quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Macron is best wel een held. Wel echt sterker dan een Renzi ook. Macron is inhoudelijk een linkse, maar heeft bot gezegd de instelling van een rechtse (de drive en can-do-mentaliteit). Verfrissende politicus.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat ook niet zo goed met Italië als ik deed voorkomen, als je al 20 jaar geen economische groei hebt merk je dat wel, zeker vergeleken met het buitenland.
Italië heeft ook een Macron nodig, niet alleen links is hier versplinterd, rechts ook.
Schreef ik dan zulke onzin met cijfers. En sterker nog als ze willen door blijven modderen staan ze over 30 jr nog steeds zonder economische groei.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:57 schreef remlof het volgende:
Het gaat ook niet zo goed met Italië als ik deed voorkomen,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]Lijkt me inderdaad een open deur,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihi.
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Schreef ik dan zulke onzin met cijfers. En sterker nog als ze willen door blijven modderen staan ze over 30 jr nog steeds zonder economische groei.Pas op dat deze je niet votpinzelen doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Persoonlijke meningen tellen totaal niet mee, Goedgekeurde/Doorgedrukte plannen wel.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Macron is best wel een held. Wel echt sterker dan een Renzi ook. Macron is inhoudelijk een linkse, maar heeft bot gezegd de instelling van een rechtse (de drive en can-do-mentaliteit). Verfrissende politicus.
We hebben in Frankrijk in ieder geval zien dat men daar zeer vereend is ja.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:06 schreef remlof het volgende:
In ieder geval mag de EU zich gelukkig prijzen met Trump, niemand kan de Europese eenwording zo versnellen als hij.
En halverwege in het park stiekem even Grindr checken zeker?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:06 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga nog even hardlopen. 's Avonds in Rotterdam langs de Maas rennen is heerlijk. Lekker rustig bovendien.
Tja, daarin heb je wel weer gelijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:06 schreef remlof het volgende:
In ieder geval mag de EU zich gelukkig prijzen met Trump, niemand kan de Europese eenwording zo versnellen als hij.
Dat denk ik niet, want dan zijn de ogen al geopend.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tja, daarin heb je wel weer gelijk.
Maar dan straks niet joelen als Trump eruit vliegt, want dan gaat de EU ook in slaapstand.
En welk land gaat dan het voortouw nemen, Duitsland of Frankrijk?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:06 schreef remlof het volgende:
Frankrijk. Merkel is nu binnenlandse steun aan het vergaren voor iets verdergaande Europese eenwording en na haar herverkiezing later dit jaar zullen zij en Macron samen stappen gaan zetten. Dan heb je het momentum: Brexit is gaande en Trump zit er nog even en Macron en Merkel hebben dan beiden een mandaat voor meerdere jaren.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
En welk land gaat dan het voortouw nemen, Duitsland of Frankrijk?
Toch wel grappig of niet beide,landen, hebben ieder voor zich eenmaal een oorlog begonnen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Frankrijk. Merkel is nu binnenlandse steun aan het vergaren voor iets verdergaande Europese eenwording en na haar herverkiezing later dit jaar zullen zij en Macron samen stappen gaan zetten. Dan heb je het momentum: Brexit is gaande en Trump zit er nog even en Macron en Merkel hebben dan beiden een mandaat voor meerdere jaren.
Hehe, mooi beeld hebben we toch van Kaas-.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:07 schreef remlof het volgende:
[..]
En halverwege in het park stiekem even Grindr checken zeker?
twitter:D66Helmond twitterde op vrijdag 26-05-2017 om 17:44:0530 dadels naar #moskeeën in het kader van de #Ramadan. Geen woorden, maar #dadels. #D66 voor een inclusieve samenle… https://t.co/SsqdlaszQi reageer retweet
Contrary to popular belief heb ik die app nog nooit ook maar een keer gebruikt om met iemand af te spreken. Maar ik vind het wel mooi dat alle hommelsterotyperingen op mij geprojecteerd worden.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hehe, mooi beeld hebben we toch van Kaas-.
Ik was altijd van mening dat het je sterkste plek was.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Contrary to popular belief heb ik die app nog nooit ook maar een keer gebruikt om met iemand af te spreken. Maar ik vind het wel mooi dat alle hommelsterotyperingen op mij geprojecteerd worden.Zo hoort dat ook; mensen beetje aanpakken op hun zwakke plekken. Jood.
Een lokale Brabantse D66-afdeling; veel genanter wordt het niet is mijn ervaring. Ja oke, eentje uit Zeeland (geen dis aan jou overigens).quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:14 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe elk jaar de ramadan meer en meer wordt gepolitiseerdtwitter:D66Helmond twitterde op vrijdag 26-05-2017 om 17:44:0530 dadels naar #moskeeën in het kader van de #Ramadan. Geen woorden, maar #dadels. #D66 voor een inclusieve samenle… https://t.co/SsqdlaszQi reageer retweet
Haha, oprecht was dit niet eens een steek naar d66 of de ramadan zelf hoor. Kwam nog een draadje tegen van een moslim die schrijft voor de volkskrant Die had het er ook al over had dat zelfs in Turkije de kranten/media/politiek etc. in wezen minder aandacht schenken aan de Ramadan.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een lokale Brabantse D66-afdeling; veel genanter wordt het niet is mijn ervaring. Ja oke, eentje uit Zeeland (geen dis aan jou overigens).
Zo interpreteerde ik het ook niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha, oprecht was dit niet eens een steek naar d66 of de ramadan zelf hoor. Kwam nog een draadje tegen van een moslim die schrijft voor de volkskrant Die had het er ook al over had dat zelfs in Turkije de kranten/media/politiek etc. in wezen minder aandacht schenken aan de Ramadan.
Goed, maar ik merk dat ik weer genoeg aan die kant van het internet heb gezeten.quote:
Dat is gewoon al 15 jaar geledenquote:
Ik snap niet dat er vanuit die mensen vaak wel een afkeer naar het christendom lijkt te zijn maar niet naar de islam.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:14 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe elk jaar de ramadan meer en meer wordt gepolitiseerdtwitter:D66Helmond twitterde op vrijdag 26-05-2017 om 17:44:0530 dadels naar #moskeeën in het kader van de #Ramadan. Geen woorden, maar #dadels. #D66 voor een inclusieve samenle… https://t.co/SsqdlaszQi reageer retweet
Ik ook nietquote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er vanuit die mensen vaak wel een afkeer naar het christendom lijkt te zijn maar niet naar de islam.
I see what you did there.quote:
En ik nog niet op FOK!.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is gewoon al 15 jaar geleden
ONZ / Alberto loopt de park te checken
Toen zat Kaas nog op de lagere school
Omdat het christendom in ons land voor veel meer leed heeft gezorgd dan de islam waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er vanuit die mensen vaak wel een afkeer naar het christendom lijkt te zijn maar niet naar de islam.
Euribob is er niet, dus krijg jij alles.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Contrary to popular belief heb ik die app nog nooit ook maar een keer gebruikt om met iemand af te spreken. Maar ik vind het wel mooi dat alle hommelsterotyperingen op mij geprojecteerd worden.Zo hoort dat ook; mensen beetje aanpakken op hun zwakke plekken. Jood.
Ja, dat kan ik mij voorstellen, maar veel aspecten waarom deze mensen het christendom verwerpelijk vinden zijn ook terug te vinden in de islam.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het christendom in ons land voor veel meer leed heeft gezorgd dan de islam waarschijnlijk.
Je moet het gewoon beide uit de politiek houden.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het christendom in ons land voor veel meer leed heeft gezorgd dan de islam waarschijnlijk.
Nee. Toen begon hij net aan zijn bachelor.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet je wel ver lopen als je helemaal bij de Maas wil komen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:06 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga nog even hardlopen. 's Avonds in Rotterdam langs de Maas rennen is heerlijk. Lekker rustig bovendien.
Moest lachen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee. Toen begon hij net aan zijn bachelor.
Allemaal leuke users waren er toen nog.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind de reacties vanuit Duitsland nogal overtrokken. Nu is Trump president, in ieder geval over 8 jaar weer iemand anders. Ik mag toch hopen dat de relatie Duitsland/EU<>VS dat wel kan hebben, anders blijkt die relatie toch wel heel erg oppervlakkig te zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:06 schreef remlof het volgende:
In 8 jaar kan er een hoop ellende gebeuren.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind de reacties vanuit Duitsland nogal overtrokken. Nu is Trump president, in ieder geval over 8 jaar weer iemand anders. Ik mag toch hopen dat de relatie Duitsland/EU<>VS dat wel kan hebben, anders blijkt die relatie toch wel heel erg oppervlakkig te zijn.
Europa en Amerika waren al sinds de val van de muur uit elkaar aan het groeien natuurlijk, maar Trump geeft er met zijn domme gedrag nog paar flinke extra schoppen tegenaan. Zo erg dat "the atlantic divide" nu opeens erg duidelijk wordt.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind de reacties vanuit Duitsland nogal overtrokken. Nu is Trump president, in ieder geval over 8 jaar weer iemand anders. Ik mag toch hopen dat de relatie Duitsland/EU<>VS dat wel kan hebben, anders blijkt die relatie toch wel heel erg oppervlakkig te zijn.
Ook dat. Hoop nog steeds dat het er niet eens vier worden, dat zou voor de hele wereld beter zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:11 schreef Tem het volgende:
[..]
In 8 jaar kan er een hoop ellende gebeuren.
Denk je? Trump krijgt niets gedaan, Mike Pence daarentegen....quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook dat. Hoop nog steeds dat het er niet eens vier worden, dat zou voor de hele wereld beter zijn.
Dus de relatie is slechts zo hecht als de mate waarin de omgang met de zittende Amerikaanse president prettig verloopt? Dan is die band sowieso nooit echt hecht geweest en zijn de grote woorden van de Duitse politici dus net zo goed misplaatst. Ik denk overigens wel dat de band hecht is, en het lijkt mij zaak die niet op te offeren omdat de zittende Amerikaanse president de Duitse politici niet zint.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:11 schreef Tem het volgende:
[..]
In 8 jaar kan er een hoop ellende gebeuren.
Ik hoop dat die ook besmet is en mee verdwijnt. Dan Paul Ryan maar als tussenpaus. Tussenpotus.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk je? Trump krijgt niets gedaan, Mike Pence daarentegen....
Nogmaals, Amerika en Europa groeien al sinds het einde van de Koude Oorlog uit elkaar, simpelweg omdat ze steeds minder gedeelde belangen hebben.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dus de relatie is slechts zo hecht als de mate waarin de omgang met de zittende Amerikaanse president prettig verloopt? Dan is die band sowieso nooit echt hecht geweest en zijn de grote woorden van de Duitse politici dus net zo goed misplaatst. Ik denk overigens wel dat de band hecht is, en het lijkt mij zaak die niet op te offeren omdat de zittende Amerikaanse president de Duitse politici niet zint.
Is dat zo? Er zijn nog heel wat Amerikaanse legerbases in Europa, er worden gezamenlijke oefeningen ondernomen en er worden gezamenlijk bommen gegooid als dat nodig wordt geacht. Wat mij betreft blijven we dat gewoon zo doen. Trump is ook weer van voorbijgaande aard en houdt het ook vooral bij woorden.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Europa en Amerika waren al sinds de val van de muur uit elkaar aan het groeien natuurlijk, maar Trump geeft er met zijn domme gedrag nog paar flinke extra schoppen tegenaan. Zo erg dat "the atlantic divide" nu opeens erg duidelijk wordt.
Naja, het ligt eraan wat die president aan internationale betrekkingen verkloot natuurlijk. Dat kan prima in een jaar of twee ofzo. Een relatie wordt vaak door de situatie bepaald en kan daarom ook zo over zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dus de relatie is slechts zo hecht als de mate waarin de omgang met de zittende Amerikaanse president prettig verloopt? Dan is die band sowieso nooit echt hecht geweest en zijn de grote woorden van de Duitse politici dus net zo goed misplaatst. Ik denk overigens wel dat de band hecht is, en het lijkt mij zaak die niet op te offeren omdat de zittende Amerikaanse president de Duitse politici niet zint.
linkjequote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:25 schreef Kaas- het volgende:
Hebben jullie al de filmpjes gezien waarin Thierry Baudet de vraag krijgt of hij het nieuwe seizoen House of Cards kijkt?
GC / Welke FA zou je doen?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Naja, het ligt eraan wat die president aan internationale betrekkingen verkloot natuurlijk. Dat kan prima in een jaar of twee ofzo. Een relatie wordt vaak door de situatie bepaald en kan daarom ook zo over zijn.
Er zijn steeeds minder gedeelde belangen, ook Bush en Obama verlegden de focus al naar Azië.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Is dat zo? Er zijn nog heel wat Amerikaanse legerbases in Europa, er worden gezamenlijke oefeningen ondernomen en er worden gezamenlijk bommen gegooid als dat nodig wordt geacht. Wat mij betreft blijven we dat gewoon zo doen. Trump is ook weer van voorbijgaande aard en houdt het ook vooral bij woorden.
Ik kreeg het op WA, dus weet niet. Maar jij zou het als Twitteraar moeten kennen, want dit is wel zoiets dat in jullie taal 'viraal' gaat op die site denk ik.quote:
Ik heb liever dat iemand gewoon even in de microfoon praat voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Verhaaltje voor het slapen gaan van Leandra.
Ik volg die alt right shizzle niet zo man, maar ga eens kijken wat trending isquote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kreeg het op WA, dus weet niet. Maar jij zou het als Twitteraar moeten kennen, want dit is wel zoiets dat in jullie taal 'viraal' gaat op die site denk ik.Het is echt nog Baudetteriger dan normaal.
Nee hoor. Heb ook maar 5 km gerend btw, anders slaap ik nooit weer.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Moet je wel ver lopen als je helemaal bij de Maas wil komen.
Ik heb toch wel de indruk dat de VS en Europa meer gemeen hebben dan louter het toevallig samenvallen van belangen. De VS komt voort uit Europa, onze grondwetten delen grofweg dezelfde principes, de VS schoot Europa te hulp in WOII en meer recent hebben Europa en de VS gezamenlijke militaire missies ondernomen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Naja, het ligt eraan wat die president aan internationale betrekkingen verkloot natuurlijk. Dat kan prima in een jaar of twee ofzo. Een relatie wordt vaak door de situatie bepaald en kan daarom ook zo over zijn.
Dan heb je het niet over de echte Maas.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb ook maar 5 km gerend btw, anders slaap ik nooit weer.
Wat klets je nou vrouw? Ksnap er niks van.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan heb je het niet over de echte Maas.
De VS is meer geïnteresseerd in economische belangen dan historische belangen heb ik altijd het idee. Het hele negeren van het internationale hof bijvoorbeeld zegt genoeg over hoe ze denken over hun positie in de wereld.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb toch wel de indruk dat de VS en Europa meer gemeen hebben dan louter het toevallig samenvallen van belangen. De VS komt voort uit Europa, onze grondwetten delen grofweg dezelfde principes, de VS schoot Europa te hulp in WOII en meer recent hebben Europa en de VS gezamenlijke militaire missies ondernomen.
Hahaha nu gezien. Dat geile tienerachtige glimlachje als hij trots verkondigt dat hij een date heeft.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kreeg het op WA, dus weet niet. Maar jij zou het als Twitteraar moeten kennen, want dit is wel zoiets dat in jullie taal 'viraal' gaat op die site denk ik.Het is echt nog Baudetteriger dan normaal.
Hydrologisch gezien heeft de Nieuwe Maas weinig met de echte Maas te maken.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat klets je nou vrouw? Ksnap er niks van.
Nee, in acht jaar vernietigt die malloot gewoon de wereld. In ieder geval die die we nu kennen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:33 schreef Kaas- het volgende:
Ik hoop inmiddels eigenlijk wel op een tweede termijn voor Trump. Eentje is net te kort om de EU flink te federaliseren.
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sla maar eens een atlas open, Kaasje. Jij hebt het over de Nieuwe Maas, die maar weinig met de echte Maas te maken heeft.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Marianne is een soort vrouwelijke John.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Van z'n klassieke muziek en Franse literatuur - volledig zonder ironie - vond ik nog grappiger zelfs hehe.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hahaha nu gezien. Dat geile tienerachtige glimlachje als hij trots verkondigt dat hij een date heeft.
Aan de andere kant is het ook een beetje aandoenlijk om die andere volwassen politici te zien dringen om voor de camera te verkondigen dat ook zij echt fan zijn van HoC en niet kunnen wachten om de TV aan te zetten
Is gewoon de Maas. Met je atlas.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[..]
Sla maar eens een atlas open, Kaasje. Jij hebt het over de Nieuwe Maas, die maar weinig met de echte Maas te maken heeft.
Oke, dat ben ik wel met je eens ja. De VS willen ook veel meer gewoon zelf de macht houden in plaats van deze neer te leggen bij internationale organisaties en afspraken.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:35 schreef Tem het volgende:
[..]
De VS is meer geïnteresseerd in economische belangen dan historische belangen heb ik altijd het idee. Het hele negeren van het internationale hof bijvoorbeeld zegt genoeg over hoe ze denken over hun positie in de wereld.
Ik heb nog wel ergens zo'n bosatlas, mag je wel van me lenen.quote:
Ah leuk. Ik ben best wel onder de indruk van de man eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:39 schreef Tem het volgende:
Die docu over Macron op Netflix was wel een goeden tipjen van Kaas-.
quote:
Was inderdaad weer een pareltje. Wat een koning is het ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waren vroeger wel chille dingen trouwens. Al die prachtige themakaarten achterin de Bosatlas had je toen nog niet echt zo uitgebreid voor handen op internet. Veel in gekeken vroeger.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens zo'n bosatlas, mag je wel van me lenen.
Nederland kent wel meer rariteiten op dat terrein. Wie noemt een rivier nou Lek? En de Rijn Waal? En met een druk op de knop kan de stroomrichting op een aantal 'rivieren' zomaar omgekeerd worden.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens zo'n bosatlas, mag je wel van me lenen.
Ik zou er als psycholoog goud voor over hebben om hem eens een paar sessies te mogen analyseren.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Was inderdaad weer een pareltje. Wat een koning is het ook.
Hm, dat zou je niet verwachten van dit waterland.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nederland kent wel meer rariteiten op dat terrein. Wie noemt een rivier nou Lek? En de Rijn Waal? En met een druk op de knop kan de stroomrichting op een aantal 'rivieren' zomaar omgekeerd worden.
Je vond hem niet extreem glad overkomen in die docu? Ik was fan van Macron, maar in die docu komt Marine Le Pen bijna sympathieker en in ieder geval authentieker over. Daarnaast bewees de docu ook dat Fransen een groot deel van hun tijd besteden aan overdadig veel zoenen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:40 schreef Kaas- het volgende:
Ah leuk. Ik ben best wel onder de indruk van de man eigenlijk.
Beetje hetzelfde dus wat Clinton parten speeldequote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Je vond hem niet extreem glad overkomen in die docu? Ik was fan van Macron, maar in die docu komt Marine Le Pen bijna sympathieker en in ieder geval authentieker over. Daarnaast bewees de docu ook dat Fransen een groot deel van hun tijd besteden aan overdadig veel zoenen.
De gemiddelde psycholoog krijgt dat soort gekken natuurlijk al de hele dag over de vloer. Ze zijn alleen niet allemaal Kamerlid.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou er als psycholoog goud voor over hebben om hem eens een paar sessies te mogen analyseren.
Elke goede politicus is glad. En Marine komt gewoon dom over in die docuquote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Je vond hem niet extreem glad overkomen in die docu? Ik was fan van Macron, maar in die docu komt Marine Le Pen bijna sympathieker en in ieder geval authentieker over. Daarnaast bewees de docu ook dat Fransen een groot deel van hun tijd besteden aan overdadig veel zoenen.
Ze kwam boers over, dat zou je dom kunnen noemen. Het is daarentegen wel authentiek. Ik snap ook wel waarom veel Fransen dat diggen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Elke goede politicus is glad. En Marine komt gewoon dom over in die docu
Ah, ik heb van de week de Gruffalo gekocht.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:45 schreef Monolith het volgende:
Per ongeluk een boek gekocht van de verkeerde Sean Carroll, de natuurkundige ipv de bioloog. Desalniettemin best interessant, the big picture.
Weten we ook weer waar de VVD eigenlijk staat.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:47 schreef Tem het volgende:
Ryon weer, dames en heren. Marine Le Pen > Macron
Hehe dat laatste verwonderde ik me ook over, nu je het zegt. Maar nee, heb het wel anders ervaren. Hij werd er juist veel sympathieker door in mijn ogen. En ik vind het ook wel intelligente propaganda.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Goede poging weer, maar helaas:quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:47 schreef Tem het volgende:
quote:Marine Le Pen bijna sympathieker
Hij post nu in enkele alinea's en dan kan ik het wel behappen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:47 schreef Tem het volgende:
Tem dus nog steeds niet. Hij zal het wel vermoeiend vinden.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij post nu in enkele alinea's en dan kan ik het wel behappen.
Ja, behalve dan dat in Nederland mannen niet andere mannen zoenen als begroeting. Dat maakt voor de zoen frequentie ook behoorlijk wat uit.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:50 schreef remlof het volgende:
Fransen (en de rest van de wereld) zoent gewoon twee keer. Nederlanders om een onverklaarbare reden drie keer.
En dan zeggen dat Fransen veel zoenen
Klinkt ook wel als een intellectueel meesterwerk.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Ah, ik heb van de week de Gruffalo gekocht.
Dat laatste is vrij standaard, inderdaad.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Tem dus nog steeds niet. Hij zal het wel vermoeiend vinden.
Zeker, zit een hele slimme muis in het boek. Kinderen vinden het geweldig.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klinkt ook wel als een intellectueel meesterwerk.
Die opinie deelt hij met Klopkoek.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:47 schreef Tem het volgende:
Logisch. Klopkoek is de enige user die ook begrijpt in welk patriarchaal kapitalistisch onderdrukkend systeem West-Europa gevangen is. Gladde neoliberale Rothschild bankiers die met hun praatjes zand in de ogen strooien van het gewone volk gaan dat systeem niet doorbreken.quote:
Mooi toch. Of dat ei op z'n harses, maakt hem geen drol uit.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:50 schreef Tem het volgende:
Ik vond het wel mooi dat dit team nog een beetje plezier had. Niet zo'n gespannen anus als Trump. Dat telefoontje met Obama waarna hij afsloot dat zijn medewerker wel een erg goed Amerikaans accent had, gaf wel aan dat hij redelijk relaxt is.
Ik lees met grote interesse mee.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:09 schreef Kaas- het volgende:
Wanneer een SC'er een R&P-topic opent worden er hier altijd in no time grappen over gemaakt door anderen, dus laat ik er maar aan vooraf zijn en vast gewoon claimen dat ik daar inderdaad een teringautistisch topic heb geopend. Nou en jongens.
Just grab 'em by the pussy Kaas-quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:09 schreef Kaas- het volgende:
Wanneer een SC'er een R&P-topic opent worden er hier altijd in no time grappen over gemaakt door anderen, dus laat ik er maar aan vooraf zijn en vast gewoon claimen dat ik daar inderdaad een teringautistisch topic heb geopend. Nou en jongens.
Interessante uitspraken van Eric van der Burg vanavond Ryonquote:Op woensdag 31 mei 2017 00:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Logisch. Klopkoek is de enige user die ook begrijpt in welk patriarchaal kapitalistisch onderdrukkend systeem West-Europa gevangen is. Gladde neoliberale Rothschild bankiers die met hun praatjes zand in de ogen strooien van het gewone volk gaan dat systeem niet doorbreken.
Link?quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:09 schreef Kaas- het volgende:
Het is nogal willekeurig en impulsief dat ik er plotseling aan dacht en het direct maar opschreef, maar het is wel oprecht. Beetje vrouwen versieren voor de grap tijdens het stappen is geen probleem, maar hoe je in de normale omgang met vrouwen moet dealen weet ik domweg niet.quote:
Wel een beetje ageism, Kaas, alleen advies van 18-35 jarigen? Tsk tsk tsk, dat dat allemaal maar mag in Nederland!quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is nogal willekeurig en impulsief dat ik er plotseling aan dacht en het direct maar opschreef, maar het is wel oprecht. Beetje vrouwen versieren voor de grap tijdens het stappen is geen probleem, maar hoe je in de normale omgang met vrouwen moet dealen weet ik domweg niet.
Ironisch genoeg een directe aanval op de SP, waarmee de VVD in Amsterdam in de coalitie zit. De vraag is of die morgen publiekelijk afstand durven te nemen van de uitspraken van Van der Burg. Wat een paradoxale situatie gaat opleveren.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Interessante uitspraken van Eric van der Burg vanavond Ryon
Net als met mannen. Alleen als je ze goed kent mag je ze ook zoenen bij een begroeting.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is nogal willekeurig en impulsief dat ik er plotseling aan dacht en het direct maar opschreef, maar het is wel oprecht. Beetje vrouwen versieren voor de grap tijdens het stappen is geen probleem, maar hoe je in de normale omgang met vrouwen moet dealen weet ik domweg niet.
Ja, dat las ik ook te laatquote:Op woensdag 31 mei 2017 00:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel een beetje ageism, Kaas, alleen advies van 18-35 jarigen? Tsk tsk tsk, dat dat allemaal maar mag in Nederland!
Want SP (Amsterdam) is niet voor de komst van meer asielzoekers naar Amsterdam? Geen wonder na dit experiment dat Roemer niet zoveel heil ziet in een formatiepoging, maar dat zal voor VVD ook gelden.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ironisch genoeg een directe aanval op de SP, waarmee de VVD in Amsterdam in de coalitie zit. De vraag is of die morgen publiekelijk afstand durven te nemen van de uitspraken van Van der Burg. Wat een paradoxale situatie gaat opleveren.
De VVD landelijk (met name stas Klaas) kan dat niet. Want die heeft Amsterdam juist opgeroepen meer asielzoekers op te nemen..
quote:hoe meer asielzoekers, hoe beter
Dit lijkt me trouwens een directe steek naar Rutte?quote:'Dat maakt me woedend', vervolgt hij. 'En je eerste reflex is ook: als het je hier niet bevalt: we hebben een prachtige luchthaven waarvandaan je het eerste het beste vliegtuig kunt pakken. En met bus 114 rijd je zo de roomblanke provincie in.' Maar, merkt loco-burgemeester Van der Burg op, die uitspraken zijn te makkelijk. 'Omdat zo'n oproep slechts uiting geeft aan woede en ons tegelijk geen stap verder brengt naar een oplossing.
Volgens mij is de SP helemaal niet zo pro-asielzoekers. Want eigen kanslozen eerst.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Want SP (Amsterdam) is niet voor de komst van meer asielzoekers naar Amsterdam? Geen wonder na dit experiment dat Roemer niet zoveel heil ziet in een formatiepoging, maar dat zal voor VVD ook gelden.
Landelijk kan VVD toch wel in ieder geval zeggen dat ze het niet eens zijn met
[..]
Ja maar daarbuiten is het gewoon niet zo relevant voor mijn situatie denk ik.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel een beetje ageism, Kaas, alleen advies van 18-35 jarigen? Tsk tsk tsk, dat dat allemaal maar mag in Nederland!
Roemer was tijdens de verkiezingen best barmhartig richting vluchtelingen toch?quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is de SP helemaal niet zo pro-asielzoekers. Want eigen kanslozen eerst.
Omdat mensen van buiten de categorie 18-35 geen mannen dan wel vrouwen begroeten?quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja maar daarbuiten is het gewoon niet zo relevant voor mijn situatie denk ik.
Nee, het ging over het aantal asielzoekers in Amsterdam.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Want SP (Amsterdam) is niet voor de komst van meer asielzoekers naar Amsterdam? Geen wonder na dit experiment dat Roemer niet zoveel heil ziet in een formatiepoging, maar dat zal voor VVD ook gelden.
Landelijk kan VVD toch wel in ieder geval zeggen dat ze het niet eens zijn met
[..]
Dat moet ook, maar de SP is altijd minder pro-immigratie geweest dan de PvdA bijvoorbeeld. Omdat het een partij voor de onderklasse is, net als de PVV.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Roemer was tijdens de verkiezingen best barmhartig richting vluchtelingen toch?
Als je het Parool artikel 1 zin verder had gelezen:quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit lijkt me trouwens een directe steek naar Rutte?
Had je dat geweten.quote:waarmee de VVD-wethouder subtiel afstand nam van partijgenoot Mark Rutte. De premier deed afgelopen zomer de beruchte 'pleur-op' uitspraak over Turken die geen binding voelen met Nederland.
Ah oke, duidelijkquote:Op woensdag 31 mei 2017 00:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, het ging over het aantal asielzoekers in Amsterdam.
Discussie kort samengevat:
Amsterdam neemt nauwelijks asielzoekers op. De stad zit vol volgens de SP en hun wethouders gaan over dat dossier. Dit heeft tot een conflict geleid tussen Amsterdam en Den Haag. VVD landelijk heeft vervolgens een beroep gedaan op VVD Amsterdam om die houding te doorbreken, in ruil daarvoor zou Amsterdam meer mogen bijbouwen aan de rand van de stad. Die ruimte hebben wij trouwens hard nodig.
SP blijft dwars liggen. Van der Burg gaat in beginsel niet over het asielzoekers/statushouder dossier, maar als college deel je die verantwoordelijkheid wel. De vraag is dus: hoe gaat de SP nu reageren? Landelijk gezien bestaat er namelijk consensus dat het niet fair is dat grote gemeenten als Amsterdam de dans ontspringen en arme, kleine gemeenten de volle laag krijgen.
Inmiddels speelt de discussie alleen nog op papier, omdat de asielzoekerstroom voor een belangrijk deel is gaan liggen. De uitspraak om nu meer op te willen nemen is dus vrij leeg. De asielzoekers zijn al grotendeels verdeeld.
http://www.at5.nl/artikel(...)aan-als-klein-ankaraquote:Op woensdag 31 mei 2017 00:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als je het Parool artikel 1 zin verder had gelezen:
[..]
Had je dat geweten.
En de VVD dan?quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat moet ook, maar de SP is altijd minder pro-immigratie geweest dan de PvdA bijvoorbeeld. Omdat het een partij voor de onderklasse is, net als de PVV.
Iets oudere vrouwen heb ik vaak direct een hele goede click mee. Bij vrouwen rond mijn leeftijd niet in normale situaties.quote:
Wij zitten je seksuele oriëntatie niet in de weg, want oud genoeg om je moeder te zijn.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Iets oudere vrouwen heb ik vaak direct een hele goede click mee. Bij vrouwen rond mijn leeftijd niet in normale situaties.
Kan ze gewoon lekker knuffelen en er hard mee lachen zonder dat ze direct denken van gvd dat joch zit achter me aan.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij zitten je seksuele oriëntatie niet in de weg, want oud genoeg om je moeder te zijn.
Maar waar ben je dan zo bang voor? Dat ze je leuk vinden en willen "bekeren"?quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan ze gewoon lekker knuffelen en er hard mee lachen zonder dat ze direct denken van gvd dat joch zit achter me aan.
Dat zou ik met alle vrouwen doen als dergelijke gedachtes niet zouden meespelen.
Die staan toch waar het geld ligt of niet?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Weten we ook weer waar de VVD eigenlijk staat.
Doen ze die kleren niet spontaan uit wanneer ze jouw Ford Ka zien?quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:58 schreef remlof het volgende:
Vrouwen niet proberen uit de kleren te praten
Jij moet het toch wel nodig hebben vrouwen, ligt eraan welke valt die van mij spontaan om.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:58 schreef remlof het volgende:
Vrouwen niet proberen uit de kleren te praten
Het is nu een UP alleen denk ik als die de verkeerde ompraat dat het Down heten doet.quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doen ze die kleren niet spontaan uit wanneer ze jouw Ford Ka zien?
Die heb ik sinds vandaag niet meerquote:Op woensdag 31 mei 2017 01:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doen ze die kleren niet spontaan uit wanneer ze jouw Ford Ka zien?
En zie daar het ware gezicht.quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Je auto maakt niet uit als je een goeie lul hebt.
De nationaal-socialisten hebben uiteraard geen geduld met kapitalistische verkooppraatjes.quote:Op woensdag 31 mei 2017 06:41 schreef Verfassungsschutz het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)s/869166055435980800
Wat een leven moet die Boosma hebbenquote:Op woensdag 31 mei 2017 06:41 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ah, Buurman Bolderbast laat weer van zich horen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 06:41 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Immer verontwaardigd. Dan kan je toch geen leuk leven hebben?quote:Op woensdag 31 mei 2017 06:41 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Vanuit je gated community roepen dat je tegen grenzen bentquote:Op woensdag 31 mei 2017 06:41 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Hoe kun je gezellig doen terwijl je land overspoeld wordt door barbaren?quote:Op woensdag 31 mei 2017 07:36 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Zijn er eigenlijk gezellige PVV'ers? Zelfs de heren van DENK komen niet zo zuur en woedend over als de PVV'ers.
Het slaan van vrouwen is toch wel een probleempje. Echt gezellige mensen zijn ook thuis gezellig.quote:Op woensdag 31 mei 2017 07:42 schreef Reya het volgende:
Dion Graus slaat zijn vrouw, maar hij schijnt voorts best gezellig te zijn.
Dion is Limburger, daar gaat hij zwaar gebukt onder.quote:Op woensdag 31 mei 2017 07:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het slaan van vrouwen is toch wel een probleempje. Echt gezellige mensen zijn ook thuis gezellig.
Vaak lokken ze dat zelf uit he.quote:Op woensdag 31 mei 2017 07:42 schreef Reya het volgende:
Dion Graus slaat zijn vrouw, maar hij schijnt voorts best gezellig te zijn.
Dat zal dan ook wel de reden zijn van Wilders' trieste gedrag.quote:Op woensdag 31 mei 2017 07:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Dion is Limburger, daar gaat hij zwaar gebukt onder.
Eens met Perrin en verder met niemand.quote:Op woensdag 31 mei 2017 07:31 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Eens met u allen. Behalve Perrin.
Goede reclame voor de nieuwsbrief.quote:Op woensdag 31 mei 2017 08:04 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.elsevierweekbl(...)nt-opstellen-507661/
Goede titel.
quote:Meer Afshin Ellian? Meld je aan voor Elseviers nieuwsbrief >>
Met je policor broodjes.quote:Op woensdag 31 mei 2017 08:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Eens met Perrin en verder met niemand.
Mensen zijn vrij dom. Never forget.quote:Op woensdag 31 mei 2017 08:21 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hoe kan je nou massaal 'sense' en 'angel' verkeerd spellen?
Of 'liar'quote:Op woensdag 31 mei 2017 08:21 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hoe kan je nou massaal 'sense' en 'angel' verkeerd spellen?
quote:Op woensdag 31 mei 2017 08:04 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.elsevierweekbl(...)nt-opstellen-507661/
Goede titel.
Aldus Afshin Ellianquote:Pechtold moet zich minder arrogant opstellen
Dit. Niets beter dan de dag beginnen met covfefe.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:00 schreef Perrin het volgende:
Maar nu eerst een kopje covfefe.
https://twitter.com/hashtag/covfefe?f=tweets&vertical=default
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Over Oekraïne gesproken. De president aldaar heeft onlangs internetcensuur ingevoerd:quote:Op woensdag 31 mei 2017 08:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
https://twitter.com/Ukraine/status/869532150760165377
Whehe, twitterfittie tussen Rusland en z'n voormalige onderdaan.
Bron: https://www.nrc.nl/nieuws(...)il-10708321-a1560951quote:Met één pennenstreek beroofde president Porosjenko half mei miljoenen Oekraïners van hun sociale media. Niet alleen het populaire platform VKontakte (het ‘Russische Facebook’) werd verboden, ook het vergelijkbare Odnoklassniki, de zoekmachine Yandex en email-provider Mail.ru werden per direct in de ban gedaan.
Ik ben al vrij lang voor internetcensuur. Dat valt allemaal onder het beoogde Ministerie van Strategische Overwegingen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Over Oekraïne gesproken. De president aldaar heeft onlangs internetcensuur ingevoerd:
[..]
Bron: https://www.nrc.nl/nieuws(...)il-10708321-a1560951
Uit Brussel komt overigens nauwelijks kritiek op de maatregelen. Zoals eigenlijk ook wel te verwachten viel natuurlijk, maar hypocriet is het wel.
De reactie van Hlibovitsky kan ik wel steunen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Over Oekraïne gesproken. De president aldaar heeft onlangs internetcensuur ingevoerd:
[..]
Uit Brussel komt overigens nauwelijks kritiek op de maatregelen. Zoals eigenlijk ook wel te verwachten viel natuurlijk, maar hypocriet is het wel.
Dat is nauwelijks censuur, maar het verbieden van een paar Russische diensten waarvoor vele alternatieven zijn.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De reactie van Hlibovitsky kan ik wel steunen.
Jullie zijn net zo voorspelbaar in jullie reactie als de EU.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is nauwelijks censuur, maar het verbieden van een paar Russische diensten waarvoor vele alternatieven zijn.
Die vrouwenhatende club van je weigert trouwens inzage te geven in wat ze met de onkostenvergoeding van de EU doenquote:Op woensdag 31 mei 2017 09:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn net zo voorspelbaar in jullie reactie als de EU.
Gaat je niets aan pom. Wij hoeven ook jouw bankafschriften niet te zien.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die vrouwenhatende club van je weigert trouwens inzage te geven in wat ze met de onkostenvergoeding van de EU doen
Dat is een goedpratertje natuurlijk. Zolang er geen strafbare zaken op een website plaats hebben is het weren of neerhalen van websites gewoon censuur. Niet een beetje censuur, maar echte censuur. Het tast de internetvrijheid aan en dat vind ik een slechte zaak.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is nauwelijks censuur, maar het verbieden van een paar Russische diensten waarvoor vele alternatieven zijn.
Heb je daar een bron van? Ik kan het niet terug vinden.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die vrouwenhatende club van je weigert trouwens inzage te geven in wat ze met de onkostenvergoeding van de EU doen
Heb je het artikel wel gelezen? Die sites lopen over van de strafbare zaken. Dat is juist een van de voornaamste redenenquote:Op woensdag 31 mei 2017 09:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is een goedpratertje natuurlijk. Zolang er geen strafbare zaken op een website plaats hebben is het weren of neerhalen van websites gewoon censuur. Niet een beetje censuur, maar echte censuur. Het tast de internetvrijheid aan en dat vind ik een slechte zaak.
http://nos.nl/artikel/217(...)tenvergoedingen.htmlquote:Op woensdag 31 mei 2017 09:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van? Ik kan het niet terug vinden.
Oei dat is minder nieuws en wat enorm veel voor 1 bom...quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Pfff 80 doden en 350 gewonden bij die aanslag op de Duitse ambassade in Kabul. Afschuwelijk.
quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/217(...)tenvergoedingen.html
En niemand was verrast.quote:Ook in de rest van Europa zijn het met name de linkse partijen die transparant zijn. De Europese christendemocraten, de EVP, stemden met 95 procent van de stemmen tegen een reeks amendementen voor meer transparantie en controle. Ook de meerderheid van de liberale fractie ALDE stemde tegen.
De fractie van de SP en de Partij voor de Dieren, GUE-NGL, is juist een van de grootste voorstanders van meer openheid. Ook de Groenen/EVA stemden voor, maar dat is logisch omdat de meeste voorstellen waren ingebracht door deze fractie.
Aha, ik hoopte meer te lezen over de overwegingen van de SGP. Maar ik ga er vanuit dat ze een prima reden hebben de informatie niet te delen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/217(...)tenvergoedingen.html
Wat zou die reden dan moeten zijn?quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Aha, ik hoopte meer te lezen over de overwegingen van de SGP. Maar ik ga er vanuit dat ze een prima reden hebben de informatie niet te delen.
Dan ga je toch wat vermoeden. Zeker gezien hoe het er helaas vaak aan toegaat in Brussel...quote:Er zijn ook politici die wél volledig open kaart spelen. Peter van Dalen van de ChristenUnie specificeert al zijn onkosten. Hij laat dit controleren door een accountant en door het bestuur van de ChristenUnie. Op zijn website legt hij verantwoording af.
Haha, dat is een mooie spin van die Hlibovitsky.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb je het artikel wel gelezen? Die sites lopen over van de strafbare zaken. Dat is juist een van de voornaamste redenen
Ik wel. Linksen zijn doorgaans niet zo transparant over hun geldstromen.quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:10 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik wel niet. Linksen Zionamaster Geert is zijn doorgaans niet zo transparant over hun zijn geldstromen.
Laat het hem niet horen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:13 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Correct, Greet is ook vrij links.
twitter:ZiaWeise twitterde op woensdag 31-05-2017 om 09:49:21Germany, France + others block Istanbul NATO summit in 2018, want it to be held in Brussels instead, @welt reporting https://t.co/21UXdjHx7t reageer retweet
quote:Zahlreiche Nato-Länder, angeführt von Deutschland, Frankreich, den Niederlanden und Dänemark, sprachen sich vehement gegen Istanbul aus.
Uitstekend, extra munitie voor de EU-sceptici.quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:30 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
EU wil meer grip
En Rutte ziet dat het goed is.
Prima!quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ze zijn sowieso lekker bezig.[..]twitter:ZiaWeise twitterde op woensdag 31-05-2017 om 09:49:21Germany, France + others block Istanbul NATO summit in 2018, want it to be held in Brussels instead, @welt reporting https://t.co/21UXdjHx7t reageer retweet
Alsof na Trump iemand die nationaalpopulistische wappies nog serieus neemt.quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Uitstekend, extra munitie voor de EU-sceptici.
Daar heb je gelijk in echter negeer je in dit geval wel het feit dat de Oekraine feitelijk in een oorlog is verwikkeld en vanuit die optiek zijn presidentieele verboden wel te billiken.quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Haha, dat is een mooie spin van die Hlibovitsky.In een fatsoenlijk land ligt de verantwoordelijkheid om websites te weren of te sluiten bij de rechter (zoals bij PirateBay gebeurd is op voorspraak van BREIN) in plaats van bij de president.
Als het om geld gaat zijn mensen bij de les hoor. En de voorgestelde plannen gaan het Noorden erg veel geld kosten.quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof na Trump iemand die nationaalpopulistische wappies nog serieus neemt.
Ja, die zullen weer jankend achter hun computertje zitten terwijl Frankrijk/Duitsland de macht overnemen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Uitstekend, extra munitie voor de EU-sceptici.
De Fransen jagen op hun eigen wappies. Als dat met toestemming van de regering daar gebeurt, dan is dat alleen maar toe te juichen. (Het liefst wel, wanneer mogelijk, levend meeslepen voor een berechting natuurlijk.)twitter:obk twitterde op maandag 29-05-2017 om 22:55:42Whoa. De Fransen jagen in Mosul op Franse jihadisten. Met een kill-list, DNA-fragmenten en drones https://t.co/blrDgtRgiX reageer retweet
Er valt juist enorm veel geld te besparen met verdergaande Europese integratie. Kijk alleen maar naar defensie.quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als het om geld gaat zijn mensen bij de les hoor. En de voorgestelde plannen gaan het Noorden erg veel geld kosten.
Als we Macron laten barsten en zo aansturen op een presidentschap van Le Pen dan gaat dat ook veel geld kosten.quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als het om geld gaat zijn mensen bij de les hoor. En de voorgestelde plannen gaan het Noorden erg veel geld kosten.
Niets kost meer geld dan wanneer Europese landen alles weer voor zichzelf gaan doen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Als we Macron laten barsten en zo aansturen op een presidentschap van Le Pen dan gaat dat ook veel geld kosten.
Het voornaamste voorstel is een eurocommissaris die landen die zich niet aan de regels houden echt op de vingers kan tikken. Hoe gaat dat het Noorden erg veel geld kosten?quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Als we Macron laten barsten en zo aansturen op een presidentschap van Le Pen dan gaat dat ook veel geld kosten.
Daar gaan de voorgestelde plannen niet over zo te lezen. Neem het gezamenlijk financieren van staatsschuld. Dat is een erg kostbaar voorstel voor het Noorden. Uiteraard kan dat op EU-niveau zorgen voor een daling van de kosten van staatsschuld, echter de verdeling van de kosten van de staatsschuld gaat daardoor substantieel verschuiven, en dat is waar de publieke opinie op aan zal grijpen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Er valt juist enorm veel geld te besparen met verdergaande Europese integratie. Kijk alleen maar naar defensie.
Ik zit er nu aan, smaakt goed, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je daar sterke covfefe gedronken?
Over dat onderwerp werd iets geopperd. Het gaat niet om enig concreet voorstel en de kans dat zo'n voorstel het ooit zal halen is niet zo groot. Je trapt weer te makkelijk in stemmingmakerij van de Tekegraaf.quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Daar gaan de voorgestelde plannen niet over zo te lezen. Neem het gezamenlijk financieren van staatsschuld. Dat is een erg kostbaar voorstel voor het Noorden. Uiteraard kan dat op EU-niveau zorgen voor een daling van de kosten van staatsschuld, echter de verdeling van de kosten van de staatsschuld gaat daardoor substantieel verschuiven, en dat is waar de publieke opinie op aan zal grijpen.
Dat is wel een dubbele bingo iddquote:Op woensdag 31 mei 2017 10:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zit er nu aan, smaakt goed, moet ik zeggen.
En als extra bonus ben ik door Klopkoek beledigd, wat een begin van de dag, kan niet beter!
Maar dat is wel de basis van de stabiliteit (en dus vrede en veiligheid) in Europa.quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Daar gaan de voorgestelde plannen niet over zo te lezen. Neem het gezamenlijk financieren van staatsschuld. Dat is een erg kostbaar voorstel voor het Noorden. Uiteraard kan dat op EU-niveau zorgen voor een daling van de kosten van staatsschuld, echter de verdeling van de kosten van de staatsschuld gaat daardoor substantieel verschuiven, en dat is waar de publieke opinie op aan zal grijpen.
Als ik het goed begrijp gaat het om een plan om gezamenlijk in de Eurozone te gaan investeren. Niet om de verantwoordelijkheid voor bestaande staatsschulden over te hevelen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is wel heel dom.quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:52 schreef Tijger_m het volgende:
Belgie, verander nooit aub
Vlaanderen blundert met verplichte sticker
quote:A university in Belgium has apologised after students were sent an email suggesting that women wear low-cut tops to their graduation ceremony.
The Brussels Free University posted the apology on Facebook after the offending email, sent out by the medical faculty, was circulated online.
The email advised that “from an aesthetic point of view, it is preferable if young women wear a dress or a skirt and a nice low neckline.” Male graduates, it said, could wear a suit.
Volledig eens.quote:The email advised that “from an aesthetic point of view, it is preferable if young women wear a dress or a skirt and a nice low neckline.” Male graduates, it said, could wear a suit.
Dat laatste is dan wel weer een gemiste kans, wie wil er nu geen mannelijke studenten met een laag decollete zien?quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat is wel heel dom.![]()
The Guardian had trouwens ook een artikeltje over Belgen:
[..]
quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
twitter:obk twitterde op maandag 29-05-2017 om 22:55:42Whoa. De Fransen jagen in Mosul op Franse jihadisten. Met een kill-list, DNA-fragmenten en drones https://t.co/blrDgtRgiX reageer retweet
quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat laatste is dan wel weer een gemiste kans, wie wil er nu geen mannelijke studenten met een laag decollete zien?
quote:“from an aesthetic point of view, it is preferable if young women wear a dress or a skirt and a nice low neckline.” Male graduates, it said, could wear a suit.
Dat is de omgekeerde wereld in mijn ogen. Frankrijk heeft er zelf, net als alle andere zuidelijke landen, de afgelopen decennia een bende van gemaakt. Dat is echt iets wat zij zelf op moeten gaan lossen. En het is ook de reden dat je als noordelijk land ver weg moet blijven van financiële tegemoetkoming aan die landen. Denk je werkelijk dat dr Fransen zich de wet voor gaan laten schrijven door Brussel? De afgelopen 15 jaar geven aan dat dat vooral hoop is en niet met feiten onderbouwd kan worden.quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:44 schreef Igen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
[..]
edit:
Oh wacht... volgens mij lees ik je post verkeerd.![]()
Ja, daar zal Macron voor zorgen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:59 schreef Kowloon het volgende:
Denk je werkelijk dat dr Fransen zich de wet voor gaan laten schrijven door Brussel?
Ik denk dat je niet zo star in verantwoordelijkheden moet denken. Als je er zelf beter van wordt door iets te doen wat eigenlijk andermans verantwoordelijkheid is, dan moet je het gewoon doen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is de omgekeerde wereld in mijn ogen. Frankrijk heeft er zelf, net als alle andere zuidelijke landen, de afgelopen decennia een bende van gemaakt. Dat is echt iets wat zij zelf op moeten gaan lossen. En het is ook de reden dat je als noordelijk land ver weg moet blijven van financiële tegemoetkoming aan die landen. Denk je werkelijk dat dr Fransen zich de wet voor gaan laten schrijven door Brussel? De afgelopen 15 jaar geven aan dat dat vooral hoop is en niet met feiten onderbouwd kan worden.
Hetzelfde geldt wat mij betreft voor toekomstige staatsschulden. Ik wens op geen enkele wijze via obligaties of andere gezamenlijke financiële verplichtingen iets te maken te hebben met het pauperige Zuiden.quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp gaat het om een plan om gezamenlijk in de Eurozone te gaan investeren. Niet om de verantwoordelijkheid voor bestaande staatsschulden over te hevelen.
Meh, de hele wereld helpen is wat veel werk.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet zo star in verantwoordelijkheden moet denken. Als je er zelf beter van wordt door iets te doen wat eigenlijk andermans verantwoordelijkheid is, dan moet je het gewoon doen.
Stuk minder gezeik als je het daar doet dan wanneer je het thuis doet.quote:
Gelukkig ben jij dan ook geen beleidsmaker.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt wat mij betreft voor toekomstige staatsschulden. Ik wens op geen enkele wijze via obligaties of andere gezamenlijke financiële verplichtingen iets te maken te hebben met het pauperige Zuiden.
Oh, u bent die notoire obligatiehandelaar.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt wat mij betreft voor toekomstige staatsschulden. Ik wens op geen enkele wijze via obligaties of andere gezamenlijke financiële verplichtingen iets te maken te hebben met het pauperige Zuiden.
Ik vind dat je alleen samen moet werken met partners die toewijding tonen. Dat is belangrijk omdat je met het gezamenlijk aangaan van financiële verplichting ook afhankelijk bent van de opvolgers van Macron. Bij Frankrijk heb ik die toewijding nog nooit gezien op financieel gebied.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet zo star in verantwoordelijkheden moet denken. Als je er zelf beter van wordt door iets te doen wat eigenlijk andermans verantwoordelijkheid is, dan moet je het gewoon doen.
Het gaat om meer dan alleen een beetje geld.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind dat je alleen samen moet werken met partners die toewijding tonen. Dat is belangrijk omdat je met het gezamenlijk aangaan van financiële verplichting ook afhankelijk bent van de opvolgers van Macron. Bij Frankrijk heb ik die toewijding nog nooit gezien op financieel gebied.
Veel mensen delen mijn zienswijze. Daar ben ik wel van overtuigd. En dat zullen er steeds meer worden als de Europese integratie op dezelfde Duits-Frans-autocratische wijze voort blijft denderen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij dan ook geen beleidsmaker.
Ach, we zien wel. Ik zie liever Fransen en Duitsers die lief met elkaar spelen dan dat ze met uitwerpselen gaan gooien.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Veel mensen delen mijn zienswijze. Daar ben ik wel van overtuigd. En dat zullen er steeds meer worden als de Europese integratie op dezelfde Duits-Frans-autocratische wijze voort blijft denderen.
Jij denkt wel meer dingen die totaal niet kloppen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Veel mensen delen mijn zienswijze. Daar ben ik wel van overtuigd. En dat zullen er steeds meer worden als de Europese integratie op dezelfde Duits-Frans-autocratische wijze voort blijft denderen.
Er is weinig Europa zonder Frankrijk, Duitsland en het VK.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Precies, Kowloon weet weer compleet de onderliggende essentie te missen. Best knap.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ach, we zien wel. Ik zie liever Fransen en Duitsers die lief met elkaar spelen dan dat ze met uitwerpselen gaan gooien.
Dat eeuwige gelul over vrede zeker.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:09 schreef Igen het volgende:
[..]
Het gaat om meer dan alleen een beetje geld.
Of wat denk jij waarom uitgerekend rechtsconservatief Duitsland samen met Frankrijk aan zo'n plan werkt?
Hoe vaak kan je de plank misslaan in één postquote:Op woensdag 31 mei 2017 11:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat eeuwige gelul over vrede zeker.Nou, de vrede in Europa kun je prima handhaven zonder gezamenlijke obligaties uit te geven. Beter nog, schaf de Euro af want het zorgt vooral voor toenemende economische ongelijkheid in Europa.
Die verplichtingen hebben we al decennia. Dat is dus niet echt een argument.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Minder ongelijkheid dan als Duitsland helemaal in z'n eentje voorwaarts mocht stomen. De EU is het vehikel waarmee Duitsland geremd kan worden, met of zonder instemming.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat eeuwige gelul over vrede zeker.Nou, de vrede in Europa kun je prima handhaven zonder gezamenlijke obligaties uit te geven. Beter nog, schaf de Euro af want het zorgt vooral voor toenemende economische ongelijkheid in Europa.
Nee oelewapper, het gaat erom dat je ervoor zorgt dat Macron een beetje wind mee krijgt zodat je niet over 4 jaar met Le Pen zit.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan doe je het dus niet elke ochtend!quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Zit ik elke ochtend te kijken wat die gek uit Amerika nu weer heeft gedaan, doe ik het niet op de dag dat hij een meme heeft gestart.
Ik ook. Maar daar is geen Europese integratie voor nodig zoals men die nu voor ogen heeft. De voorstanders van Europese integratie hebben niet het alleenrecht op het pleiten voor een vredig Europa.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ach, we zien wel. Ik zie liever Fransen en Duitsers die lief met elkaar spelen dan dat ze met uitwerpselen gaan gooien.
Die gezamenlijke obligaties zijn voorlopig echt niet aan de orde. En afschaffen van de Euro is economisch gezien vooral heel ingewikkeld en onverstandig.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Over de vorm van Europese integratie kunnen we eindeloos discussiëren. Het gaat erom dat Europese leiders continu met elkaar in gesprek blijven en niet allemaal terugtrekken naar hun respectievelijke hoofdsteden zonder enige afstemming.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ook. Maar daar is geen Europese integratie voor nodig zoals men die nu voor ogen heeft. De voorstanders van Europese integratie hebben niet het alleenrecht op het pleiten voor een vredig Europa.
Als ze er niet aan begonnen waren aan 1 munt hoefden ze hem ook evt niet af te schaffen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die gezamenlijke obligaties zijn voorlopig echt niet aan de orde. En afschaffen van de Euro is economisch gezien vooral heel ingewikkeld en onverstandig.
Aha, dus ik ben een oelewapper. Waarom ben je zo bang voor Le Pen? Wat is de onderliggende reden?quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee oelewapper, het gaat erom dat je ervoor zorgt dat Macron een beetje wind mee krijgt zodat je niet over 4 jaar met Le Pen zit.
(Maar als je fan van Le Pen bent dan is dat natuurlijk juist slecht.)
Dus als jij je een auto aanschaffen doet benzine gebruik van heb ik jouw daar, die doe je nooit van de hand want die is er nu eenmaal.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:20 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Mij maakt ook niet echt uit wat de vorm is zo lang er maar een bepaald permanent systeem is. En de EU is dat systeem nu.
Nee dan pas je de auto aan. Maar ik ga niet gelijk de auto in de fik steken als er iets aan schort, john.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dus als jij je een auto aanschaffen doet benzine gebruik van heb ik jouw daar, die doe je nooit van de hand want die is er nu eenmaal.
Omdat het een fascist is. En een bondgenoot van onze vijand, Poetin.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Aha, dus ik ben een oelewapper. Waarom ben je zo bang voor Le Pen? Wat is de onderliggende reden?
Zulke politici zijn doorgaans een gevaar voor de democratie en rechtsstaat.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Aha, dus ik ben een oelewapper. Waarom ben je zo bang voor Le Pen? Wat is de onderliggende reden?
Waarom sta jij elke keer eigenlijk wel sympathiek tegenover autocratische idioten als Le Pen, Trump, Farage en Poetin?quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die obligaties zijn wel aan de orde, zelfs al wordt dat wellicht ontkend. Wie pleit voor de reparatie van de Euro pleit voor een transferunie, en die loopt uiteindelijk via het gezamenlijk financieren van de staatsschuld. Zo simpel is het.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die gezamenlijke obligaties zijn voorlopig echt niet aan de orde. En afschaffen van de Euro is economisch gezien vooral heel ingewikkeld en onverstandig.
Niet evt eentje die minder gebruiken doet?quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nee dan pas je de auto aan. Maar ik ga niet gelijk de auto in de fik steken als er iets aan schort, john.
Nee. Een zuinige auto kopen is je verlies toegeven.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
Niet evt eentje die minder gebruiken doet?
Waarom meteen in de fik, omdat je het graag negatief brengen doet en niet eraan wil denken het zou een miskoop kunnen zijn geweest?
Onze vijand, de mijne niet hoor, ik ken hem helemaal niet, dus waarom omdat jij het schrijft?quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het een fascist is. En een bondgenoot van onze vijand, Poetin.
Aha vandaar, de aap komt uit de mouw.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:28 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nee. Een zuinige auto kopen is je verlies toegeven.
Het heeft echt helemaal niks te maken met vrees voor het uiteenvallen van de EU?quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:24 schreef Igen het volgende:
[..]
Zulke politici zijn doorgaans een gevaar voor de democratie en rechtsstaat.
Nou kun je argumenteren dat het mij niks uit zou moeten maken of in Frankrijk of de VS een dictatuur naar Russisch of Hongaars voorbeeld komt, maar dat maakt mij wel uit.
Gefeliciteerd Boze_Appel.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:29 schreef Disana het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag Boze_Appel
[ afbeelding ]
Bij Farrage of Le Pen valt dat nog niet te zeggen, omdat ze (nog) geen regeringsleider zijn.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:26 schreef Tchock het volgende:
Wat is er autocratisch aan Farrage, Trump of Le Pen?
Simplistisch is het.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die obligaties zijn wel aan de orde, zelfs al wordt dat wellicht ontkend. Wie pleit voor de reparatie van de Euro pleit voor een transferunie, en die loopt uiteindelijk via het gezamenlijk financieren van de staatsschuld. Zo simpel is het.
Congrats Appel.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:29 schreef Disana het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag Boze_Appel
[ afbeelding ]
Je ziet inderdaad hetzelfde in Franse plaatsen waar FN al aan de macht is.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:32 schreef Igen het volgende:
[..]
Bij Farrage of Le Pen valt dat nog niet te zeggen, omdat ze (nog) geen regeringsleider zijn.
Maar bij Trump (en Poetin, Orbán, Kaczynski etc.) zie je steeds hetzelfde patroon. Een christelijk-conservatief beleid waarbij tegenspraak (in de vorm van journalistiek of rechterlijke uitspraken) niet wordt geduld en wordt geprobeerd uit te schakelen, om zo te voorkomen dat de bevolking in de toekomst ook maar op het idee van de mogelijkheid van een andere politiek kan komen. Het ligt in de lijn der verwachtingen dat Le Pen ook in dat rijtje thuishoort, als het moment daar is.
Toch nog maar een keer voor een taaltalent, geschreven, kan ik er niks aan verbeteren, echter begrijpend lezen elke ochtend of meestal kijk ik wel, deze gemist?quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Zit ik elke ochtend te kijken wat die gek uit Amerika nu weer heeft gedaan, doe ik het niet op de dag dat hij een meme heeft gestart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |