SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Nee, ik ken deze toch wel.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
je wilt niet zeggen toch dat je deze niet kent melting
Ik wou net zeggenquote:
Hoi, uit eten gaan is toch geen straf?quote:
soms welquote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi, uit eten gaan is toch geen straf?
Moet ik dat echt beantwoorden?quote:
Whehehe toegang voor boven de 18?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
In de Efteling klinkt Vagijn als een heel normaal woord. Als je mij zou zeggen dat er een land van Vagijn in de Efteling was zou ik het zo geloven.
Werk ze morgen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Bedankt allenwas weer eens leuk
Ik zal mijn bedje opzoeken
Die is boven.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Slaap lekker, en morgen gezond weer opquote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Dank uquote:
Veel plezier morgen. Doe de groeten aan Melting en zorg dat je met evenveel kinderen terugkomt als dat je ging.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:02 schreef just me het volgende:
* just me gaat ook afsluiten, even rustig alles voor morgen op- en uitzoeken
Van alle markten thuis, die manquote:
Geen pillen hier hoor, zo hard ga ik nietquote:
Nog steeds niet?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen pillen hier hoor, zo hard ga ik niet
Nog steeds geen pillen, niet mijn dingquote:
De afdeling ver weg.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nog steeds geen pillen, niet mijn ding![]()
Toffe muziek though
fijnproeversquote:
Vergeet ik mijn drinken gewoonquote:
Amai!quote:
yummyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |