Maar wel Sagan die een afzuigkap aanprijst?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 20:50 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
De werken van de Burgervader van Maastricht worden niet getoond bij Eurosport
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 20:59 schreef DeeBee het volgende:
Deze topics vandaag.
Alsof we 3 weken op groepsvakantie waren door Italië en nu even alle frustraties eruit kwamen.
Ik hou toch van jullie hoor.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 30 mei 2017 20:59 schreef DeeBee het volgende:
Deze topics vandaag.
Alsof we 3 weken op groepsvakantie waren door Italië en nu even alle frustraties eruit kwamen.
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 20:59 schreef DeeBee het volgende:
Deze topics vandaag.
Keurige samenvatting van de laatste drie weken ja, het was weer genietenquote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja.
Maar toch is het geweldig om het hier altijd te volgen. Een mooie combinatie van heel veel wielerkennis en humor
Bedankt voor de cheerleading deze weken, makker.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 20:59 schreef DeeBee het volgende:
Deze topics vandaag.
Wel jammer dat de beelden nogal van de hak op de tak gingen en ze volgens mij ook niet chronologisch waren, maar hij maakte er wel iets moois van jaquote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:01 schreef Pino112 het volgende:
Mooi dat DeMart gisteren bij Peptalk nog even verslag ging doen van de Giro
Tsja, de wereld is treurig. Gitzwart ook..quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wow.
Man wat een treurige post dit.
Hoewel ik duizenden uren wielrennen heb gekeken en wielerliteratuur en -lectuur verslind, durf ik hier niet zo goed te posten, maar ik vind het altijd leuk om de live topics te volgen. Veel humor en kennis inderdaad. Ik lees echt iedere posting.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja.
Maar toch is het geweldig om het hier altijd te volgen. Een mooie combinatie van heel veel wielerkennis en humor
Bij de rondvaart door Amsterdam van Niki Terpstra na zijn winst op Parijs-Roubaix gaf niemand een neukquote:Op dinsdag 30 mei 2017 17:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk nooit zo goed dat mensen hier naar gaan zitten kijken. Of dat ze ineens gaan kijken als er een Nederlander iets wint. Als er een Nederlander ergens in een finale staat van een sport die me geen reet boeit ga ik ook niet kijken want het boeit me gewoon niet. Waarom zou dan ineens anders zijn omdat er een Nederlander kan winnen?
Gewoon doenquote:Op woensdag 31 mei 2017 00:09 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Hoewel ik duizenden uren wielrennen heb gekeken en wielerliteratuur en -lectuur verslind, durf ik hier niet zo goed te posten
Dat was echt heel treurig.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:01 schreef Pino112 het volgende:
Mooi dat DeMart gisteren bij Peptalk nog even verslag ging doen van de Giro
Die was er?!quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Bij de rondvaart door Amsterdam van Niki Terpstra na zijn winst op Parijs-Roubaix gaf niemand een neuk
Ach.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 17:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk nooit zo goed dat mensen hier naar gaan zitten kijken. Of dat ze ineens gaan kijken als er een Nederlander iets wint. Als er een Nederlander ergens in een finale staat van een sport die me geen reet boeit ga ik ook niet kijken want het boeit me gewoon niet. Waarom zou dan ineens anders zijn omdat er een Nederlander kan winnen?
Yup, op TV een verslag.quote:
Mja, dat vind ik eigenlijk wel het mooie aan de Spelen bijvoorbeeld. Buiten de OS kijk ik nooit naar zeilen, roeien, openwaterzwemmen, triatlon en boogschieten, maar als er een Nederlander meedoet om de medailles op de Spelen, ga je er toch opeens geboeid naar kijken.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 17:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee, maar dat vind ik nog wel de charme van de spelen. Dat je naar onderdelen kan kijken die je normaal over zou slaan en die dan even een uurtje of wat duren. Waar ik trouwens ook niet alleen naar de Nederlandse onderdelen kijk maar naar de dingen die me wel aardig lijken om eens te kijken. Paardjes sla ik eigenlijk altijd over bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 31 mei 2017 08:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, dat vind ik eigenlijk wel het mooie aan de Spelen bijvoorbeeld. Buiten de OS kijk ik nooit naar zeilen, roeien, openwaterzwemmen, triatlon en boogschieten, maar als er een Nederlander meedoet om de medailles op de Spelen, ga je er toch opeens geboeid naar kijken.
Dat snap ik wel. Dat we hier een stel freaks zijn die zelf uitslagen in exotische ronden volgen is ook wel een uitzondering. Van sporten die je wel boeien maar net iets minder om alles te zien is het wel logisch om dan wel de beste evenementen ze zien.quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:17 schreef Tjacka het volgende:
Atletiek = WK en OS
Tennis = Alleen de grand slams.
Darts = Kijk ik eigenlijk ook alleen de grootste toernooien.
Zwemmen = OS en WK
quote:Op woensdag 31 mei 2017 08:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Yup, op TV een verslag.
Was resultaat van een stel wielerfans die een petitie hadden georganiseerd.
quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ondanks de stuiptrekking van gister gaan we de magische 100 niet halen. Of er moeten hele gekke dingen gebeuren tijdens de huldiging.
(Ik heb ook nog stille hoop op een lang interview met Nibali in Gazetta waarin hij vrouwen beledigt, Dumoulin van doping beschuldigt en betoogt dat FOK!'ers rechts zijn)
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 20:21 schreef superniger het volgende:
Vorige topic is een aanradertje om terug te lezen.
je hoeft niet alles te lezen hoorquote:Op woensdag 31 mei 2017 10:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
Ik stond op het punt om dit topic uit mijn myat te gooien.
Beter dan Quintana.quote:
Dumoulin betrapt op doping zou ook nog een mogelijkheid zijn.quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ondanks de stuiptrekking van gister gaan we de magische 100 niet halen. Of er moeten hele gekke dingen gebeuren tijdens de huldiging.
(Ik heb ook nog stille hoop op een lang interview met Nibali in Gazetta waarin hij vrouwen beledigt, Dumoulin van doping beschuldigt en betoogt dat FOK!'ers rechts zijn)
Een motortje in z'n tijdritfietsquote:Op woensdag 31 mei 2017 10:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dumoulin betrapt op doping zou ook nog een mogelijkheid zijn.
Nairoquote:Op woensdag 31 mei 2017 10:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Hoe heet die hond van Dumoulin trouwens?
http://www.volkskrant.nl/(...)m-dumoulin~a4496061/quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Een beetje rare vogel is het wel die Dumoulin.quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)m-dumoulin~a4496061/
Eerste zinnetjes
Hij heeft geleerd van Piti.quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)m-dumoulin~a4496061/
Eerste zinnetjes
Ach als je weet dat je op een bepaalde manier uit je balans kan raken, kan je wellicht beter je terrein afbakenen voor zekerheid, al dan niet terecht.quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een beetje rare vogel is het wel die Dumoulin.
Ik wou Piti zeggen, maar ratjetoe kwam al met de referentiequote:Op woensdag 31 mei 2017 10:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Volgens mij staat die huldiging vooral vol met mensen die niks met wielrennen hebben maar nu toch nog een keer kunnen zuipen nu er met MVV niks te vieren viel.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:12 schreef MCH het volgende:
Gaat er eigenlijk iemand van hier naar de huldiging?
Een beetje zoals ongeveer elke huldiging dus.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Volgens mij staat die huldiging vooral vol met mensen die niks met wielrennen hebben maar nu toch nog een keer kunnen zuipen nu er met MVV niks te vieren viel.
Uh niet in dat stukje in ieder geval.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:20 schreef Tomgomad het volgende:
Nibali noemt in een exclusief interview met de Gazetta Tom Dumoulin een vrouwenhater en een racist.
http://www.gazzetta.it/Gi(...)o-200597578712.shtml
Dat was te verwachten.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:20 schreef Tomgomad het volgende:
Nibali noemt in een exclusief interview met de Gazetta Tom Dumoulin een vrouwenhater en een racist.
Ik denk dat je iets aan je Italiaans moet doen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:20 schreef Tomgomad het volgende:
Op Youtube kijk ik wel eens naar GCN, verder volg ik niets.quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:39 schreef Dwersdriever het volgende:
Misschien een goed moment voor mij om een vraag van vorige week te herhalen. Zijn er mensen hier die wielerpodcasts luisteren en welke raden jullie mij het meest aan?
Zit wat in! Was het niet Tom die na zijn Giro zege in Milaan de woorden sprak: "Niet de eerste Nederlander? Vos zeg je? Dat was niet de Giro dat waren een paar boodschappenritjes".quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:20 schreef Tomgomad het volgende:
Ik luister soms naar The Cycling Podcast en Recon Ride wat sinds kort onderdeel is geworden van de Cyclingnews podcast.quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:39 schreef Dwersdriever het volgende:
Misschien een goed moment voor mij om een vraag van vorige week te herhalen. Zijn er mensen hier die wielerpodcasts luisteren en welke raden jullie mij het meest aan?
Verklaarquote:Op woensdag 31 mei 2017 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tom go mad, leuke username wel, goed bedacht van Mani
quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op Youtube kijk ik wel eens naar GCN, verder volg ik niets.
Onderstaande heb ik nog niet gekeken.
Thanks!quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:30 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik luister soms naar The Cycling Podcast en Recon Ride wat sinds kort onderdeel is geworden van de Cyclingnews podcast.
Het is Koers maakte vorig jaar tijdens de Tour en een paar klassiekers ook een podcast.
Waar zijn de beelden of opnames van vooral die eerste uitspraak?quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:27 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zit wat in! Was het niet Tom die na zijn Giro zege in Milaan de woorden sprak: "Niet de eerste Nederlander? Vos zeg je? Dat was niet de Giro dat waren een paar boodschappenritjes".
En tijdens de Giro schijnt hij tegen Teklehaimanot te hebben gezegd hem een goede knecht te vinden.
Probeer het eens bij De Speld?quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar zijn de beelden of opnames van vooral die eerste uitspraak?
quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:27 schreef alpeko het volgende:
En tijdens de Giro schijnt hij tegen Teklehaimanot te hebben gezegd hem een goede knecht te vinden.
Tom buigt voor niemand.quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:55 schreef Wuwwa het volgende:
Die verwijderde twitterberichten van Tom waarin hij Joop 'Dope Zoetemelk' en Jan Janssen een demente oude fossiel noemde konden echt niet! Beetje respect is wel op zijn plaats voor deze wielerveteranen. Maar ja, recht voor z'n raap he.
De neger een goede knecht noemen vind je niet opvallend?quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar zijn de beelden of opnames van vooral die eerste uitspraak?
Het erge is dat de gekste dingen tegenwoordig gewoon kunnen..quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De neger een goede knecht noemen vind je niet opvallend?
quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De neger een goede knecht noemen vind je niet opvallend?
Dat zullen onze zandbakploegen leuk vinden! (om in Israël te starten)quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:37 schreef Jason22 het volgende:
Volgend jaar starten we in Polen of in Israël met etappes naar Jeruzalem en Tel Aviv!
http://www.wielerflits.nl(...)polen-of-israel.html
Lekker voor zequote:Op woensdag 31 mei 2017 16:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat zullen onze zandbakploegen leuk vinden! (om in Israël te starten)
Israel en dan via Sicilië naar het noorden om alsnog te eindigen in Rome?quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:37 schreef Jason22 het volgende:
Volgend jaar starten we in Polen of in Israël met etappes naar Jeruzalem en Tel Aviv!
bron?quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:58 schreef Syntix het volgende:
NL'ers die denken dat tommetje nu opeens beter is dan FroomeGOD___________!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
1. Froome is betertwitter:maduc twitterde op zondag 28-05-2017 om 17:45:17Waarom zou @tom_dumoulin niet kunnen wat @chrisfroome kan? reageer retweet
Oke, dankje.quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:00 schreef Syntix het volgende:
[..]1. Froome is betertwitter:maduc twitterde op zondag 28-05-2017 om 17:45:17Waarom zou @tom_dumoulin niet kunnen wat @chrisfroome kan? reageer retweet
2. Froome is een Britse GOD
3. Sky is 30x beter
4. Froome is bergop beter
5. Froome is in de tijdrit, maar iets minder dan Tom en soms zelfs beter.
6. Froome is FroomeGOD en Tom is tommetje.
Negeren johquote:
Ik hoop in Israël. Dat wordt lachen met teams als Bahrain-Merida en UAE Team Emirates!quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:37 schreef Jason22 het volgende:
Dat zou wel genot zijn ja.quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hoop in Israël. Dat wordt lachen met teams als Bahrain-Merida en UAE Team Emirates!
Misschien dan ook wel geen Gazprom. Krijgen we toch nog ooit Savio te zien.
Dan krijgt natuurlijk Israël Cycling Academy de voorkeur boven Androniquote:Op woensdag 31 mei 2017 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hoop in Israël. Dat wordt lachen met teams als Bahrain-Merida en UAE Team Emirates!
Misschien dan ook wel geen Gazprom. Krijgen we toch nog ooit Savio te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |