SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
[ Bericht 1% gewijzigd door OscarMopperkont op 30-05-2017 21:46:59 ]Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Dan kan jij daarrna natuurlijkquote:
quote:Programma van vandaag
19:00 - 21:00 Dj Melting - Classic rock
21:00 - 23:00 DJ Broertje - De Te Gekke Broertjes Bazen Deuntjes-Show
23:00 - 00:00 DJ Melting - Encore In Koor
Dammit. Die witregelquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 20:55 schreef Melting het volgende:
@Knokkels..... ik moet morgen just me ook nog meeten hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 20:55 schreef Melting het volgende:
@Knokkels..... ik moet morgen just me ook nog meeten hè?
Hij was heulnie ingeroosterdquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, huis van mama Symph is weer een beetje toonbaar. Rollator van de kringloop staat klaar, tweede rollator wordt morgen bezorgd en morgen mag ze naar huis, al vond de arts het nog wel een twijfelgeval. Beweert ze weer doodleuk dat de fysio heeft gezegd dat het onzinnig is dat we een rollator voor haar aangeschaft hebben, zegt de arts daarna: zowel binnen als buiten gaat u met een rollator lopen, anders is het niet veilig en kunt u niet thuis verblijven. Zo vermoeiend. Ze ziet er slecht uit, is nog warriger dan normaal, maar volgens haarzelf gaat het prima.
Wat een toestanden allemaal.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, huis van mama Symph is weer een beetje toonbaar. Rollator van de kringloop staat klaar, tweede rollator wordt morgen bezorgd en morgen mag ze naar huis, al vond de arts het nog wel een twijfelgeval. Beweert ze weer doodleuk dat de fysio heeft gezegd dat het onzinnig is dat we een rollator voor haar aangeschaft hebben, zegt de arts daarna: zowel binnen als buiten gaat u met een rollator lopen, anders is het niet veilig en kunt u niet thuis verblijven. Zo vermoeiend. Ze ziet er slecht uit, is nog warriger dan normaal, maar volgens haarzelf gaat het prima.
Dat zei ik ook nadat ik een syncope had gehadquote:Op dinsdag 30 mei 2017 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Pfff fijn dat ze naar huis mag, al lijkt me dat best wel beangstigend in haar situatie.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank voor de deuntjes Meltingquote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:00 schreef Melting het volgende:
Allemaal enorm bedankt voor het luisteren.
En nu genieten van Broertje!
Ik ga nog niet slapen hoor.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dank voor de deuntjes MeltingSlaap lekker en veel plezier bij just me morgen
Dat dacht ik gisteren ook al...quote:Op dinsdag 30 mei 2017 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat is ze hard achteruit gegaan dan.
Hoop dat ze snel wat opknapt.
dank je wel voor de muziekjesquote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:00 schreef Melting het volgende:
beroerte richt schade aan, al lijkt ze dat zelf niet zo goed te beseffen, dus dat zal ze dan in het dagelijkse leven wel merken. Voorlopig gaan we veel daar zijn en gaat Symph er ook slapen en we gaan snel huishoudelijke hulp en fysio etc regelen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat is ze hard achteruit gegaan dan.
Hoop dat ze snel wat opknapt.
Bedankt voor het draaienquote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:00 schreef Melting het volgende:
Wat is de leeftijd van je schoonmoeder?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze ziet er slecht uit, is nog warriger dan normaal, maar volgens haarzelf gaat het prima.
Ik zie in mijn scherm Herman Brood, maar hoor niksquote:
Dat kan ook bijna niet anders. Fijn dat Symph er gaat slapen. Succes met alles.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
beroerte richt schade aan, al lijkt ze dat zelf niet zo goed te beseffen, dus dat zal ze dan in het dagelijkse leven wel merken. Voorlopig gaan we veel daar zijn en gaat Symph er ook slapen en we gaan snel huishoudelijke hulp en fysio etc regelen.
70. Was gelukkig een lichte beroerte, maar achteraf denken we dat er eerder ook wat dingetjes in haar hoofd misgegaan zijn en is er al sinds december meer aan de hand.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wat is de leeftijd van je schoonmoeder?
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:03 schreef knokkels het volgende:
Hit en miss met copy en paste van wachtwoorden. Ik zat even op de wc
Ja hallo, anders was het op mijn laminaat gedruppeld.quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
70. Was gelukkig een lichte beroerte, maar achteraf denken we dat er eerder ook wat dingetjes in haar hoofd misgegaan zijn en is er al sinds december meer aan de hand.
Great Balls Of Firequote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We horen het al!Nu weer stil trouwens.
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:01 schreef just me het volgende:
[..]
dank je wel voor de muziekjes
en tot morgen jij itijdens je vrije dag en ik tijdens schoolreisje
Da's relatief jong nog, zulk gedrag is rond de 90 normaal.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
70. Was gelukkig een lichte beroerte, maar achteraf denken we dat er eerder ook wat dingetjes in haar hoofd misgegaan zijn en is er al sinds december meer aan de hand.
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:05 schreef just me het volgende:
[..]nu maar hopen dat ze minder eigenwijs gaat worden alhoewel ik dat betwijfel
passen jullie ook een beetje op jezelf!!!!
bedankt voor je kaart, ze vond hem erg leuk.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:05 schreef just me het volgende:
[..]nu maar hopen dat ze minder eigenwijs gaat worden alhoewel ik dat betwijfel
passen jullie ook een beetje op jezelf!!!!
Thanksquote:
ze lijkt volgens Symph opeens ook heel erg op haar moeder, die deed ook zoquote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:07 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Da's relatief jong nog, zulk gedrag is rond de 90 normaal.
Ik moest gewoon wat geduldiger zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Great Balls Of Fire!
Nog eens reconnecten?
mooi dat Symph zorgverlof gekregen heeftquote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bedankt voor je kaart, ze vond hem erg leuk.
En ja, ze wilde zelf heeel graag vanmiddag nog naar huis, maar we hebben keihard gezegd dat wij daar nog niet klaar voor waren, we zijn aardig gesloopt en er moet nog genoeg gebeuren. Gelukkig heeft Symph paar dagen zorgverlof gekregen.
Inderdaad.... hij is gewoon te lang weg geweest!quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
mooi dat Symph zorgverlof gekregen heeft
Mmmm ik zou gebeld worden door iemand van Concordia, vanaf 19.30 zei ik, nog niet gebeld, dan maar eerst het werkzweet van me af douchen
Sterkte ermee, mijn schoonmoeder haar laatste 4 jaar waren niet echt fijn, die werd 92quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze lijkt volgens Symph opeens ook heel erg op haar moeder, die deed ook zo
Precies, dan belt ie maar terug als het zo belangrijk isquote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wordt dan rond een uur of 11.
Want jij hebt blijkbaar niets anders te doen, dan op dat telefoontje te wachten.
Ditquote:
ja dusquote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:08 schreef peaceman het volgende:
ben benieuwd of de derde plaat van broertje ook een dode artiest gaat worden...
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Echt heel fijn om hier ons verhaal een beetje kwijt te kunnen
Is ook belangrijkquote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
gevaarlijke tijden om dit soort uitspraken te doen... al was het vorig jaar gevoelsmatig gevaarlijker..quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:17 schreef MadMaster het volgende:
Hier leeft het merendeel tenminste nog van...
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is ook belangrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Denk niet dat ze naar mij luisteren...quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
gevaarlijke tijden om dit soort uitspraken te doen... al was het vorig jaar gevoelsmatig gevaarlijker..
Ook dat is Radio 49...quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Pinkpop holt wel achteruit, he?quote:
best verkochte dag voor pinkpop, dus in dat opzicht briljante zet van Mojo....quote:
dat kan ik ook wel een keer doen, maar niet vrijdagquote:
Wacht, serieus Justin Bieber op Pinkpop? En ik dacht dat het meer van de (alternatieve) bands waren?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
best verkochte dag voor pinkpop, dus in dat opzicht briljante zet van Mojo....![]()
en ach Pinkpop kan het toch niet zo snel goed doen voor veel mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |