun naam, naam van de school en tel.nummer van school. Een kind van en ander groepje was " ontsnapt" was het groepje kwijt. Hij heeft dit tegen mensen gezegd, mensen hebben school gebeld en kind kon uiteindelijk bij zijn groepje terug. Toch handig die mobieltjes voor de onderlinge communicatie. Ik moest een groepje van 20 kinderen veilig afleveren en dan brul ik gewoon in de brandrij NU, tellen en dan de bus in.
just me, wat ben jij toch een stoere mevrouwquote:Op woensdag 31 mei 2017 19:40 schreef just me het volgende:
[..]
Die ligt met de benen op tafel nu. Of helemaal plat op de bankquote:Op woensdag 31 mei 2017 19:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
just me, wat ben jij toch een stoere mevrouw
wat fijn dat het goed is gegaan.quote:Op woensdag 31 mei 2017 19:40 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gaat zo met de benen omhoog, fris en fruitig, maar eerstquote:Op woensdag 31 mei 2017 20:11 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die ligt met de benen op tafel nu. Of helemaal plat op de bank
lijkt me wel ja, je bent toch verantwoordelijk voor een kind van een ander!quote:Op woensdag 31 mei 2017 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wat fijn dat het goed is gegaan.
Ik snap ook niet dat je een kind achterlaat... Je telt toch altijd voor vertrek?
Eerst een sigaar?quote:Op woensdag 31 mei 2017 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gaat zo met de benen omhoog, fris en fruitig, maar eerst
[..]
lijkt me wel ja, je bent toch verantwoordelijk voor een kind van een ander!
zo lekker dom van mijquote:
Met je tong in je neus met een kop en schotel voor je gezicht?quote:
zoiets jaquote:Op woensdag 31 mei 2017 20:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Met je tong in je neus met een kop en schotel voor je gezicht?
Precies. De directeur van die school had gezegd dat de leerlingen van plek hadden gewisseld. Zwak excuus vind ik.quote:Op woensdag 31 mei 2017 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gaat zo met de benen omhoog, fris en fruitig, maar eerst
[..]
lijkt me wel ja, je bent toch verantwoordelijk voor een kind van een ander!
dankjewel!quote:Op woensdag 31 mei 2017 20:34 schreef livelink het volgende:
Een beetje laat, maar nog wel op tijd. Gefeliciteerd Diaan en Peaceman![]()
![]()
Mooie mijlpaal
Aldus de eindverantwoordelijke van de schoolreis. Ja maar Pietje en Henkie zijn van plek gewisseld dus daarom is Pietje vergeten. His logic has flawsquote:Op woensdag 31 mei 2017 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies. De directeur van die school had gezegd dat de leerlingen van plek hadden gewisseld. Zwak excuus vind ik.
wij hanteren gewoon heel simpel de brand-rij, wordt aan het begin van het schooljaar samengesteld en toegepast en is overal toepasbaarquote:Op woensdag 31 mei 2017 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies. De directeur van die school had gezegd dat de leerlingen van plek hadden gewisseld. Zwak excuus vind ik.
De vraag die niemand durft te stellen: Wat is een brand-rij?quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:03 schreef just me het volgende:
[..]
wij hanteren gewoon heel simpel de brand-rij, wordt aan het begin van het schooljaar samengesteld en toegepast en is overal toepasbaarEn een beetje streng zijn is gewoon nodig
Ja precies...quote:Op woensdag 31 mei 2017 20:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Aldus de eindverantwoordelijke van de schoolreis. Ja maar Pietje en Henkie zijn van plek gewisseld dus daarom is Pietje vergeten. His logic has flaws
quote:Op woensdag 31 mei 2017 20:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben bekaf, maar het is nu redelijk veilig voor mama Symph en het huis en de was zijn weer een beetje bij. Ze is heel blij dat ze weer thuis is en vooral dat ze haar katten weer ziet. Twee rollators aanwezig, een douchestoel in bestelling, huishoudelijke hulp aangevraagd, medicatie uitgezet, het was me het dagje wel. Oh en opgeruimd in de keukenkastjes en in de voorraadkasten, echt, je wilt het niet weten....
dat is een rij die bijvoorbeeld gebruikt wordt tijdens een brandoefening,quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vraag die niemand durft te stellen: Wat is een brand-rij?
wat een slim systeemquote:Op woensdag 31 mei 2017 21:15 schreef just me het volgende:
[..]
dat is een rij die bijvoorbeeld gebruikt wordt tijdens een brandoefening,
jantje staat altijd naast pietje, achter jantje staat altijd mohamed en achter pietje staat altijd achmed, enz. is er iemand afwezig dan staat er dus 1 kind duidelijk alleen
kinderen weten dus precies waar ze staan, bij wie en achter wie
ik kan me er iets bij voorstellen, nu hopen dat het snel beter gaat. Gaat er ook iemand opletten dat ze haar medicijnen keurig gaat innemen ?quote:Op woensdag 31 mei 2017 20:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben bekaf, maar het is nu redelijk veilig voor mama Symph en het huis en de was zijn weer een beetje bij. Ze is heel blij dat ze weer thuis is en vooral dat ze haar katten weer ziet. Twee rollators aanwezig, een douchestoel in bestelling, huishoudelijke hulp aangevraagd, medicatie uitgezet, het was me het dagje wel. Oh en opgeruimd in de keukenkastjes en in de voorraadkasten, echt, je wilt het niet weten....
Ja maar, als Achmed en Jantje nou allebei afwezig zijn?quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:15 schreef just me het volgende:
[..]
dat is een rij die bijvoorbeeld gebruikt wordt tijdens een brandoefening,
jantje staat altijd naast pietje, achter jantje staat altijd mohamed en achter pietje staat altijd achmed, enz. is er iemand afwezig dan staat er dus 1 kind duidelijk alleen
kinderen weten dus precies waar ze staan, bij wie en achter wie
Nu nog de medicijnen toe laten dienen...quote:Op woensdag 31 mei 2017 20:58 schreef Doedezemaar het volgende:
symph is er de komende dagen steeds. Ik heb haar medicijndoosje bij de yoghurtschaaltjes gezet, ze ontbijt altijd met yoghurt, maar ik weet nu al dat ze daar weer slordig in gaat zijn. Vandaag een ruime jaarvoorraad van een medicijn bij de apotheek ingeleverd, ze nam het nooit in maar haalde het braaf bij de apotheek op en nu heeft de internist onlangs een vervangend middel voorgeschreven, waarvan ze er ook in anderhalve week maar twee had ingenomen. Ik kan haar niet dwingen...quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan me er iets bij voorstellen, nu hopen dat het snel beter gaat. Gaat er ook iemand opletten dat ze haar medicijnen keurig gaat innemen ?
quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja maar, als Achmed en Jantje nou allebei afwezig zijn?
Moeten Pietje en/of Mohamed ze dan verraden?
En waarom staan de allochtonen achteraan?
quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja maar, als Achmed en Jantje nou allebei afwezig zijn?
Moeten Pietje en/of Mohamed ze dan verraden?
En waarom staan de allochtonen achteraan?
nee begrijp ik maar toen ik nog in de zorg poetste gebeurde het wel dat er een soort van wijkzuster langs kwam puur om de medicijnen te laten innemen.quote:
Zou dat nog bestaan met de huidige beknibbeling op de zorg?quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
nee begrijp ik maar toen ik nog in de zorg poetste gebeurde het wel dat er een soort van wijkzuster langs kwam puur om de medicijnen te laten innemen.
Juist, geen gelul, luisteren en pareren.quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:03 schreef just me het volgende:
[..]
wij hanteren gewoon heel simpel de brand-rij, wordt aan het begin van het schooljaar samengesteld en toegepast en is overal toepasbaarEn een beetje streng zijn is gewoon nodig
Ik heb geen idee zou wel erg zijn als ook dit door de bezuinigingen niet meer bestaat. Kijk wat voor consequenties het kan hebben...quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou dat nog bestaan met de huidige beknibbeling op de zorg?
ze krijgt geen indicatie voor thuiszorg, en dat is best jammer. Pittige gesprekken deze dagen en ze zegt ook wel dat ik gelijk heb. Kijk, van mij hoeft ze zich nergens aan te houden hoor, qua veiligheid, medicatie, gezond eten enzo. Dat is haar eigen keuze, maar het heeft wel consequenties en daarvan proberen we haar te overtuigen. Eet ze in het ziekenhuis haar avondeten niet, op twee hapjes na, gaan we uurtje later koffie drinken, neemt ze daar een saucijzenbroodje bij en dan vindt ze echt dat wij zeuren, want ja, bij het avondeten had ze geen trek en nu had ze wel zin in dat saucijzenbroodje en dat kan dan best. Ja hoor, kan prima, de volgende beroerte is waarschijnlijk alleen dan wat zwaarder, maar ach...quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
nee begrijp ik maar toen ik nog in de zorg poetste gebeurde het wel dat er een soort van wijkzuster langs kwam puur om de medicijnen te laten innemen.
Het is ook een super lieve vrouwquote:Op woensdag 31 mei 2017 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb echt een toffe schoonmoeder, maar er is al maanden iets niet goed waardoor ze echt anders is en ik denk dat ze eerder ook al wat nog lichtere beroertes heeft gehad.
Yep.quote:Op woensdag 31 mei 2017 19:09 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Al een oplossing voor het inlogprobleem gevonden?
Mijn schoonmoeder was stuk ouder, heb ooit zuipwedstrijd verloren, de laatste jaren vol met medicijnen voor leukemie waren echt anders.quote:Op woensdag 31 mei 2017 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb echt een toffe schoonmoeder, maar er is al maanden iets niet goed waardoor ze echt anders is en ik denk dat ze eerder ook al wat nog lichtere beroertes heeft gehad.
Te lang niet gedraaid. Dan kom je als dj in een soort van koelkastquote:
Ah zo.quote:Op woensdag 31 mei 2017 23:47 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Te lang niet gedraaid. Dan kom je als dj in een soort van koelkast
Morgen maar weer een try out doen. Momenteel nog even druk met special voor op FOK! morgen.quote:
De aanhouder wint.quote:Op woensdag 31 mei 2017 23:49 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Morgen maar weer een try out doen. Momenteel nog even druk met special voor op FOK! morgen.
Inderdaad.quote:
Top. Dan stuur ik wel even een PMquote:Op woensdag 31 mei 2017 23:59 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
In de nacht ben ik vaak wel om je in te roosteren.
DM is ook prima.quote:Op donderdag 1 juni 2017 00:10 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Top. Dan stuur ik wel even een PM
Uitgeprint.quote:
Goedemorgen livelink.quote:Op donderdag 1 juni 2017 05:53 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting en welterusten Stien
Goedemorgen just me.quote:
Ik wel, mijn knie nietquote:Op donderdag 1 juni 2017 08:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Weer helemaal uitgerust?
Gewoon die andere eronder schroeven dan.quote:Op donderdag 1 juni 2017 09:32 schreef just me het volgende:
Ik wel, mijn knie nietmaar dat komt wel weer goed
dat gaat niet, schroefdraad is verschilend voor rechts en linksquote:Op donderdag 1 juni 2017 09:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon die andere eronder schroeven dan.
Ow balen!quote:Op donderdag 1 juni 2017 09:58 schreef just me het volgende:
dat gaat niet, schroefdraad is verschilend voor rechts en links
Toch iets teveel met kinderen mee gerend?quote:Op donderdag 1 juni 2017 09:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wel, mijn knie nietmaar dat komt wel weer goed
Ach die knie is een van mijn zwakke plekken, ik had goede wandelschoenen aan maar het zal wel overbelast geweest zijn. Je loopt ongemerkt toch heel veel te slenterenquote:Op donderdag 1 juni 2017 09:59 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Toch iets teveel met kinderen mee gerend?
Achter Melting aan, denk ik..quote:Op donderdag 1 juni 2017 09:59 schreef Stien_Struis het volgende:
Toch iets teveel met kinderen mee gerend?
Precies, dit. Je merkt het de dag erna pas. Ach, met wat rust komt dat wel weer goed.quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:02 schreef just me het volgende:
Ach die knie is een van mijn zwakke plekken, ik had goede wandelschoenen aan maar het zal wel overbelast geweest zijn. Je loopt ongemerkt toch heel veel te slenteren
Ik heb daar gelukkig mijn muts voor in de Efteling is kleinzoon niet te volgen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ach die knie is een van mijn zwakke plekken, ik had goede wandelschoenen aan maar het zal wel overbelast geweest zijn. Je loopt ongemerkt toch heel veel te slenteren
ik laat me niet uithoren of ik achter Melting gerend heb of hij achter mijquote:Op donderdag 1 juni 2017 10:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Achter Melting aan, denk ik..
[..]
Precies, dit. Je merkt het de dag erna pas. Ach, met wat rust komt dat wel weer goed.
We hebben d bewakingsbeelden al.quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:07 schreef just me het volgende:
ik laat me niet uithoren of ik achter Melting gerend heb of hij achter mij
Waarom post je het dan vraag ik me af?quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:07 schreef just me het volgende:
[..]
ik laat me niet uithoren of ik achter Melting gerend heb of hij achter mij
quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:19 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Waarom post je het dan vraag ik me af?
Soms heb ik daar last van.quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:20 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
je moet je niet zoveel afvragen Piet
Helaas mijn laatste tent heb ik in de fik gestokenquote:Op donderdag 1 juni 2017 10:30 schreef tailfox het volgende:
FHF / help ik zoek voor vanavond half 9 een tent en gasstel
iemand hier die mij kan helpen?
Een kampeercentrum kan je vast helpenquote:Op donderdag 1 juni 2017 10:30 schreef tailfox het volgende:
FHF / help ik zoek voor vanavond half 9 een tent en gasstel
iemand hier die mij kan helpen?
Mevrouw Paayquote:
ja ik denk niet dat ik even een tent kan huren.quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Een kampeercentrum kan je vast helpen
Er bestaat zoiets als kopen he?quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja ik denk niet dat ik even een tent kan huren.
ja maar waarom zou ik een gasstel willen kopen?quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als kopen he?Dat kan ook.
Je komt er wat laat mee.quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja maar waarom zou ik een gasstel willen kopen?
omdat ik mee doe met een wedstrijd van 3fm
neh beetje duur grapje
Dat schiet niet echt op , dingen regelen kost meestal iets meer tijd.quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
gisteravond om 11 uur kreeg ik het mailtje
ja blame 3fm.quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:41 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat schiet niet echt op , dingen regelen kost meestal iets meer tijd.
Nu snap ik het ff niet? Je wint zonder mee te doen?quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee gisteren halve finale gewonnen zonder dat ik wist dat ik mee deed
Dat is best knap. Winnen zonder dat je wist dat je meedeed.quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee gisteren halve finale gewonnen zonder dat ik wist dat ik mee deed
nee ik hoorde stuur je leukste festival verhaal op.quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:45 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nu snap ik het ff niet? Je wint zonder mee te doen?
En dan?quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee ik hoorde stuur je leukste festival verhaal op.
ik werd ineens gebeld of ik wist dat dat was voor de golden ticket.
ik zeg nope
nou je hebt gewonnen en mag naar de finale
in het mailtje staat ook gasstel.quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:57 schreef Melting het volgende:
@tailfox:
neem zo'n werptent..... die je neergooit en dan vanzelf uitklapt.
En ik lees niets over een gasstel.Waar heb je dat voor nodig dan?
quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:55 schreef tailfox het volgende:
http://www.npo3fm.nl/nieu(...)stival-golden-ticket
1. Donderdag 29 mei is al voorbij.quote:De vier beste festivalverhalen strijden donderdag 29 mei in de finale. Die finale bestaat uit twee delen: eerst het "zo snel mogelijk een tent opzetten"
die opgooi tenten zijn kut met inklappenquote:Op donderdag 1 juni 2017 10:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
1. Donderdag 29 mei is al voorbij.
2. Koop zo'n "gooi maar in de lucht en het zet zichzelf op"-tentje.
Ik heb een tent hier liggen, voor 3 personen, met tentstokken en de hele mikmak. Daar heb je niks aan.
ja wie te fack heeft eer een campinggasstel.quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
2. Koop zo'n "gooi maar in de lucht en het zet zichzelf op"-tentje.
Ik heb een tent hier liggen, voor 3 personen, met tentstokken en de hele mikmak. Daar heb je niks aan.
Oh, en ik heb geen campinggasstel.
Daar gaat het niet om. Je hoeft er niet in te slapen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 11:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
die opgooi tenten zijn kut met inklappen
Ik heb genoeg mensen gezien met een campinggasstel tijdens mijn reis.quote:Op donderdag 1 juni 2017 11:01 schreef tailfox het volgende:
ja wie te fack heeft eer een campinggasstel.
op festivals maak ik altijd gewoon een vuurtje
Deze site is van 2014.quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Godverquote:
http://www.npo3fm.nl/radi(...)-05-31-3voor12-radioquote:Op donderdag 1 juni 2017 11:04 schreef Melting het volgende:
@Tailfox: je doet toch niet mee met een actie uit 2014 hè?
Want ik vind op de site van 3FM niets over een dergelijke actie.
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 1 juni 2017 11:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk dat-ie deze bedoelde:
http://www.npo3fm.nl/win/(...)-voor-vier-festivals
Dus vanavond mag/moet je naar de studio?quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee ik hoorde stuur je leukste festival verhaal op.
ik werd ineens gebeld of ik wist dat dat was voor de golden ticket.
ik zeg nope
nou je hebt gewonnen en mag naar de finale
jaquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus vanavond mag/moet je naar de studio?
Nou, dat wordt vanavond dan maar 3FM luisteren ipv R49quote:
zit bij de 3 voor 12 showquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, dat wordt vanavond dan maar 3FM luisteren ipv R49
Dan heb ik het goed begrepen:quote:
quote:Stuur vóór aanstaande woensdag 21.00 uur een geluidsfragmentje naar Roosmarijn via de 3FM app waarin je je leukste, grappigste of gênantste festivalervaring vertelt. Geef 'm de hashtag #GoldenTicket en hou #3FM in de gaten of je door mag naar de volgende ronde. De leukste verslaggevers nodigen we uit om op donderdagavond 1 juni in de studio mee te doen aan de ultieme festivalchallenge. Wat dat inhoudt houden we nog even geheim, maar begin maar vast met wat rek-, strek- en conditieoefeningen.
Ben je al aan het schrijven ?quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:19 schreef tailfox het volgende:
moet ook een rap laten horen dus ik zou gaan luisteren
Als je Radio49 niet in je rap verwerkt, hoef je niet meer terug te komenquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:19 schreef tailfox het volgende:
Goede!quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je Radio49 niet in je rap verwerkt, hoef je niet meer terug te komen![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2017 13:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je Radio49 niet in je rap verwerkt, hoef je niet meer terug te komen![]()
quechaquote:Op donderdag 1 juni 2017 10:57 schreef Melting het volgende:
@tailfox:
neem zo'n werptent..... die je neergooit en dan vanzelf uitklapt.
En ik lees niets over een gasstel.Waar heb je dat voor nodig dan?
het is niet meer wat het geweest isquote:Op donderdag 1 juni 2017 14:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]![]()
En nee, ook voor tailfox maak ik geen uitzondering, ik luister gewoon niet naar 3fm
ik zou een plaat van ali b naar de klote scratchen dat waarderen ze welquote:Op donderdag 1 juni 2017 13:19 schreef tailfox het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |