Dat leek me ook al wat bijzonder maar weet niet precies wat zijn schema verder is.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 17:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op de voorlopige, maar daar gaat hij met 0 koersdagen sinds 1 oktober nooit rijden.

David Belda (recent betrapt op EPO), zoon van Vicente Belda (onder wiens bezielende leiding een volledige ploeg opgespoten werd tot grote hoogte en soms zo hoog dat er ongelukken gebeurden). Dat is op zich niet echt een prettig gezelschap om kind aan huis bij te zijn en als grote voorbeeld te zien, lijkt me.quote:

Zwitserland staat al maanden op zijn programma, wat daarna komt zien we wel. Van Polen of Burgos kun je wel uitgaan, maar wat daartussen zit is een vraagteken. Ik weet niet wat Astana rijdt als ploeg, maar Sloveniė en Oostenrijk zijn mogelijkheden.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 17:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat leek me ook al wat bijzonder maar weet niet precies wat zijn schema verder is.

Klinkt als een mooi staaltje nieuw wielrennen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 17:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
David Belda (recent betrapt op EPO), zoon van Vicente Belda (onder wiens bezielende leiding een volledige ploeg opgespoten werd tot grote hoogte en soms zo hoog dat er ongelukken gebeurden). Dat is op zich niet echt een prettig gezelschap om kind aan huis bij te zijn en als grote voorbeeld te zien, lijkt me.

Zou Kruijswijk komen?quote:In een zinderende ontknoping schreef Tom Dumoulin als eerste Nederlander afgelopen zondag de Giro d’Italia op zijn naam. Morgen wordt hij gehuldigd in zijn geboortestad, Maastricht. De huldiging is rechtstreeks te zien bij de NOS op NPO 1.
In de hal van het historische stadhuis worden Dumoulin en zijn Sunweb-ploeg ontvangen door de Maastrichtse burgemeester Annemarie Penn-te Strake, de twee winnaars van die andere grote wielerrondes (Tour de France en Vuelta d’Espańa), Jan Janssen en Joop Zoetemelk, en door Nederlandse renners die ook ooit de roze trui om hun schouders hebben gevoeld. Daarna zal de Giro-winnaar zijn opwachting maken op de Markt in het centrum van de stad, die ongetwijfeld vol zal staan met in het roze gehulde fans. Herman van der Zandt presenteert de uitzending.
Met de uitgebreide samenvattingen van de Giro bereikte de NOS 3,2 miljoen Nederlanders, ofwel één op de vijf Nederlanders van zes jaar en ouder. De best bekeken uitzending was die van 23 mei (de sanitaire stop van Dumoulin), met 766.000 kijkers. Het moment van de huldiging van Dumoulin in Milaan, afgelopen zondag, trok 1.038.000 mensen naar NPO 1.
NOS Huldiging Tom Dumoulin
Woensdag 31 mei, 19.04-19.52 uur, NPO 1

Cringe tv is top tv.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jezus, live op tvHou ermee op joh

Ik snap eigenlijk nooit zo goed dat mensen hier naar gaan zitten kijken. Of dat ze ineens gaan kijken als er een Nederlander iets wint. Als er een Nederlander ergens in een finale staat van een sport die me geen reet boeit ga ik ook niet kijken want het boeit me gewoon niet. Waarom zou dan ineens anders zijn omdat er een Nederlander kan winnen?quote:

Trots zijn op prestaties van landgenoten. Daar kunnen ze hun patriottische gevoel mee aanwakkeren. Een vriend van mij die wielrennen een waardeloze sport vindt was nog enthousiaster dan ik afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 17:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk nooit zo goed dat mensen hier naar gaan zitten kijken. Of dat ze ineens gaan kijken als er een Nederlander iets wint. Als er een Nederlander ergens in een finale staat van een sport die me geen reet boeit ga ik ook niet kijken want het boeit me gewoon niet. Waarom zou dan ineens anders zijn omdat er een Nederlander kan winnen?

Die 48 minuten besteed ik nog liever met het luisteren naar nagels die over een krijtbord krassen.quote:

Op zich wel terecht tochquote:Op dinsdag 30 mei 2017 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jezus, live op tvHou ermee op joh

wat dan?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 17:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op zich wel terecht toch
Vrij unieke sportprestatie voor Nederland, niks mis mee om daar even een klein uurtje bij stil te staan op TV.

Huh, wat 'wat dan'?quote:

Ga je gang. Nairomannetje werd voor een tweede plaats toch al met een open bus onthaald?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 17:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die 48 minuten besteed ik nog liever met het luisteren naar nagels die over een krijtbord krassen.

Doe dat lekker op L1 joh.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 17:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op zich wel terecht toch
Vrij unieke sportprestatie voor Nederland, niks mis mee om daar even een klein uurtje bij stil te staan op TV.

Mensen vinden blije mensen 'cringe'. Tenenkrommend enzo.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 17:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Snap niet waar iedereen het over heeft met die live televisie 1 uur cringe

Ook ontzettend raar inderdaad. Het enige wat nog ontbrak was Nairo in een Feijenoordshirt.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 17:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ga je gang. Nairomannetje werd voor een tweede plaats toch al met een open bus onthaald?

Zijn ze mensen aan het interviewen over Toms prestatie?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 17:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mensen vinden blije mensen 'cringe'. Tenenkrommend enzo.

Of eentje van het Nederlands elftalquote:Op dinsdag 30 mei 2017 17:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ook ontzettend raar inderdaad. Het enige wat nog ontbrak was Nairo in een Feijenoordshirt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |