Random.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:24 schreef Unites het volgende:
@Nattekat
Ditto's vinden mij gewoon niet lief denk ikWaarom komen die dingen voor? Echt overal en nergens? Lekker random dus? Of komen ze vaker voor op specifieke plaatsen (universiteiten, ziekenhuizen, winkels, etc.)?
Ik wil er ook nu onderhand wel ééntje zeg!
Pff...
Ik word gek van al die dittoquote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:24 schreef Unites het volgende:
@Nattekat
Ditto's vinden mij gewoon niet lief denk ikWaarom komen die dingen voor? Echt overal en nergens? Lekker random dus? Of komen ze vaker voor op specifieke plaatsen (universiteiten, ziekenhuizen, winkels, etc.)?
Ik wil er ook nu onderhand wel ééntje zeg!
Pff...
Ik ving er vandaag een..gelukkig niet uit ei.quote:
Uitstekende wegwerppokemon om gyms te trainen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:54 schreef SiGNe het volgende:
Meh... nu wel een Gligar uit m'n 10KM ei.. wel IV 82 en de beste moveset maar je kan er zo weinig mee...
Honchkrow in Gen 4, maar geen idee of die sterk gaat zijn... zal vast nietquote:Op woensdag 31 mei 2017 00:50 schreef SiGNe het volgende:
Murkrow, ook zo irritante pretentieuze beesten.. Stellen vaak niks voor maar toch hebben ze een oranje of rode ring en je kan er verder ook niks mee.
Heb ook al meer dan 500 murkrow candy maar ook dat is voorlopig nutteloos.
Kan je daar uiteindelijk nog iets mee bij Gen3/4 of later?
Honchkrow gen 4quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:50 schreef SiGNe het volgende:
Murkrow, ook zo irritante pretentieuze beesten.. Stellen vaak niks voor maar toch hebben ze een oranje of rode ring en je kan er verder ook niks mee.
Heb ook al meer dan 500 murkrow candy maar ook dat is voorlopig nutteloos.
Kan je daar uiteindelijk nog iets mee bij Gen3/4 of later?
Wat een deftig beest.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:58 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Honchkrow gen 4
[ afbeelding ]
Murkrow is trouwens een ideale Pokemon om mee te prestigen tegen Exeggutor
Ook dan is ie heel slecht.quote:Op woensdag 31 mei 2017 08:14 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja maar als wegwerp/prestige pokemon tegen Exeggutor is hij ideaal![]()
Werkte dat maar zo in Go. CP is all that matters, vandaar dat er maar een paar goede zijnquote:Op woensdag 31 mei 2017 08:20 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Gras is weak tegen Flying
Psychic is weak tegen Dark
CP zegt niksquote:Op woensdag 31 mei 2017 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werkte dat maar zo in Go. CP is all that matters, vandaar dat er maar een paar goede zijn
Maar Murkrow is na één klap dood.quote:Op woensdag 31 mei 2017 08:20 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Gras is weak tegen Flying
Psychic is weak tegen Dark
types ook nietquote:
Ik behoud mijn rode ballen liever zelfquote:Op woensdag 31 mei 2017 08:49 schreef Perrin het volgende:
Murkrow zit in het spel om je rode ballen op te eten
Cp telt alleen voor gymdefenders. Murkrow kan je gebruiken om te prestigen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werkte dat maar zo in Go. CP is all that matters, vandaar dat er maar een paar goede zijn
Hij evolueert in de 4e generatiequote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:54 schreef SiGNe het volgende:
Meh... nu wel een Gligar uit m'n 10KM ei.. wel IV 82 en de beste moveset maar je kan er zo weinig mee...
Dit is de enige reden waarom Murkrow vang.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:55 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Honchkrow in Gen 4, maar geen idee of die sterk gaat zijn... zal vast niet
En natuurlijk goed voor de Dark Medal
secondquote:Op woensdag 31 mei 2017 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is de enige reden waarom Murkrow vang.
#ConfessionsOfANewbiequote:
Dan heb je in ieder geval nog niet de teleurstelling (4X!) gehad van bulletpunch.quote:
Ik heb ook zo'n Machamp met steel movesquote:Op woensdag 31 mei 2017 14:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval nog niet de teleurstelling (4X!) gehad van bulletpunch.
Ik krijg momenteel veel teveel revives trouwens. Gisteren zo'n 30 weggegooid om wat ruimte te maken in mijn tas, ik was in de gelegenheid om te vullen namelijk. Heb ik er nu alweer 41 bijgekregen. Plus wat ik de tussentijd heb gebruikt natuurlijk.
Ja, is soms heel kut. Ik laatst ook een gym. Gewoon maar opgegeven bij level 6. Wel mooi om dan in hun chat te lezen welke speculaties zij dan hebben waarom ik niet doorgezet had.quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:23 schreef Rabieluh het volgende:
Godsklere wat een treurnis was dat, level 10 gym slopen, als ik de dodges niet miste dan was het wel een dodgebug, nog een error ook waardoor ik 5 minuten moest wachten. Toen de gym level 6 was ging het vechten wel weer soepel.
4 maal bulletpunch, dat klinkt als een uitdaging!quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval nog niet de teleurstelling (4X!) gehad van bulletpunch.
Ik krijg momenteel veel teveel revives trouwens. Gisteren zo'n 30 weggegooid om wat ruimte te maken in mijn tas, ik was in de gelegenheid om te vullen namelijk. Heb ik er nu alweer 41 bijgekregen. Plus wat ik de tussentijd heb gebruikt natuurlijk.
Dat dacht ik dus ook na die error, toen ging ik namelijk ff klein stukje wandelen. Spelen met 3 frames per seconde is niet te doen ook.quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, is soms heel kut. Ik laatst ook een gym. Gewoon maar opgegeven bij level 6. Wel mooi om dan in hun chat te lezen welke speculaties zij dan hebben waarom ik niet doorgezet had.
Ben benieuwd hoe dat wordt. Smelten die zo'n Blissey gewoon weg dan?quote:
Zullen wel generft zijn dat je er voor gyms aan hebt.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat wordt. Smelten die zo'n Blissey gewoon weg dan?
quote:
ken ze niet. Zie ze niet.quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:57 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
nog steeds geen vrienden geworden met het blauwe diehard team in ons stadje?
28,5quote:Op woensdag 31 mei 2017 18:03 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
ik ga wel ff wat voor je proberen, welk lvl ben je, zullen ze vast vragen
Maar alleen de eerste 2 uur.. daarna is er niks interessants meer te vinden...quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2017 18:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar alleen de eerste 2 uur.. daarna is er niks interessants meer te vinden...
Note to self: meteen de deur uit als het event begint en niet tot de volgende dag wachten.
Pff damn. Nu hopen dat we weten hoe laat het begint.quote:Op woensdag 31 mei 2017 18:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar alleen de eerste 2 uur.. daarna is er niks interessants meer te vinden...
Note to self: meteen de deur uit als het event begint en niet tot de volgende dag wachten.
24 uurs dienstje draaien.quote:Op woensdag 31 mei 2017 19:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff damn. Nu hopen dat we weten hoe laat het begint.
Grappig dat je met zulke lage pokemon in de gym kan staan. Niet lullig bedoeld ofzo maar in sommige buurten doe je niet mee met pokemon onder de 3000 cp.quote:Op woensdag 31 mei 2017 20:09 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Elke gym in de buurt. En dat met dit allegaartje pokemonnetjes
Sta wel in de lagere regionen, maar goed.. heb ook maanden niks gedaan. Dus wel tof.quote:Op woensdag 31 mei 2017 20:12 schreef Momo... het volgende:
[..]
Grappig dat je met zulke lage pokemon in de gym kan staan. Niet lullig bedoeld ofzo maar in sommige buurten doe je niet mee met pokemon onder de 3000 cp.
Dat was geen feit, dat was een voorspelling van me.quote:Op woensdag 31 mei 2017 19:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff damn. Nu hopen dat we weten hoe laat het begint.
Waar zeggen ze dat dan? Op de officiële website staat namelijk niks.quote:Op donderdag 1 juni 2017 00:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als Niantic het zegt geloof ik het.
Kwam uit een interview met een hoge piet van niantecquote:Op donderdag 1 juni 2017 06:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar zeggen ze dat dan? Op de officiële website staat namelijk niks.
quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:21 schreef Bananenpap het volgende:
Zijn er eigenlijk al mensen die een Unown hebben gevangen?
staryu gevangen, dus die waterpokemon klopt wel. Maar niets bijzonders. Nu richting Parijsquote:Op woensdag 31 mei 2017 23:22 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Stops!
En verder over het algemeen veel waterpokemon.
Ik ga er over een uurtje heen.quote:Op donderdag 1 juni 2017 10:32 schreef Momo... het volgende:
Wie weet wat Haagse Bos is geworden voor een nest?
Ja dit.quote:Op donderdag 1 juni 2017 07:58 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Kwam uit een interview met een hoge piet van niantec
parijs idemquote:Op donderdag 1 juni 2017 18:40 schreef Renesite het volgende:
Werkelijk nergens iets nuttigs gezien. Allemaal poep
Ah, echt?quote:
troep.quote:Op donderdag 1 juni 2017 18:55 schreef Rabieluh het volgende:
Kom best wat Jynxen tegen in Den Haag, ook wel apart.
Welkomquote:Op donderdag 1 juni 2017 19:26 schreef Lothiriel het volgende:
Ben nog maar eens herbegonnen met Pokémon Go, heb bij de release meegedaan maar toen liepen hun servers zo vaak vast dat ik er niks aan vond.
Ben nu paar daagjes bezig en zit momenteel op level 14. Meeste is me wel duidelijk maar toch paar vraagjes:
Wat is IV-waarde en waar vind ik die? Mensen hebben het over procenten maar ik zie enkel een CP, een HP en nergens een procentuele waarde. Dat houdt dus blijkbaar ook in dat hogere CP niet per se beter is ed.
Dan nog iets, waar kan ik ergens een overzicht vinden van belangrijke spawnpunten? Ik woon zelf op het platteland dus hier is het huilen met de pet op (wist ik op voorhand), maar in de stad lijkt er ook niet echt van hout pijlen te maken.
Heb ook iets gehoord van dat het beter is om goedkope Pokémon zoals Pidgeys eerst te evolueren en dan pas te transferen, klopt dit of is dit een fabeltje
Als iemand nog andere nuttige tips heeft mag je ze uiteraard altijd vertellen!
Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |